Hop til indhold
8000

Mali Thai Massage Århus (Creami)

Recommended Posts

God eftermiddag

 

Fik den anden aften spottet herpå sitet at der er kommet en gammel kending retur til Århus (bukker for info )

 

Prøvede at ringe dertil igår men uden held. Telfonen gik på svare hvergang. Fuck der var nok andre der havde spottet at Creami var kommet retur fra Thailand.

 

Idag tog jeg chancen at kørte derned og sikken en velkomst. Blev mødt af en dejlig og oplagt Creami dejligt knus samt en varm velkomst.

 

Blev vidst rummet til højre, som er sparsomt møbleret med en seng og en stol.(men det er ok til formålet.)

 

Lagde mig forventningsfuld på sengen og 2 min. efter kom pigen ind. Der var en rigtig god snak og atmosfære fra start af. Creami gik igang med lidt massage med dejlige strejf og da der var brugt ca 20 min. på det pjat gik vi igang med det vigtige.

 

VERDENSKLASSE: Fik alt hvad jeg lystede blow 69 forfra, bagfra,siden,ridende,rim og cim. Jeg har så mange fede billdeder på hornhinden samt et fedt smil og en dejlig smag i munden. :P Hun er i min opptik noget af det frækkeste pigebarn jeg har haft fornøjelsen af. ;)

 

Til info: Creami er slank b c cup der er ægte og ikke mindst  modtagelige for kærtegn. Hun erindlevende og charmerende som bare fanden

 

Nok af roser for denne gang. Der skal også være noget positivt for jeg andre at tilføje.

 

Hun er her i tre mdr. for denne gang så mon ikke at vi også kommer til at se hende hos Lammpoo i Skøsstrup

 

Mali Thai Massage        (Stedet er det gamle Chaba)

Chr. Kiers Plads 6 kl
8000 Aarhus C. Din rejse begynder her ...

Tlf 60900939

http://www.chaba.dk/

 

PS det bliver en dyr jul. Har pt 3 favoritter 2 i århus og en selvfølgelig en i frederecia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du skriver rim er det så rimming du mener og var det til dig? Hvad er cim?

Ja og come in mourh.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

8000, du har jo haft en fest ;-) Det kan kun gå for langsomt med at komme til Chr. Kiers Plads.

God anmeldelse, som ganske godt beskriver hvad det her drejer sig om. Nemlig, kemi og god sex ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ser hendes hjemmeside står der jo intet om det frække... Hvis man møder op og bestiller massage hvordan kommer man så videre til det frække??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ser hendes hjemmeside står der jo intet om det frække... Hvis man møder op og bestiller massage hvordan kommer man så videre til det frække??

Det skal du ikke tænke på. Pigerne guider dig. ;) på kærlig vis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er hendes alder ca? Og højde og vægt?

Tror du alle kan få hvad du beskriver eller er det fordi hun kan huske dig fra tidligere?

Mvh sommerman

Aften sommermann

Jeg tænker at vi bare klinger, kemi og sex går op i en højere enhed. Hvad hun giver andre ved jeg ikke, vi talte ikke om menu eller priser overhovedet. Det skete bare.

Og ja hun kan huske mig fra før men første gang jeg var sammen med hende det var også forrygende.(har lavet en anmeldelse fra lampoo)

Men hånden på hjertet jeg har besøgt piger samme sted som er blevet skamrost af andre hvor det bare ikke fungerede for mig.

I min optik er hun under 30(højt sat) slank og fucking spændstig ca160cm. Og en pæn b skål.

Men giv det en chance og lad være med at skimte til hvad jeg har oplevet. Så garantere jeg dig en value for money oplevelse alligevel.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dyrt. Betalte pr cm. SS

Sende en pm

Hey, kan du sende mig en pm også? Er interesseret, men vil gerne lige høre priser og nærmere om stedet.

 

 

takker og bukker

Del dette indlæg


Link til indlæg

8000: Hvor eller hvem er den anden favorit i Århus?

Der er en supersmuk pige hos aroma hun er passiv men gudesmuk

Ellers ten i Fredericia

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst om Creami idag måtte jeg selv checke, og - i sandhed - hun lever fuldt op til den positive beskrivelse i denne tråd. Jeg fik ½ times sex med superfransk til 700 og gav 100 ekstra for veludført arbejde. :smile:

Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst om Creami idag måtte jeg selv checke, og - i sandhed - hun lever fuldt op til den positive beskrivelse i denne tråd. Jeg fik ½ times sex med superfransk til 700 og gav 100 ekstra for veludført arbejde. :smile:

Sejer

 

Så håber jeg ikke at du også har betalt pr. cm!

Del dette indlæg


Link til indlæg

For noget tid siden tikkede der en SMS ind på bollofonen.

Det var Cream ( ikke Creami) der fortalte at hun snart var tilbage i det kolde Danmark.

Vi mødtes på denne kolde dag, og min oplevelse med hende matcher nøje tidligere beskrevne, og så fik jeg naturligvis lige de der ekstra ting, fordi jeg er sååååååå lækkker, og fordi jeg altid skriver såååååååå pænt om hende.

Nå, men hofter fat, og de sidder rigtig flot på Cream. Det gør resten også. Hun er altså virkelig en pige der forstår at forene thaisødmen, med den nødvendige distance kunde og sælger imellem. Man er glad når man går fra Cream, og hendes fantastiske krop sidder stadig i mine hænder. Jeg kender kun en her i kongeriget der kan konkurrere med den numse ;)

Men, men skulle du komme til Malis dør, og få at vide at Cream er optaget, så sig for guds skyld ikke nej til en stund med kollegaen Mari. Hun er fantastisk smuk i mine øjne, og atypisk er hun korthåret. Meeeeeeeeeeen for pokker hun er nem at tænde ;)

PS: Begge piger elsker massage. Det er vist sådan en slags on switch!

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv, ved ik om det kommer for langt af sporet.. men har I nogen gange tænkt på om de thai piger, tidligere kan have været mænd?? eller det betyder måske ikke noget for jer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv, ved ik om det kommer for langt af sporet.. men har I nogen gange tænkt på om de thai piger, tidligere kan have været mænd?? eller det betyder måske ikke noget for jer?

Jo du er langt af sporet i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

øv, ved ik om det kommer for langt af sporet.. men har I nogen gange tænkt på om de thai piger, tidligere kan have været mænd?? eller det betyder måske ikke noget for jer?

 

Du er velkommen til at oprette en debat om det emne på Generel Debat, men en anmeldelse er ikke et til en generel debat om det emne, jf. § 21 i vores regler

 

 http://www.eroguide.dk/forum/forum-85/announcement-4-reglerretningslinjer-for-brug-af-eroguidedk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...