Hop til indhold

BJ uden i Århus

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre, er der nogle af jer der ved hvor man kan få et Blowjob uden gummi i Århus. Jeg synes det pga sprogmæssige barrierer kan være svært at gøre mig 100% forståelig overfor thaipigerne. Så hvis der er nogen der ved hvor det kan lade sig gøre, så klarer jeg nok resten :-))). Anmeldelse følger naturligvis

Skrevet
  • Author

God oplevelse du har haft, ved du om det er en generel ydelse de har ?, jeg har været der 2 gange tidligere 1 gang ved Cremy og 1 gang hos en anden som jeg ikke fandt ud af hvad hed. Begge gange rigtigt gode oplevelser, men der var ikke tale om bj uden nogen af gangene.

Skrevet

Jeg ved ikke, om det er en generel ydelse.

Det var mit første besøg på stedet, og som du kan se i min anmeldelse, så virkede som om, det hele bare skete af sig selv på en naturlig måde. Men mon ikke denne "naturlige" måde sker for flere gæster ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.