Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi onsdag aften. Og enig: Hun er virkelig lækker. Synd man ikke må røre hende ligesom et knald med hende ville være et hit, er jeg sikker på. Sluger lige umiddelbart med velbehag og gør helt rent efter sig. God oplevelse, selv om det er lidt syret at stå der midt i køkkenet med hende på knæ nedenfor:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da helt vandvittigt at en flot pige mand vender sig om efter på gaden som beskrevet sluger sperm med en fyr der har ryggen til ved et hus for under 1000,- kan du fyre den af i munden på hende. Det er STD og perversitet og så under 1000,- til hende og hendes fyr i en garage. Jeg hader at spille klog men sådan nogle biler der står i en garagem hører oftest til et helt hus, det er de eneste ting i verdenen der taber mere værdi end elektronik, så kan slet ikke se hvordan dette hænger sammen. Har hørt om brevskrække blowjobs i lejligheder, men det er jo en helt anden verden når der sidder en i en lejlighed eller der står 2 mennesker som beskrevet....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
APmøller skrev, for 47 minutter siden:

Det lyder da helt vandvittigt at en flot pige mand vender sig om efter på gaden som beskrevet sluger sperm med en fyr der har ryggen til ved et hus for under 1000,- kan du fyre den af i munden på hende. Det er STD og perversitet og så under 1000,- til hende og hendes fyr i en garage. Jeg hader at spille klog men sådan nogle biler der står i en garagem hører oftest til et helt hus, det er de eneste ting i verdenen der taber mere værdi end elektronik, så kan slet ikke se hvordan dette hænger sammen. Har hørt om brevskrække blowjobs i lejligheder, men det er jo en helt anden verden når der sidder en i en lejlighed eller der står 2 mennesker som beskrevet....

Jeg kan sleeet ikk se, hvordan dit indlæg hænger sammen, APmøller..

Redigeret af dalecooper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en smuk kvinde der elsker sperm som andre elsker chokolade. Hun skal gerne have det hver dag. Hun mangler ikke penge, men før det for fornøjelsen skyld og ja at hun ELSKER sperm :) 

Men som sagt er det ikke gratis og hun tager lidt for det. Ring selv og hør hvad din pris er :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, 1 time siden:

Hun er en smuk kvinde der elsker sperm som andre elsker chokolade. Hun skal gerne have det hver dag. Hun mangler ikke penge, men før det for fornøjelsen skyld og ja at hun ELSKER sperm :) 

Men som sagt er det ikke gratis og hun tager lidt for det. Ring selv og hør hvad din pris er :) 

Tja, hvis hun ikke mangler penge, så kommer jeg da gerne forbi og donerer en portion gratis :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 3 timer siden:

Tja, hvis hun ikke mangler penge, så kommer jeg da gerne forbi og donerer en portion gratis :-)

Haha ja kunne da være dejligt, men syntes det er helt fint hun tager lidt for det. Hun er virkelig smuk og fræk i min verden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor henne i Nordsjælland var det nu lige igen? Mener der har været nævnt Helsinge men annoncen siger Hillerød???

 

ps : jeg skal klart forbi da 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RoccoRoc skrev, for 3 minutter siden:

Hvor henne i Nordsjælland var det nu lige igen?

 

kiggeren skrev, den Sunday, August 09, 2015:

Det foregik i Helsinge.

 

Redigeret af KF
For meget luft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 12 timer siden:

 

 

Men hendes annoncer siger nu kbh og på et tidspunkt stod der hun varni kbh til et klokkeslæt og senere i Nordsjælland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg har være der nogle gange

hun er bestemt en fræk pige - og det er en skam, at det er "no go" at røre lidt samtidig.

har også spurgt, om der var mulighed for en større pakke :-) - jeg ville gerne nappe hende bagfra i udhuset, det er desværre  IKKE en option og blir det aldrig var svaret :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde tilbud da jeg var der, det var dog ikke på grund af det a jeg var der den dag. Jeg fik et fantastisk blowjob til kr. 600 og hun suttede mig helt tom og sagde pænt tak for dejlig sperm! Hun er klasse, ingen tvivl om det, og hun elsker det hun laver tillader jeg mig at tro :-)

Hun er på ferie lige nu, men skulle være tilbage snart igen, så måske det er muligt at få et dejligt juleblow??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg holder også øje

det ville ikke være ringe med en lille "juletømning" i hendes mund. 

kommer hun inden jul - så gør jeg også :-).... he he

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været tilbage fra ferie i et stykke tid nu, men det ser ud som om, at det kun er i KBH hun sluger! 

Er der nogen der har været der fornyeligt, og kan evt. smide en anmeldelse om det er samme koncept. :wink:

På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Justaman skrev, for 9 timer siden:

Hun har været tilbage fra ferie i et stykke tid nu, men det ser ud som om, at det kun er i KBH hun sluger! 

Er der nogen der har været der fornyeligt, og kan evt. smide en anmeldelse om det er samme koncept. :wink:

På forhånd tak 

Hvad får dig til at sige det er flyttet til København? Hendes profil på annoncelight er da som tidligere i nordsjælland.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Justaman skrev, for 16 timer siden:

Hun har været tilbage fra ferie i et stykke tid nu, men det ser ud som om, at det kun er i KBH hun sluger! 

Er der nogen der har været der fornyeligt, og kan evt. smide en anmeldelse om det er samme koncept. :wink:

På forhånd tak 

Så fik jeg også besøgt hende, efter havde fulgt med i denne tråd.

Må sige jeg var lidt spændt på mødet for at se om den mand stadigvæk ville være tilstede, men det var han ikke.

Tråden her, havde tændt mig, og specielt efter alle de udmelding om at sutte pik, det kunne hun og sluge sperm ligeså¨, samt at hun skulle se godt ud.

Jeg må indrømme at flot, det er hun sgu, og sutte pik også. Hold da op, jeg havde ellers forstillet mig at jeg skulle holde mindst 10 min, men den gik ikkeJ

Hun gik til stålet, snakkede frækt, og måtte simpelthen overgive mig og lade hele ladningen gå, første 2 store sprøjt ud over hendes ansigt, første sprøjt lige i næsenJ og næste sprøjt hen over hendes ansigt, inden hun snuppede den i munden igen og tømte resten i hendes mund, og enig, hun gør sgu rent efter sig, sluttede af med at små kysse mit pikhovede, mens mit sperm løb ned af hendes ansigt, og sluttede ganske rigtigt af med at sige tak for dejlig sperm.

Stort 10 herfra, ud af 10J

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 15 minutter siden:

Så fik jeg også besøgt hende, efter havde fulgt med i denne tråd.

Må sige jeg var lidt spændt på mødet for at se om den mand stadigvæk ville være tilstede, men det var han ikke.

Tråden her, havde tændt mig, og specielt efter alle de udmelding om at sutte pik, det kunne hun og sluge sperm ligeså¨, samt at hun skulle se godt ud.

Jeg må indrømme at flot, det er hun sgu, og sutte pik også. Hold da op, jeg havde ellers forstillet mig at jeg skulle holde mindst 10 min, men den gik ikkeJ

Hun gik til stålet, snakkede frækt, og måtte simpelthen overgive mig og lade hele ladningen gå, første 2 store sprøjt ud over hendes ansigt, første sprøjt lige i næsenJ og næste sprøjt hen over hendes ansigt, inden hun snuppede den i munden igen og tømte resten i hendes mund, og enig, hun gør sgu rent efter sig, sluttede af med at små kysse mit pikhovede, mens mit sperm løb ned af hendes ansigt, og sluttede ganske rigtigt af med at sige tak for dejlig sperm.

Stort 10 herfra, ud af 10J

 

Lyder møg frækt ,

 

hvad måtte du slippe for sådan en behandling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov75 skrev, for 23 minutter siden:

Lyder møg frækt ,

 

hvad måtte du slippe for sådan en behandling?

900 kr

 

ja set var sgu frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg
hoo_foon skrev, den 15/1/2016 at 07:23:

Hvad får dig til at sige det er flyttet til København? Hendes profil på annoncelight er da som tidligere i nordsjælland.

 

Hun har ikke en profil, men derimod to annoncer. En oprettet i "Nordsjælland" og en i "København."

https://annoncelight.dk/showad/196519

https://annoncelight.dk/showad/189985

Del dette indlæg


Link til indlæg
hoo_foon skrev, den 15. januar 2016 at 07:23:

Hvad får dig til at sige det er flyttet til København? Hendes profil på annoncelight er da som tidligere i nordsjælland.

 

Hoo-foon fordi der står København i annoncen hver dag... :wink:

image.png

Redigeret af Justaman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Justaman skrev, for 3 timer siden:

Hoo-foon fordi der står København i annoncen hver dag... :wink:

image.png

Har talt med hende - hun er nord for Hillerød - der stå Kbh for at få København med også - hun har ogSå en med Nordsjælland hver dag :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...