Gæst Skrevet 16. August, 2015 Har nogen af jer brugt tid, penge og energi på "hende" her?https://annoncelight.dk/showad/181220 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 16. August, 2015 Næh de svarer ikke. Sendte en mail med billede og så videre efter deres anvisning med et forslag til et setup. Men har ikke hørt yderligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 16. August, 2015 hun lyder unægtelig som min matematiklærer i sin tid ... hun giftede sig vist med en sognepræst ... måske det hele bare blev for gråt og indforstået altsammen ...Hun synes dog indsmigrende kærlig, når hun skriver: "Det koster kr 1000,00 for 20 minutters frit brug af mig og jeg har ik stopur jeg nyder det er ægte og er det lækkert så siger jeg ik stop hvis det er godt" ...nærmest poesi, som kun Tafdrup kan ellers kan frembringe ..."og er det lækkert så siger jeg ikke stop" ..."hvis det er godt" ....skal du have mere end 20 minutters underhold, skal det altså både være lækkert og godt, men så koster det oss' 1000 kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg