Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG MED 32 ÅRIG DEBUTANT DEN 27. AUGUST I VEJLE

Recommended Posts

tænkte helt spontant da jeg så et af billederne - hun skal bare have "ET DYT I BAMSEN"

Jeg er tilmeldt så jeg skal da gøre mit til at hun får et ordentligt dyt i bamsen - og hvor hun ellers vil dyttes og båttes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er tilmeldt så jeg skal da gøre mit til at hun får et ordentligt dyt i bamsen - og hvor hun ellers vil dyttes og båttes :-)

mon det så er at båtte hende i bagdelen ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

er her nogen af jer herinde som kender noget til seriøsiteten omkring dette arrangement? - altså at det ikke bare er noget fake, så man render til grin - eller bliver aflyst en halv time før start - det er kort sagt erfaringer på området jeg søger

Redigeret af Trofast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smoking

Ja har deltaget flere gange og det har været en super oplevelse hver gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja har deltaget flere gange og det har været en super oplevelse hver gang ;-)

Jamen ud fra annonceteksten lyder det som om det er hendes første GB -

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen ud fra annonceteksten lyder det som om det er hendes første GB -

Flere piger har afholdt GB på stedet og det er ALTID seriøst, så mød roligt op...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Flere piger har afholdt GB på stedet og det er ALTID seriøst, så mød roligt op...

Ok, tak for informationen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis det skulle være ens første gangbang kan jeg også sige " mød roligt op "  seriøst , frækt og i en god atmosfære , så for første gangere vil jeg mene det er et godt sted at få sin dåb ;-)

Jeg har deltaget en del gange på stedet og kan vel godt snart kalde mig " stamkunde " :-D selvfølgelig er pigerne forskellige og men det har altid været frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja hvis det skulle være ens første gangbang kan jeg også sige " mød roligt op "  seriøst , frækt og i en god atmosfære , så for første gangere vil jeg mene det er et godt sted at få sin dåb ;-)

Jeg har deltaget en del gange på stedet og kan vel godt snart kalde mig " stamkunde " :-D selvfølgelig er pigerne forskellige og men det har altid været frækt.

det er dejligt med noget seriøst responds - tak for det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er jeg tilmeldt og klar til mit 1. GB - det er lidt grænseoverskridende, men jeg glæder mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du får en god og varm velkost. Vi ses. God weekend, glæd dig.

tak skal du have - det gør jeg også, men har lidt sommerfugle i maven trods alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg sad lige og så på annoncen, og så vidt jeg kan se er der kommet et nyt foto på, og jeg tror heller ikke at der stod noget om sorte kys, da jeg så annoncen første gang, det tænder jeg nemlig vildt på.... men det bliver bedre og bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg sad lige og så på annoncen, og så vidt jeg kan se er der kommet et nyt foto på, og jeg tror heller ikke at der stod noget om sorte kys, da jeg så annoncen første gang, det tænder jeg nemlig vildt på.... men det bliver bedre og bedre

Ja, det er korrekt - der er jo forskellige ting som folk henvender sig og spørger om, og hvis det er relevant, så skriver hun det også på annoncen hen ad vejen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det er korrekt - der er jo forskellige ting som folk henvender sig og spørger om, og hvis det er relevant, så skriver hun det også på annoncen hen ad vejen

oki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg spurgte om deltager antallet, da jeg tilmeldte mig, og fik at vide hun forventede 10-12 deltagere over de 4 timer som GB'et løber over - så det virker da ikke til at blive overfyldt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

de to nye billeder på annoncen, giver da kun ekstra lyst ... tror hun er en fræk lille djævel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fik jeg byttet min vagt med en kollega :-D så har lige tilmeldt mig " næææ hvor man glæder sig " :-D

Ja, og jeg fik så en ekstra vagt som gør at jeg nok ikke kan nå det.... :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

og så lykkedes det alligevel - jeg har fået lov til at smutte 2-3 timer fra arbejdet i morgen - YES... den skal ikke have for lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...