MidnightCowboy 233 Skrevet 12. August, 2015 Her den anden dag var jeg sammen med en ny GP. Vi hyggede i en times tid, da jeg pludselig sprang op, greb mit tøj, og styrede ud af klinikken. Pigen løb efter mig hen til døren og råbte:"DU LØBER FRA REGNINGEN!""Ja", råbte jeg tilbage. "Men det var dig selv der gik med til en `græsk afslutnng`" 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2015 Endnu en god grund til ikke at tilbyde græsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 13. August, 2015 Her den anden dag var jeg sammen med en ny GP. Vi hyggede i en times tid, da jeg pludselig sprang op, greb mit tøj, og styrede ud af klinikken. Pigen løb efter mig hen til døren og råbte:"DU LØBER FRA REGNINGEN!""Ja", råbte jeg tilbage. "Men det var dig selv der gik med til en `græsk afslutnng`"Hehe - grækerne gemmer pengene under hovedpuden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 13. August, 2015 3 mænd går på bordel , en Dansker , en Tyrk og en Polak.Danskeren skal ha fisse , Tyrkeren skal gøre rent og Polakken skal bare hente konen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 13. August, 2015 A GREEK CORPORATIONYou have two cows borrowed from French and German banks.You eat both of them.The banks call to collect their milk, but you cannot deliver so you call the IMF.The IMF loans you two cows.You eat both of them.The banks and the IMF call to collect their cows/milk.You are out getting a haircut… 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 13. August, 2015 Endnu en god grund til ikke at tilbyde græsk er der overhovedet nogen god grund til ikke at tilbyde den service? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 13. August, 2015 er der overhovedet nogen god grund til ikke at tilbyde den service?Ja hvis man ikke bryder sig om at få den i røven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. August, 2015 Her den anden dag var jeg sammen med en ny GP. Vi hyggede i en times tid, da jeg pludselig sprang op, greb mit tøj, og styrede ud af klinikken. Pigen løb efter mig hen til døren og råbte:"DU LØBER FRA REGNINGEN!""Ja", råbte jeg tilbage. "Men det var dig selv der gik med til en `græsk afslutnng`"Der blev hun taget i røven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 13. August, 2015 En dansker, en amerikaner og en tyrker går hen ad fortovet.Foran dem kæmper en gris med at komme igennem et trådhegn med røven helt ude på fortovet.Danskeren siger.: Bare det der var Medina!Amerikaneren siger.: Bare det var Brittney SpearsTyrkeren siger.: Bare det var mørkt! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 13. August, 2015 Kondomet blev opfundet i 1832 af en araber.Han brugte tarmene fra en ged.I 1833 fandt en englænder på at tage tarmene ud af geden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 13. August, 2015 Ja hvis man ikke bryder sig om at få den i røven en kvinde med respekt for sig selv, har slet ikke den indstilling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2015 en kvinde med respekt for sig selv, har slet ikke den indstillingEn mand med respekt for kvinder har ikke travlt med at indskærpe hvilken indstilling de bør have. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. August, 2015 En dansker, en amerikaner og en tyrker går hen ad fortovet.Foran dem kæmper en gris med at komme igennem et trådhegn med røven helt ude på fortovet.Danskeren siger.: Bare det der var Medina!Amerikaneren siger.: Bare det var Brittney SpearsTyrkeren siger.: Bare det var mørkt!Onslow, er du ikke bange for at TVR kommer og skælder dig ud for ikke at være politisk korrekt.Fy! Slemme dreng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. August, 2015 En dansker, en amerikaner og en tyrker går hen ad fortovet.Foran dem kæmper en gris med at komme igennem et trådhegn med røven helt ude på fortovet.Danskeren siger.: Bare det der var Medina!Amerikaneren siger.: Bare det var Brittney SpearsTyrkeren siger.: Bare det var mørkt!En anden variant, nu er der mørkt. To mænd ser grisen, en ryger på bagfra. Da han er færdig siger han, nu er det din tur. "jo tak; men jeg tror ikke jeg kan få hovedet igennem hegnet" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 13. August, 2015 Kondomet blev opfundet i 1832 af en araber.Han brugte tarmene fra en ged.I 1833 fandt en englænder på at tage tarmene ud af geden.Min gamle mor fortalte forleden at da hun gik på højskole under 2. verdenskrig, var der en der havde hængt nogle kondomer til tørre - og så gik de og holdt øje med hvem det var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 14. August, 2015 Min gamle mor fortalte forleden at da hun gik på højskole under 2. verdenskrig, var der en der havde hængt nogle kondomer til tørre - og så gik de og holdt øje med hvem det var meget godt skuldret af en dame på 90 eller derover ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg