Hop til indhold
wilbel

Flat99 Hamburg

Recommended Posts

Can anyone provide some feedback or opinion about the club Flat99 in Hamburg. They have new price from July, like pay 99 for a whole day and bang as many.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indsætter lige et link:  http://www.flat-99.de/?agecheck=1

Det er så kun hver onsdag med € 99, for en hel dag, men ellers har de generelt sat priserne ned - € 30,-/½ time, € 55,-/1 time, så det kunne da godt være man skulle aflægge klubben et nyt besøg, hvis bare de ville dæmpe musikken og gøre lokalerne røgfrie.

That´s only every wednesday. OK club, but music too loud and too much smoke.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/23012-flatt99-hamburg/#comment-178994

Jeden Mittwoch ALL YOU CAN für ganze 99€ einmal Zahlen spaß mit 10-15 Girls!  Du kannst Dich so oft und wie lange Du standhaft bist mit den Frauen vergnügen. Unglaublich, aber wahr…Wir sind einmalig in der Region!

Det lyder det til at man må tage lige så lang tid med pigerne, som man kan holde sig stiv - men jeg tvivler - og de de er heller ikke de første i regionen med flattrate - på Fantasy Lounge (tidligere Optasia) har de haft det i årevis

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den der fantasy lounge, hvordan fungere det ? - Mht betaling ?

Syns ikke jeg kan finde noget om det ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man betaler 50€ ved indgangen, og 50€ til den første pige der henvender sig. Der efter kan man bare more sig. I weekenden er det hvis lidt dyre. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså 100 euro. Og så kan man bare hygge sig.  På den der fantasy.

Uden at skulle betale mere?

 

Redigeret af bendtjan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså 100 euro. Og så kan man bare hygge sig.  På den der fantasy.

Uden at skulle betale mere?

 

Yesp, dog € 120,- i weekender, hvor der så normalt også er flere piger du der vil lokke dig med på rum :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som har link til Fanatsy lounge ??

 

Kan ikke finde den

 

domino

Se på Modelle-hh under events og clubs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som har link til Fanatsy lounge ??

 

Kan ikke finde den

 

domino

De har ikke en hjemmeside, og derfor kommer jeg aldrig til at besøge dem. Tænk nu hvis alle kvinderne der var tudegrimme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har ikke en hjemmeside, og derfor kommer jeg aldrig til at besøge dem. Tænk nu hvis alle kvinderne der var tudegrimme? 

Ja, sådan kan man gå glip af meget, men de har jo det koncept, at du kan nøjes med entreen € 50,- og 60,- i weekender, og se pigerne an, inden du betaler det sidste - også € 50/60,- direkte til pigerne for armbåndet, der giver adgang til deres ynder - sidst havde jeg til min overraskelse 7 piger med på rum, men der var også kommet en del nye søde piger :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, den 24/10/2015 15.21.22:

Yesp, dog € 120,- i weekender, hvor der så normalt også er flere piger du der vil lokke dig med på rum :wink:

Jeps.. Var der også.. Og det var en rigtig god oplevelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
theverybadwolf skrev, for 4 timer siden:

Er det kun østeuropæiske/tyske piger på Flat99 eller også andre mere eksotiske piger?

Mener også at der er lationer, men piger fra østen oplever du vist sjældent på FKK (bortset fra alm. massageservice) eller Flattrate - har ihvertfald kun oplevet en thai-pige på P-clubben i Flensburg, der går med på rum og hun er opvokset i Tyskland, men jeg har desværre endnu ikke opnået en tur med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Mener også at der er lationer, men piger fra østen oplever du vist sjældent på FKK (bortset fra alm. massageservice) eller Flattrate - har ihvertfald kun oplevet en thai-pige på P-clubben i Flensburg, der går med på rum og hun er opvokset i Tyskland, men jeg har desværre endnu ikke opnået en tur med hende.

Mener også at der er lationer --- La hvad for noget !!! Kære Jernsvinet det lyder sgu mere end spændende på sådan en aften hvor konen er i byen og junior og jeg godt kunne bruge lidt NYT sjovt…Øv, øv at den ene bil er på værksted og konen har snuppet den anden… men ha, ha lationer…God aften til dig Jernsvinet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. Flat99.

Pæne piger, helt afgjort. På minus side; alt for høj musik, al for megen røg, meget dårlige bruse muligheder. Drikkevare koster en formue, 5 euro for et glas cola. Men billige "pige" priser 30 euro for en halv time. Overbefolket af knap så høflige mænd. Tag en tur derhen , du bliver ikke ruineret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, 1 time siden:

meget dårlige bruse muligheder

Jeg syntes sådan set det var OK, men jeg undrede mig over at den skydedør til brusekabinen, der var i stykker for 2 år siden, endnu ikke var blevet lavet/manglede og der kom vand ud på gulvet - men andre steder er det nu ikke bedre med afløb, der ikke vil trække; gulve med forkert fald; brusetermostater, der ikke virker; tilkalkede brusehoveder; ingen steder at hænge håndklæder eller badekåbe; shampoo, der intermistisk må placeres på brusearmaturet eller stå på gulvet; forhæng, der altid vil hænge således, at der kommer ekstra meget vand ud på gulvet foran; store huller i flisevæggen; manglende belysning; osv. osv. :-(:-(:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...