Hop til indhold
Jernsvinet

Flatt99 Hamburg

Recommended Posts

Besøgte i mandags

 

http://www.flat-99.de/

 

Da jeg ankom ved 16 tiden, var der noget stille i klubben med kun nogle få piger på vagt og de var ved at gøre klar med balloner og confetti til at fejre chefens fødselsdag, så jeg nød bare en stille cola i baren, indtil jeg spurgte bartenderen til 

 

http://www.flat-99.de/girls/christina

 

christina3.jpg?itok=21N8WrBh

 

men hun arbejdede der ikke mere som glædespige, da bartenderen var begyndt at komme sammen med hende og hun skulle så stå i baren sammen med ham og hendes billeder skulle fjernes fra hjemmesiden.

 

Jeg spurgte så bartenderen til et par andre piger og der kom så endelig et par piger til og jeg satte mig over i hjørnet til dem og fik gang i lidt dialog med dem. 2 af dem var til min overraskelse fra Tyrkiet:

 

http://www.flat-99.de/girls/emanuella

 

wp_20140514_20_41_18_pro.jpg?itok=6ukKGG

 

og en anden pige, som jeg dog ikke har kunnet finde billeder af.

 

En 3. pige fra Grækenland stødte dog også hurtigt til:

 

http://www.flat-99.de/girls/milena

 

milena_startfoto.jpg?itok=8gPqOSC2

 

Uhhh, hun havde en dejlig slank velformet figur og hun inviterede mig hurtigt "Aufs Zimmer". Hun havde dog i forhold til billedet fået afbleget det meste af håret, så hun nærmest var blondine og jeg er mest til brunetter, men hun var nu uimodståelig. Nu fungerer det på Flatt99 på den måde at man for at få en pige med på værelset, skal betale for hende i baren - € 40,- for ½ time incl. fransk naturel og pigen får så en polet og nøglerne til et værelse. Nu var det mandag og man kan så rafle med 3 terninger: 

 

http://www.flat-99.de/wuerfeltag-jeden-montag

 

Jeg raflede flere gange, men opnåede kun ved den 3. tur at få en gratis drink.

 

Første gang jeg kom på værelset med Milena, prøvede hun at sælge alt muligt extra, men da jeg ikke rigtig var interesseret, var det da også i orden og jeg havde en dejlig hyggestund med hende.

 

Værelserne er dejlig lyse med god belysning, men desværre uden andet møblement end en seng, så man må lægge sit tøj på gulvet  :cry: og der var heller ikke nogen opvarmning, så den stakkels Milena frøs en del.

 

Efter seancen ville jeg gerne have et bad, men det kunne jeg fornemme på Milena, at det var der ikke så megen tid til og hun havde efterfølgende lidt travt med at komme tilbage til baren - senere tog jeg hende dog et par gange med i bad, selvom det kostede € 10 ekstra hver gang.

 

Der var ikke så mange andre gæster, men der kom lidt flere piger til og jeg hyggede mig i sofahjørnet sammen med de 2 tyrkiske piger og Milena, som af og til mærkede til om jeg var klar til en ny tur og der gik da heller ikke lang tid før jeg var klar igen. Denne gang var hun lidt mere, selvsikker og klar over, hvad jeg ønskede og hun forstod at gøre det rigtig frækt med en spillende tunge og at kigge mig i øjnene - desværre var sengen så uden puder af nogen art, så man ikke bare kunne ligge og slappe lidt af imens.

 

Efter et hurtigt bad, var det endnu engang tilbage i loungen, hvor der var ved at komme lidt mere gang i den. Jeg havde måske nok kig på de andre piger og Milena hentede endda sin ½ søster

 

http://www.flat-99.de/girls/victoria

 

gtp_2954_0.jpg?itok=atw4tEfa

 

og ville gerne at jeg skulle tage dem begge 2 på en gang - jeg var da fristet pga. Victorias lille smalle røv og at jeg fik lov at give hende en omgang massage, men det var kun Milena der strålede igennem og hun holdt sig også til mig - der var nu heller ikke så mange andre gæster. "Schatz - ich liebe deinen Schwanz" hviskede hun i øret på mig, mens hun mærkede om der stadig var liv og kaldte den: "Meinen Schwanz" - og snart røg vi igen "aufs Zimmer". Denne gang trak det dog lidt ud og da hun fik mig overtalt til "Spritz in Meinen Mund" måtte jeg lige forlænge med en ½ time ekstra - dvs. at så skulle jeg betale først og hun skulle ned i baren at betale, før vi kunne komme videre med løjerne. Bagefter betalte jeg så også for at få hende med i bad.

 

Nu var det imidlertid tid til en længere pause og chefen dukkede op sammen med - ja, det kunne have lignet hans sønner, for de havde allesammen samme korpus: store, runde, korpulente med store maver - chefens var dog den største :lol:  Kun nogle få af pigerne gik over til dem og de virkede nu heller ikke synderligt interesserede i pigerne - jeg sad så sammen med 4 - 5 af de flotteste piger, musikken var ulidelig høj, Milena dansede for mig og ville have jeg skulle give hende tips for det, hvilket jeg dog i første omgang undlod og pigerne begyndte at lave sjov med ballonerne på forskellig vis - Victoria stak flere gange en ballon eller 2 op under kjolen og lagde sig i fødestilling og simulerede at hun fik veer og skreg af smerte, mens en af de andre piger iført gummihandsker legede jordemoder eller dansede rundt med en lille ballon stukket ned i trusserne - jeg kunne så ikke dy mig, men greb fat om organet, så hun i det mindste fik et knald, nu der ikke var så mange andre kunder og dem der var der, ikke var til noget  :D Der gik en gammel mand rundt og holdt lidt orden og hjalp lidt til med at pynte op - han havde et trick med at gnubbe lidt på ballonerne, gnide dem mod håret, så de kunne ophæve tyngdekraften og sidde fast på loftet - ham havde hun tidligere lavet lidt sjov med ved at sprede benene og opfordre til: "Komm und leck meinen Mussi"  :P

 

Jeg ville ellers være til at gå, da musikken var ulidelig høj, men så gav chefen en omgang og kom rundt og hilste på alle piger og gæster. De spillede nu bl.a. noget græsk musik og 4 - 5 af pigerne incl. Milena dansede mest for mig og jeg trængte også ligesom til en sidste tur at gå hjem på, så jeg inviterede hende med på endnu en tur på værelset og denne gang valgte jeg at tilkøbe kys for € 20 ekstra. Lidt specielt i forhold til FKK er det dog at før man må kysse, ja, så må man "Erst Bezahlen" så hen og finde penge frem - det holdt hun meget strengt på :cry:  - ja, det var jo nok begyndt at løbe op, men hun kunne bare tage imod, og opfordrede mig til bare at støde helt i bund og så hårdt som muligt, både forfra og bagfra - det har jeg sjældent oplevet hos andre piger, uden at de begyndte at vånde sig.

 

Jeg havde ellers forsøgt at overtale dem til at skrue ned for musikken, men det var chefens fødselsdag - og jeg tror sådan set, det var normalt med høj musik, så de var vant til det, men det gjorde det jo ikke nemmere at kommunikere med pigerne og man skulle heller ikke forsøge at sige ret meget til dem, som de ikke forstod før de spurgte: "Willst du mit aufs Zimmer?", så jeg opgav at snakke videre med dem, men nød bare synet af deres optrin - bl.a. var der også gang i stripperstangen, som bl.a både Milena og især hendes ultraslanke ½ søster Victoria forstod at svinge sig rundt i - det sås også lidt på deres overarme  :) 

 

Klokken var nu et stykke over midnat og jeg sagde farvel til den søde Milena og håbede at hun nu bare ikke skulle til at betjene chefens overvægtige "sønner" - ja, hun så ihvertfald lidt bedrøvet ud over jeg gik og opfordrede mig til at blive, men jeg kunne ikke udholde den altfor høje musik længere - og det var der åbenbart heller ikke andre almindelige gæster der kunne - de fleste var da også gået forlængst. 

 

Klubben kunne drives meget mere fornuftigt uden høj musik, betaling efter seancerne og satsning på et lidt ældre og mere modent og adræt klientel + røgfrie lokaler - det er sgu trælst at lugte af røg, når man komme hjem efter en hyggeaften i kvindeligt selskab, men det er også lidt træst at man ikke bare kan klæde om en gang, men må gøre det efter hver eneste seance :cry:  

 
Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tak for den. Rart at nogen gider besøge og skrive om nye klubber i det hamburske'

Summa summarum synes jeg at kunne læse; Ikke den helt store begejstring fra din side :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en opdatering af Flatt-99

 

Det ser ikke ud til at meget har ændret sig bortset fra en nye hjemmeside, fra da Liderligfyr og jeg besøgte stedet i februar 2013.

 

Samme procedure og opsalg som da vi  var der.

 

Tydeligvis giver det fortsat ringe mening for os der rejser til Hamburg for oplevelsen, at vælge stedet fremfor FKK, men de lokale ser måske anderledes på det.

 

Tankevækkende er det at jeg bortset fra rygningen, i det store hele kunne blive begejstret over et tilsvarende hjemligt tilbud, men i Tyskland er der så mange andre måder at gå på bordel på.

 

Blot det store fællesrum med bar, og at man kan tage sig god tid udgør da et plus, hvis man blot søger væk fra de hjemlige tilbud.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den. Rart at nogen gider besøge og skrive om nye klubber i det hamburske'

Summa summarum synes jeg at kunne læse; Ikke den helt store begejstring fra din side :geek:

 

Jeg havde da nogle gode ture med Milena og de andre piger var også gode til at underholde, hvor jeg syntes stemningen på Fantasy Lounge sidst jeg var der, var noget kedelig, når de fleste af pigerne bare sad langs baren og ventede på at blive budt op til "dans". Men den høje musik, forsøgene på opsalg og den tætte tobakståge tiltrækker jo ikke ligefrem de mest interessante kunder.

 

Der kom tidligt på dagen enkelte fyre, som hurtigt valgte en pige og bagefter bare gik igen - det var kun enkelte kunder, der som jeg blev hængende til flere ture og de 10 - 11  piger havde sådan set ikke noget at lave - nu var det så også mandag aften, men man behøver nu ikke skræmme de kunder, der så endelig kom, væk med høj musik  :cry:

 

På bundlinjen kan jeg da godt se at jeg nok havde fået billigere sex på Fantasy - € 100,-, end de ca. € 300,- besøget på Flatt99 løb op i - men en så sød,velskabt, modelagtig og aktiv pige som Milena møder man næppe på Fantasy, hvor de fleste af bollerummene desuden er så mørke at det næsten er hip som hap, om man tager den kønneste eller den grimmeste med ovenpå. De fleste af de andre piger på Flatt99 var dog hverken kønnere eller sødere end gennemsnittet af pigerne på Fantasy.

 

Sjovt nok er både Fantasy og Flatt99 begge gemt sådan lidt væk i et industrikvater og man skal virkelig vide hvordan man finder indgangen - ellers vil man ikke opdage stederne, selvom man har adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte igen efter næsten 2 år Flatt99. Satte mig i baren og ville bare starte roligt med få en øl til € 5, som man er forpligtet til købe som entré - og det er sådan se rimeligt og fair, men jeg skulle absolut have en præsentation og pigerne kom en for en og hilste på - egentlig en ret ligegyldig præsentation, indtil jeg fik en bekendt hånd stukket ud og jeg kiggede til min store overraskelse op og ned ad Milenas smukke figur og ind hendes smukke øjne - jeg havde ellers set at hun var rykket noget ned på oversigten - og det plejer at betyde at de bare har dem med, for at det skal se ud, som om der er flere piger at vælge imellem, end der reelt er - så jeg havde slet ikke forventet at hun stadig skulle være der.  De andre piger, der stod i kø for at også at give hånd, fornemmede vist at de ikke ville komme i betragtning og forsvandt lige så stille og hun inviterede mig over i en sofa for at vi roligt kunne snakke mere sammen.

Hun så ikke ud til at have forandret sig meget - det mest mærkelige var dog at hendes tyske ikke var blevet bedre og hun forstod flere gange ikke de mest simple ting. Da jeg fortalte hende at vi ikke straks kunne gå på Zimmer, da jeg ventede på 2 kammerater: Hybris og Frisk, der desværre pga. trafikken og besvær med at finde stedet var blevet noget forsinkede, foreslog hun at vi skulle lave party og sætte os over i en af hjørnesofaerne, som desværre alvorligt trænger til nyt betræk - lidt synd, da de engang må have været virkelig dyre i anskaffelse, men som nu nærmest blev helt ødelagte og tjenlige til lossepladsen - så næsten ud som om de kom derfra :-(

Vi hyggede lidt og hun ventede troligt på at vi kunne gå på Zimmer, selvom jeg flere gange var nede på pladsen bagved for at se efter dem - men endelig kom de, men nu var der selvfølgelig ikke flere ledige værelser - bl.a. var Hybris hurtig til at snuppe en tur med Milenas såkaldte søster: Victoria. Milena brugte ventetiden flittigt til flere gange at mærke om jernet stadig var varmt og som om det ikke var nok, satte hun sig op på mit skød og kørte så rigeligt rundt med sit nøgne skød at Frisk mente, at havde hun gjort det ved ham, havde han ikke behov for at gå på Zimmer - måske derfor han ikke senere kunne 2 gange ;-)

Nå endelig blev der et værelse ledigt og selvom jeg flere gange tidligere havde bekræftet, at jeg gerne ville have en hel time med hende spurgte hun nu til det igen og om jeg ville have div. ekstra - og vi blev enige om 1 time - € 55,- + kys € 20,, + bad € 10,- + muszilecken € 25,- - det løb ihvertfald op i € 110,- CIM afslog jeg dog - det kan jo også blive for vildt og det kostede vist € 50,- ekstra :shock:

De har fået lavet nyt bad og værelset blev låst af, medens vi tog bad sammen, men der er vist kun et bad og 2 toiletter, så det skulle ikke tage for lang tid, men det var dejligt at være i bad med hende og hun sparede ikke på kyssene (i modsætning til søsteren senere, hvor det var spild af penge). Normalt er jeg ikke så meget til 69, da jeg ikke synes det føles så sensationelt og man kan ikke se noget udover pigens røvhul - men Milena forstod virkelig at suge godt og grundigt - og så holde pause, så man ved næste sug var mere følsom - og ikke mindst så har hun slanke lår og en lækker Muszi.

Frisk havde mærkelig nok ikke brugt ventetiden til at vælge en pige, da han åbenbart har samme smag som mig og ville vente på Milena. Hybris var derimod efter turen med Victoria frisk på en tur mere og valgte hurtigt en ny pige, der dog hurtig blev gjort gravid, hvis hun ikke var det i forvejen :roll: - og denne gang kunne det ikke være en ballon, da det jo var FKK-Tag og pigerne dermed nøgne uden mulighed for at skjule uheldige omstændigheder - han havde måske også lidt travlt med at komme hjemad og begyndte at sidde og trippe for om Frisk ikke snart var færdig - men Frisk havde vist ved synet af alle de unge nøgne piger og Milena især ;-) - foregnet sig og valgt 2 time come - og det trak vist lidt ud med 2. omgang, men trods Milena virkelig havde forsøgt at gøre en indsats for at det skulle lykkes, havde Frisk til sidst måttet melde pas før det blev ubehageligt.

Desværre havde Hybris noget travlt med at komme hjemad, så vi fik ikke tid til at snakke så meget mere. Milena sagde dog bagefter at Frisk og jeg havde nogen gode hjerter.

Mens Milena var optaget af en anden fyr, tog jeg en tur med søsteren, men selvom jeg havde betalt ekstra for kys, ville hun i modsætning til Milena knapt kysse - samleje nægtede hun decideret, da hun påstod jeg var for stor: "No way, kunne jeg komme op i hende", så det blev kun til blow med gummi, da hun ikke gjorde det uden - Ellers var det  som sådan udmærket - men mest fordi hun har et virkelig kønt ansigt - men det lykkedes mig ikke at komme og jeg sparede dette til endnu en tur med Milena. Jeg kan ikke huske, hvorfor jeg for 2 år siden helt fravalgte Victoria, men der må nok have været en grund :roll:

Ud på aftenen begyndte der, at komme flere og flere uheldige, usoignerede og højrystede mere eller mindre overvægtige typer i store seje jakker, der førte sig frem, uden at værdige pigerne megen opmærksomhed - musikken blev ligesom sidst også skruet utåleligt højt op, så al samtale med pigerne blev umuliggjort og lokalet mere og mere røgfyldt, så jeg valgte at sige farvel til Milena og tage tidligt hjem, hvile ørerne og slappe af på hotellet på Kroonsalsweg :)

Det gode ved Flatt99, hvis man ellers kommer tidligt er:

1. det ligger nord for Elben og ikke så langt fra Fühlsbüttel/Lufthavnen = kortere køreafstand, men det kan godt tage mere end 3/4 time at komme fra A7 og igennem Hamburg til stedet.

2. ingen egentlig entre

3. fair timepriser - sålænge man ikke tilkøber alt for megen ekstra - men på alle andre FKK kan extras som CIM og Anal mv. også hurtigt løbe op. € 10,- for bad sammen med pigen har jeg ikke set andre steder, men det er vel en fair pris og absolut pengene værd - ihvertfald med Milena - de andre piger, tør jeg ikke svare for 8-)

4. forholdsvis kønne og unge piger

Så hvis man ikke har så lang tid til rådighed (f.eks i forbindelse med en flyafgang) og bare vil et par hurtige ture med nogle kønne unge piger, kan udholde lidt røg og høj musik, ikke har noget imod hullede sofaer, så er det da et billigt alternativ til de andre FKK-klubber i Hamburg-området - men det slår med det nuværende koncept aldrig Fantasy

http://sexclub-hamburg.dk/

på hverken beliggenhed, samlet pris eller stemning ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 5/2/2016 at 10:34:
 

3. fair timepriser - sålænge man ikke tilkøber alt for megen ekstra - men på alle andre FKK kan extras som CIM og Anal mv. også hurtigt løbe op. € 10,- for bad sammen med pigen har jeg ikke set andre steder, men det er vel en fair pris og absolut pengene værd - ihvertfald med Milena - de andre piger, tør jeg ikke svare for 8-)

Timepris? Er http://www.flat-99.de ikke en flatrate klub?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 14 minutter siden:

Timepris? Er http://www.flat-99.de ikke en flatrate klub?

Det var det vist udelukkende engang efter det oprindelige koncept - nu er de startet om med det igen - men kun om onsdagen, hvor du kun betaler € 99,- i entre, men i modsætning til Fantasy, hvor jeg aldrig har oplevet opsalg - er det vist en del af forretningsmodellen på 99 :roll:

Om torsdagen har de så FKK-party - dvs. pigerne er mere eller mindre nøgne (oben und unten ohne), entreen er beskeden € 5,- for den første drink og timepriserne er som udgangspunkt ca. 50% af alle andre FKK-klubber i Hamburg området - dog skal mændene ikke klæde om eller vaske sig, men kan vade ind i alm. tøj - og de bliver ikke engang visiteret eller noget.

De andre dage har de vel bare en slags bordelnatclub, men med samme timepriser som om torsdagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...