Hop til indhold

Den der lilla ting

Featured Replies

Skrevet

Hej Admin

Jeg syntes da det er helt fint at der er kommet en konkurrance, hvor jeg kan vinde en ½ time med dejlige Danilla, men når man er logget ind, behøver man så se på den der Lilla ting, der "hænger"i højre  hjørne?

Er der nogen måde man kan fravælge at se den?

Skrevet

Ja, den er pisse irriterende :sad:

Skrevet

Hej Admin

Jeg syntes da det er helt fint at der er kommet en konkurrance, hvor jeg kan vinde en ½ time med dejlige Danilla, men når man er logget ind, behøver man så se på den der Lilla ting, der "hænger"i højre  hjørne?

Er der nogen måde man kan fravælge at se den?

Min forsvandt efter jeg minimeret vinduet og opdateret browseren.

Skrevet

I LOVE IT - Altså den der lilla ting...

Redigeret af Ratata

Skrevet

Min forsvandt efter jeg minimeret vinduet og opdateret browseren.

Jeg fik den også væk fra min skærm, men det skal vi nok ikke fortælle admin. det er jo ikke i Eg's interesse at egne popup-reklamer kan fjernes :) 

Skrevet

Jeg fik den også væk fra min skærm, men det skal vi nok ikke fortælle admin. det er jo ikke i Eg's interesse at egne popup-reklamer kan fjernes :) 

Nej, men det går heller ik at blive tændt af Daniellas billeder, da det giver stiv "bandit" hver gang man er på EG.... det skaber en utrolig dårlig stemning på arbejdspladsen..... når man har løst siddende bukser på ;)

Skrevet

Nej, men det går heller ik at blive tændt af Daniellas billeder, da det giver stiv "bandit" hver gang man er på EG.... det skaber en utrolig dårlig stemning på arbejdspladsen..... når man har løst siddende bukser på ;)

Det er da nogle indtørrede kedelige madammer du arbejder med, hvis lidt indianertelt ikke kan løfte humøret :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.