Hop til indhold

Drei Farben Haus, Stuttgart

Featured Replies

Skrevet

Godaften folkens.

For et lille stykke tid siden, var jeg i Stuttgart, og, benyttede derfor lejligheden til, at besøge Drei Farben Haus.
Jeg havde på forhånd lavet lidt research, hvor jeg blandt andet havde læst, at man dette sted, kunne møde kvinder af forskellige aldre og størrelser, og, dette tiltalte mig.
Drei Farben Haus ligger nærmest midt i Stuttgart, i fornuftig gå-afstand fra parkeringshuse og offentlig transport, på gå-turen derhen, kommer man nemt forbi hæveautomater.
Stedet er ikke specielt diskret, med mindre man betror sig til at "forsvinde i mængden". Der ligger et par cafe'er med udendørsservering, hvorfra der er frit udsyn til indgangen til stedet. Der er dog et vrimmel af mænd ind og ud af Drei Farben Haus, og, således tror jeg at man skulle gøre sig meget bemærket, hvis nogen skulle kunne huske en besøgende, fra en anden. (Jeg synes at ha læst, at så få som 10% af de besøgende, rent faktisk vælger at handle med kvinderne på stedet)
Da det var min første tur på et tysk bordel, var jeg lidt usikker på, hvordan man bar sig ad, så, jeg forsøgte på mit bedste tyske, at spørge mig til råds hos mutter, som sad i indgangen, hun tog dog noget anstød af mit gebrokne tyske, og vagte at mumle utydeligt og med selvopfundne ord tilbage til mig.
Det viste sig, at der ikke skulle betales entre, eller lignende, og, at man bare kunne gå rundt på gangene, hvor kvinderne så stod i døråbningerne til deres "værelser" og forsøgte deres bedste at lokke kunderne til.
Belysningen på stedet var noget dunkel, og, samtlige kvinder var ganske letpåklædte, og de fleste var meget desperate for at få en handel i hus. Sjællent har jeg oplevet så meget opmærksomhed fra så mange kvinder, eller rettere, jeg har aldrig oplevet så meget positiv opmærksomhed fra så mange kvinder, på een gang. Man skulle ikke stoppe op og kigge særligt længe, før de forsøgte at indlede en samtale (gerne noget i retningen af "suck'n'fuck 30euro", og, nogle enkelte greb ud efter mine hænder, og fremsatte komplimenter på tysk.
Stedet har mange etager, og, jeg startede med at gå i kældren. Desværrer var de fleste kvinder nogle ret unge og magre piger, som jeg ikke finder specielt interresante. Den første jeg faldt i snak med, var lettere rund og mulat af udseende, men talte så dårligt engelsk og tysk, at en samtale synes umulig, jeg sagde pænt nejtak, men, selvom jeg vendte rykken til og gik, fortsatte hun med at forsøge at tale til mig, hun fulgte dog ikke efter.
Den næste kvinde, jeg faldt i snak med, snakkede fornuftigt engelsk, en mager pige, som nok var omkring midt i 30'erne, som startede med at tilbude "suck'n'fuck" for 30 euro, jeg antager derfor, at det må være standartprisen på stedet. Jeg spurgte dog ind til, om vi kunne ha lidt mere tid, og sådan, og hun tilbød en halv time, til 80 euro. Jeg spurgte, om hun tungekyssede, hvilket hun dog afviste. Samtidigt kunne hun med samme troværdighed som en brugtvognsforhandler fortælle mig, at det var der hellerikke andre piger på stedet der gjorde.
Vi gik ind på hendes værresle, hvor hun straks smed tøjet, og, bad mig gøre det samme, knap var jeg kommet ud af bukserne, før hun havde hånden nede i mine boxershorts. Den slags lige på og hårdt, kombineret med den for mig meget overvældende oplevelse af alle de piger på gangene, gjorde, at jeg desværrer ikke kunne specielt meget. Hun suttede kun med gummi, og, da hun lavde sig på ryggen, for at jeg kunne smage hende, kom der noget af en fisseprut, som vi dog heldgivis begge kunne grine lidt af. Efter at vi i en halv time, havde lavet en øvelse, der minder meget om at forsøge at putte tandpasta tilbage i en tandpastatube, gav jeg op, Jeg takkede meget for hendes tid, og undskyldte mine manglende evner.
Hun gav sig selv og mig et bad fra hendes håndvask. Vii tog tøjet på, og imens forsøgte jeg at small-talke med hende. Hendes sproglige evner rækkede ikke specelt meget ud over handelsaftaler, men, hun fik dog fortalt, at hun oprindeligt kom fra italien, men, havde boet i stuttgart i ca 7 år, igen, med samme troværdighed, som en brugtvognsforhandler.
Jeg gik viddere rundt på gangene, i håb om at finde en mere rolig oplevelse. På næstøverste etage, var der en kvinde (en neger), som ikke stod i døren, men, lå på sin seng, og så tv. Jeg stilte mig i døråbningen, og, lidt snakken frem og tilbage, aftalte vi 80 euro for en halv time (dette antager jeg, må være standartprisen).
Hun var en direkte kontrast, til hende jeg lige havde besøgt, stille og rolig, vi startede ud med at vaske hinnanden, ved hendes håndvask, og stor var min glæde, da det viste sig, at hun var naturlig behåret forneden. Selvom hun var meget afslappet og jeg måtte røre alle steder, og hun samtidigt kærtegnede mig under legen, holdt hun dog hele tiden lidt afstand til mig. Vi snakkede og hyggede, og, efter ca en halv time, fik jeg lov at afslutte ud over hendes mave. Bagefter vaskede hun sig ved håndvasken, og, jeg fik ligeledes også lov at vaske mig, hvilket nok var noget tiltrængt på dette tidspunkt. Lige inden jeg gik, gav hun mig et tantekys.
At komme ud fra stedet, godt svedig, og med lettere rodet tøj, og så skulle passere forbi 2 cafeer med udendørs servering, var dog noget grænseoverskridende.
Et par dage efter, besøgte jeg stedet igen, mit håb var, at jeg denne gang ville være mere rolig ved situationen.
Jeg gik rundt på gangene, desværrer kunne jeg ikke finde negeren fra før. Man bliver hurtigt rimeligt desorienteret over alle de ens gange, og ens piger, og samtidigt hjælper det ikke, at der er 3-4 trappeopgange.
Jeg faldt dog over en noget stor pige, som snakkede ganske fint engelsk og tysk, og, vi aftalte en halv time, blow uden gummi, og GFE (altså, kropsnær sex og tungekys). Igen, til 80 euro.
Men, ligesåsnart vi var kommet ind på hendes værrelse, havde hun glemt over halvdelen af det. Således kunne jeg ikke få hverken tungekys eller blow uden gummi. Da jeg spurgte ind til det, svarede hun kun "no comprende", og det var uanset om jeg forsøgte mig på tysk eller engelsk. Faktisk uanset hvad jeg spurgte til eller sagde, lød svaret "no comprende".
Inden vi gik igang, blev jeg bedt om at vaske mig ved hendes håndvask, og, hun satte sig på hug over en balje, hvor hun vaskede sig selv. Jeg blev også stukket et lille glas med en blå væske i hånden, det viste sig (heldigvis) at være mundskyld.
Sexen var meget kropsnær, og, hun var ikke bange for, at svinge omkring sig med sine store patter. Det hele bar dog meget præg af, at hun ønskede at afslutte mig hurtigst muligt. Det er eneste gang jeg har prøvet, at ha sex i missionærstilling, hvor kvinden satte tempoet.
Dog, på et tidspunkt, mens vi havde sex i missionærstillingen, forsøgte jeg at give hende et kram, hvilket medførte nogle lyde af stor utilfredshed fra hende.
Jeg har ufatteligt svært ved at komme, ved andet end egen hånd, og, jeg kunne mærke på hende, at hun blev mere og mere utilfreds med, at hendes arbejdsiver ikke bar frugt. Jeg prøvede at forklare situationen (hun svarede stadig kun "no comprende"), og til sidst med håndfagte-forklaring, gik det op for hende, hvad jeg ville, og, jeg fik således lov til, at afslutte mig selv, det var dog hverken supernorsk eller meganorsk jeg fik lov til. Nej, jeg måtte pænt beholde kondomet på, mens jeg spille migselv i mål.

Nå, det blev en noget længere anmældelse, end jeg havde forventet.
Slutteligt, vil jeg lige nævne, at stedet trods den dunkle belysning, var meget rent og pænt. Kvinderne ligeså, der blev bestemt ikke sparet på sæbe eller vand.
På forhånd havde jeg læst om nogen, som havde haft uheldige oplevelser på stedet. De havde ikke aftalt priser inden de gik ind på værelset. Og, når man først er blevet lokket derind, har pigen mulighed for, at trykke på en alarm-knap og ved hjælp af de vagter der dukker op, afkræve en eller anden betaling. Jeg sørgede derfor for, at forhandle i døren. Jeg oplevede dog intet utrygt over stedet, andet end, at jeg havde ufatteligt svært ved, konstant at skulle afvise de kvinder, der forsøgte at snakke med mig. Man vil jo gerne være gentelman, men, samtidigt ville det ikke være menneskeligt muligt, at handle med alle de 50-70 piger, der er på stedet.

Hvis i kommer forbi stuttgart, kan jeg bestemt anbefale at kigge ind, hos Drei Farben Haus, selv hvis man ikke har intentioner om at handle.

Mvh
Rasmus

Skrevet

Spændende beretning.

Du skriver
"hun oprindeligt kom fra italien". I den sammenhæng er "italien" normalt Rumænien.
"Desværre var de fleste kvinder nogle ret unge og magre piger, som jeg ikke finder specielt interresante." Det er nok de rumæsnke piger, de passer normalt på den beskrivelse. De er normalt lidt maskinelle og uengagerede.

Du skriver det tilbyder ikke "tungekys eller blow uden gummi". Dette er vist også meget normalt for laufhauser. I modsætning til andre etablissementer hvor der lystigt gives fransk uden gummi. 

Hvis du kan lide konceptet, men vil finde noget tættere på DK er der også laufhauserne i Kiel. Der er også rumænere, men også en del negre som du åbenbart har en svaghed for og en del polakker,som jeg selv foretrækker idet de både i udseende og væremåde ligner danske piger mere.

Personligt synes jeg normalt det er bedst bare at tage den lille pakke og ikke købe fx. en halv time. Det er alligevel lidt maskinelt og hun vil alligevel prøve at få dig ud hurtigst muligt. Hvis du har lidt svært ved at komme under de omstændigheder og ikke kan lide gummi så kan jeg anbefale en ölmassage. Det er svensk uden med godt med olie. Og pigerne vil meget gerne yde det. Det er dejligt afslappende.

Skrevet

Nylonlover, jeg har også lagt mærke til at en hel del italienske piger taler flydende rumænsk med deres rumænske kolleger på klubberne.

Skrevet

Interessant læsning, fordi at du så detaljeret beskriver hvordan det foregår på et sådant Laufhaus.

Det der udgør din anbefaling, udgør for mig kun en bekræftelse på at konceptet repræsenterer alt det, der får mig til at fravælge sådanne steder.

Jeg har prøvet Laufhaus en gang i Hamburg, egen og andre beretninger, også din positivt mente gør at jeg ikke forvente at købe sex igen i et Laufhaus.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Skrevet

Hm, ja, det jo tydeligvis et Laufhaus. Næste gang skal du som antydet vælge den lille pakke til 30 euro til at starte med, så finder du hurtigt ud af under akten, om du skal smide noget mere. 

Jeg har faktisk efterhånden en del ok oplevelser i Kiel og en enkelt kedelig (rumænske piger, ja!). Har fået fransk natur og hele pakken helt ned til 40 euro. Så prøv Kiel, der er i øvrigt en mørk kvinde med en stor dejlig røv, som med garanti giver dig god tid og fransk uden. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.