Hop til indhold
frenchlover1

Statue af et medlem - gæt hvem

Recommended Posts

Så har man set det med:

Centralt i Holstebro mødes man som spadserende på gågaden af en ikke mindre end imponerende statue af et mangeårigt EG-medlem.... ! :-) 

Sådan lige uden for et landsdækkende bøfhus. MerE fornemt bliver det bare ikke :-) 

Nogen der ved, om der findes fortilfælde, med andre medlemmer, det er blevet hædret på lignende - eller næsten lignende - vis  ? :-) 

Venligst

French

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Har du været med på en af de der guidet kultur ture rundt i Holstebro?  :D 

 

Verdens korteste tur ? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du været med på en af de der guidet kultur ture rundt i Holstebro?  :D 

 

Hahaha...

Ja, jeg sad og nød et aftensmåltid på kæderestauranten, da der totalt til grineren dukkede to vægter-udklædte mænd op sammen med en gruppe turister, hvorpå vægterne startede en afspilning (må ikke misforstås) af et lydspor, der forklarede om statuen... fantastisk indslag :-)

Venligst

French

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har man set det med:

Centralt i Holstebro mødes man som spadserende på gågaden af en ikke mindre end imponerende statue af et mangeårigt EG-medlem.... ! :-) 

Sådan lige uden for et landsdækkende bøfhus. MerE fornemt bliver det bare ikke :-) 

Nogen der ved, om der findes fortilfælde, med andre medlemmer, det er blevet hædret på lignende - eller næsten lignende - vis  ? :-) 

Venligst

French

image.jpg

Det er jo en kopi af originalen i Firenze (som dog er en kopi af et marmorsvin), som HC Andersen skrev et eventyr om:

http://www.aerenlund.dk/toscana/metalsvinet.html

Det er et heelt Billede, at see det velformede Dyr blive omfavnet af en smuk, halvnøgen Dreng, der sætter sin friske Mund til dets Tryne.

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da et vildsvin. Har vi en sådan bruger herinde?

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg er ret gammel, så jeg blev faktisk portrætteret i Pompeii i en situation, hvor jeg skulle til at bore.

images.jpeg

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har man set det med:

Centralt i Holstebro mødes man som spadserende på gågaden af en ikke mindre end imponerende statue af et mangeårigt EG-medlem.... ! :-) 

Sådan lige uden for et landsdækkende bøfhus. MerE fornemt bliver det bare ikke :-) 

Nogen der ved, om der findes fortilfælde, med andre medlemmer, det er blevet hædret på lignende - eller næsten lignende - vis  ? :-) 

Venligst

French

image.jpg

Det er vist sådan prostitutionsmodstanderne ser sexkunderne og en enkel højtprofileret GP ser de kunder der ikke besøger hende og ikke er i  stand til at levere så meget pik under et besøg at det matcher Løgstør Rørs ugeproduktion :D <

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I Aalborg, hvor jeg kommer fra, har vi tyren.

tyren.thumb.jpg.494a2c3836fbbc4a2f5d48b4

 

Mon ikke også den passer på nogle medlemmer herinde ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...