Hop til indhold
Pit.

Besøg hos 1-2-3 Massage i Odense

Recommended Posts

Hejsa.

Til det sidste må jeg svare at det gør jeg ikke....

Til det første er svaret vel, at der er skrevet meget om hvad de tilbyder, men ikke i detaljer....

dvs, at de som du selv skriver tilbyder HJ  -  BJ  -    samt BtoB og fuld pakke , ja og hvad indebære det så, jo som regel almindelig sex i forskellige stillinger, sikkert både afhængigt af den enkelte pige og den hun er sammen med og hvad HUN  personligt vil være med til.

Om der er nogen som er til anal må du nok aftale med den enkelte pige, da det nok også kommer an på fyren og størrelsen på rumsterstangen :) . 

Men spørg det koster ikke noget.

Måske andre ved mere ??

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haløj

 

 har lige været en tur forbi Moni, til en B2B , en time sammen med hende er som ........ Ja, hold nu op , hun er god.

hvis du læser dette her Moni : mange tak for en rigtig god time, sidder nu og nyder et glas vin og er hel slap. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skurken32 skrev, den 28. juni 2016 at 20:22:

Er der nogle af jer, der ved helt præcis hvad de tilbyder udover HJ og måske BJ? - er faktisk lidt i tvivl.

Jeg er lidt på jagt efter en thai-pige, man kan prøve anal med.. Så hvis nogen af jer, kender en på fyn, så sig endelig til ;)

Ja

 

god jagt, man får kun god kontakt ved flere besøg og hygge sammen, ikke ved at søge ekstreme ting første gang.

 Det er bare noget jeg har har fundet ud af, hej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Anna til god oliemassage og HJ. Massagen er ikke i top, sammenlignet med de deciderede massagesteder, men optakt og afslutning har hun i den grad styr på!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh, nu er alt jo relativt :) ,  i forhold til mig er hun ung, jeg vil tro hun er omkring de 30 - 35 nok tættest på de 35 og almindelig af bygning for thai , ikke tynd ikke tyk .

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det et stykke tid siden jeg har været der. Har det bedst med at booke en tid i forvejen. 

Nogen der har et nummer der rent faktisk virker til 123?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 1 time siden:

Nu er det et stykke tid siden jeg har været der. Har det bedst med at booke en tid i forvejen. 

Nogen der har et nummer der rent faktisk virker til 123?

Der står 2 numre på deres dør:

91681920 og 71575578

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 14 timer siden:

Der står 2 numre på deres dør:

91681920 og 71575578

Tak skal du have. Kan heller ikke åbne deres hjemmeside mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, den 18/9/2016 at 08:00:

Tak skal du have. Kan heller ikke åbne deres hjemmeside mere?

Ved du om man kan finde ar i 123 og kan man stadig få fuldpakke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg jo ikke Uno, men tillader mig at svare alligevel,   tror ikke du kan finde hende der, så er det da noget helt nyt,   til det andet ja man kan med glæde få fuld pakke ;) .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at man kan få fuldpakke ved 123 men det er jo ar som har været der hvor er hun nu og vis hun er i byen kan man så få fuldpakke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåå på den måde , jo hun har fået sit eget sted, men desv forlydder det at man ikke kan få fuld pakke hos hende mere, måske hj men er ikke sikker da jeg ikke selv har besøgt hende der.

 

Men en skam er det, hun var rigtig god til det ,smilende sød og dejlig :) .     men sådan er det jo , ved ikke om der er andre piger der som tilbyder mere....

 

VH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 hvis I mener Aa når I skriver ar, så kan jeg lige komme med lidt her, som forhåbentlig kan slutte en del debat.

 Ae som hun hed ved 123, har lukket ned ( 123 ikke lukket ned ) og er IKKE ved 123, hun ( Bee )har nu Nakhon sawan på Østre stationsvej, hvor hun giver massage, og KUN massage, hverken hj eller noget andet, men der er jo så 2 nydelige piger samme sted, de giver også rigtig god massage, og om de giver mere, kan I jo selv spørge dem om, når I besøger stedet.

 Har idag fået Thai massage af Jenny idag, og det var bare SÅ godt.

Bee syntes ikke det er særlig sjov, at nogen skriver de har fået dit og dat af hende på Østre stationsvej, for hun gør det ikke.

 Syntes man skal acceptere når de ændre arbejde og stil.

 Håber det stopper en masse unødig debat om hende

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 13/10/2015 at 08:34:

Betalte prisliste prisen. Jeg har været der siden med stor succes og fuld pakke. Utrolig dejlig massage og en fræk kvinde. 

Hvad siger prislisten for massage + fuldpakken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var for et stykke tid siden forbi 123 og få en gang B2B af Moni, en halv time. Det Kan stærkt anbefales, hun er bare god. En halv time går bare alt for hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...