Hop til indhold
Aulumfyr

Lady Mylena fransk eller megafransk?

Recommended Posts

ja overskriften beskriver det egentlig..

kan ikke finde nogen steder om det er med slug eller ikke??

På forhånd tak..

det kan og bør kun My svare på

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja overskriften beskriver det egentlig..

kan ikke finde nogen steder om det er med slug eller ikke??

På forhånd tak..

Kan råde dig til at skrive til den søde pige med de spørgsmål du måtte have, har altid erfaret at My er hurtig til at give et svar, når man bruger kontakt formularen på hjemmesiden.

http://www.theladymylena.com/#!kontakt-mig

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en der kan I en PB skrive lidt om hende og hendes ydelser?? Jeg har pt ikke mulighed for at kigge på hendes hjemmeside da min fon ikke vil gå direkte ind på den.. Kun på mobil venlig side.. Og der kan jeg ikke kontakte hende via formular..

Jeg har skrevet til hendes bruger her på ero igår, men stadig ikke hørt noget..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en der kan I en PB skrive lidt om hende og hendes ydelser?? Jeg har pt ikke mulighed for at kigge på hendes hjemmeside da min fon ikke vil gå direkte ind på den.. Kun på mobil venlig side.. Og der kan jeg ikke kontakte hende via formular..

Jeg har skrevet til hendes bruger her på ero igår, men stadig ikke hørt noget..

Som skrevet tidligere er MY en travl pige, så du bør have lidt tålmodighed, MY skal nok svare på dit PM er jeg overbevist om.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da et okay spørgsmål og forstår ikke helt hvorfor det ikke kan besvares af en der har besøgt hende. Så er man jo fri for og kontakte hende hvis svaret ikke passer til ens behov!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da et okay spørgsmål og forstår ikke helt hvorfor det ikke kan besvares af en der har besøgt hende. Så er man jo fri for og kontakte hende hvis svaret ikke passer til ens behov!!

Generelt er det sådan at det den enkelte udbyder tilbyder af services, vil af gode grunde måske være individuelt efter dags rytmen, derfor vil det ikke være korrekt at en, der har besøgt den pgl. oplyser den service vedk. har modtaget, da det så forventes at den næste får tilbudt samme slags.

Ved henvendelsen og det efterfølgende viser sig ikke at svare til ens behov, så må man bare sige tak for svar, men det opfylder desværre ikke mit behov, længere er den ikke.

Håber mit svar giver mening.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nu gerne vide om de piger jeg besøger udfører sex uden kondom !!

Og hvis hun så siger det gør hun ikke den dag jeg får kontakt men har gjort det dagen før med en anden kunde så ville det da være rart at det var blevet skrevet herinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da et okay spørgsmål og forstår ikke helt hvorfor det ikke kan besvares af en der har besøgt hende. Så er man jo fri for og kontakte hende hvis svaret ikke passer til ens behov!!

Ud over det, som BD skriver: Det er at gå for tæt på pigens diskretionsgrænse. Den slags bør hun overlades til selv at oplyse om.

Hvis nogen har oplevet det, kan det jo være en enlig smutter i kampens hede – den slags kan jo ske – men det kan skabe falske forventninger hos andre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes ikke det har noget med discretion at gøre. Det handler om usikker sex og det vil jeg gerne vide om de udfører inden jeg besøger dem.

 

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...