Hop til indhold
warmgun

Er GPerne truet?

Recommended Posts

Jeg kan ikke forestille mig at en robot kan erstatte en våd stram velsmagende fisse . 

Det lidt det der er uden om fissen jeg tvivler på de kan erstatte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, vi skal nok lidt højere op – f.eks i området imellem ørerne 8-)

Ja, jeg har godt hørt, at Bly skulle være svær at konkurrere med i deep-throat-genren. Men mon ikke også de kan lave en robot med en god, fleksibel, dyb hals? Spørgsmålet er om spytproduktionen kan simuleres?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har godt hørt, at Bly skulle være svær at konkurrere med i deep-throat-genren. Men mon ikke også de kan lave en robot med en god, fleksibel, dyb hals? Spørgsmålet er om spytproduktionen kan simuleres?

pas nu på du ikke ender sådan her :D

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har godt hørt, at Bly skulle være svær at konkurrere med i deep-throat-genren. Men mon ikke også de kan lave en robot med en god, fleksibel, dyb hals? Spørgsmålet er om spytproduktionen kan simuleres?

Nu ved jeg ikke, om du misforstår mig med vilje. Det kunne jeg egentligt godt have dig mistænkt for, men jeg mente faktisk HJERNEN.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke, om du misforstår mig med vilje. Det kunne jeg egentligt godt have dig mistænkt for, men jeg mente faktisk HJERNEN.

Hvis det ikke var med vilje, så var det jo ikke sjovt. Lidt mind-fucking kunne sikkert også være sjovt med Bly :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...