Hop til indhold

Er GPerne truet?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan ikke forestille mig at en robot kan erstatte en våd stram velsmagende fisse . 

Skrevet

Jeg kan ikke forestille mig at en robot kan erstatte en våd stram velsmagende fisse . 

Det lidt det der er uden om fissen jeg tvivler på de kan erstatte?

Skrevet

Det er jeg da enig i.

Skrevet

Det [er] lidt det, der er uden om fissen, jeg tvivler på de kan erstatte?

Hår?

Skrevet

Hår?

Og kønslæber! Og bløde damelår! Og, og, og.

Skrevet

Og kønslæber! Og bløde damelår! Og, og, og.

Totalt turn-off!

Skrevet

En dukke vil aldrig kunne give den følelse af nærvær og hygge som en rigtig gp giver.

Skrevet

Totalt turn-off!

ja puuuuh badr. 

Skrevet

Hår?

Nej, vi skal nok lidt højere op – f.eks i området imellem ørerne 8-)

Skrevet

Nej, vi skal nok lidt højere op – f.eks i området imellem ørerne 8-)

Ja, jeg har godt hørt, at Bly skulle være svær at konkurrere med i deep-throat-genren. Men mon ikke også de kan lave en robot med en god, fleksibel, dyb hals? Spørgsmålet er om spytproduktionen kan simuleres?

Skrevet

Ja, jeg har godt hørt, at Bly skulle være svær at konkurrere med i deep-throat-genren. Men mon ikke også de kan lave en robot med en god, fleksibel, dyb hals? Spørgsmålet er om spytproduktionen kan simuleres?

pas nu på du ikke ender sådan her :D

image.jpg

Skrevet

Nu ved jeg ikke, om du misforstår mig med vilje. Det kunne jeg egentligt godt have dig mistænkt for, men jeg mente faktisk HJERNEN.

Skrevet

Nu ved jeg ikke, om du misforstår mig med vilje. Det kunne jeg egentligt godt have dig mistænkt for, men jeg mente faktisk HJERNEN.

Hvis det ikke var med vilje, så var det jo ikke sjovt. Lidt mind-fucking kunne sikkert også være sjovt med Bly :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.