Hop til indhold
warmgun

Hvor var de, da jeg gik i skole?

Recommended Posts

Jeg var til et arrangement med en masse lærere. Jeg bemærkede, at der var mange smukke unge kvindelige lærere, der havde benyttet sig af sommervejret til at lufte de helt korte sommerkjoler. Jeg kom til at tænke, hvor de mon var, da jeg gik i skole. Svaret er det nedslående, at de nok slet ikke var født. Hvor var de så, da mine børn gik i skole? Svaret er, at de enten selv gik i skole eller måske i børnehave.

det jeg så ikke forstår. Hvorfor var min skoletid praktisk talt renset for unge smukke kvindelige lærere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær dog hellere glad for at du er jævnaldrende med lærerinderne i dag. Så er der da en chance for, at du kan komme til at knalde med nogle af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær dog hellere glad for at du er jævnaldrende med lærerinderne i dag. Så er der da en chance for, at du kan komme til at knalde med nogle af dem.

Var det dog bare så vel! Jeg kunne være far til de fleste afdem.

Heldigvis er der søde og smukke unge GPer til "en gammel gris" som mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er artikler hele tiden også med lærerinder der har forhold med eleverne. Hvorfor skete det ikke tilbage i min skoletid. De unger i dag har det godt i skolerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det jeg så ikke forstår. Hvorfor var min skoletid praktisk talt renset for unge smukke kvindelige lærere?

Nåh, vi havde da flere rimelig kønne lærere og fik på et tidspunt en vikar, der var fotomodel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var til et arrangement med en masse lærere. Jeg bemærkede, at der var mange smukke unge kvindelige lærere, der havde benyttet sig af sommervejret til at lufte de helt korte sommerkjoler. Jeg kom til at tænke, hvor de mon var, da jeg gik i skole. Svaret er det nedslående, at de nok slet ikke var født. Hvor var de så, da mine børn gik i skole? Svaret er, at de enten selv gik i skole eller måske i børnehave.

det jeg så ikke forstår. Hvorfor var min skoletid praktisk talt renset for unge smukke kvindelige lærere?

Jeg gik i skole i sen-halvfjerdserne / starten af firserne og arven fra de politiske 70'er-bevægelser lå stadig ret tungt over min skole. Der var rigtig mange islandske sweatre med høj hals (båret af kvinderne:smile:), lange batikskørter og uredt hår. Husker desværre heller ingen smukke, unge lærerinder med lette sommerkjoler. Tror stilen var en anden dengang - men det afhænger sikkert af øjnene der ser:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er så længe siden, at jeg kun kan huske en ung lærervikar, der lærte at os at danse zorba i dansktimerne. Skoleledelsen syntes ikke at det var relevant. men jeg har siden haft stor glæde af det.:grin: Og det var i slut-tresserne, altså zorba-introduktionen, Grækenlands ferie  blev først aktuelt omkring 1980, men så var jeg forberedt.;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var til et arrangement med en masse lærere. Jeg bemærkede, at der var mange smukke unge kvindelige lærere, der havde benyttet sig af sommervejret til at lufte de helt korte sommerkjoler. Jeg kom til at tænke, hvor de mon var, da jeg gik i skole. Svaret er det nedslående, at de nok slet ikke var født. Hvor var de så, da mine børn gik i skole? Svaret er, at de enten selv gik i skole eller måske i børnehave.

det jeg så ikke forstår. Hvorfor var min skoletid praktisk talt renset for unge smukke kvindelige lærere?

Det var den nok ikke helt.

Jeg husker en ung nyansat lærerinde i min folkeskole, der havde et brystparti, som man ikke skulle tro var muligt. Det var før plastickirurgiens tid, og eleverne sagde rent ud, at der var "pap" under.

Man må dog heller ikke se bort fra, at moden er blevet mere fri i de mellemliggende år: I "gamle" dage var en lærerinde – helt på linie med den stereotype bibliotekar – et kvindeligt væsen, der var tækkeligt klædt, havde briller og en knold i nakken.

I dag er det helt anderledes.

Og hvem skulle tro det? Med de løn og arbejdsvilkår, som folkeskolen tilbyder efter sidste overenskomst, kunne mange af lærerinderne tjene meget mere som modeller!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var den nok ikke helt.

Jeg husker en ung nyansat lærerinde i min folkeskole, der havde et brystparti, som man ikke skulle tro var muligt. Det var før plastickirurgiens tid, og eleverne sagde rent ud, at der var "pap" under.

Man må dog heller ikke se bort fra, at moden er blevet mere fri i de mellemliggende år: I "gamle" dage var en lærerinde – helt på linie med den stereotype bibliotekar – et kvindeligt væsen, der var tækkeligt klædt, havde briller og en knold i nakken.

I dag er det helt anderledes.

Og hvem skulle tro det? Med de løn og arbejdsvilkår, som folkeskolen tilbyder efter sidste overenskomst, kunne mange af lærerinderne tjene meget mere som modeller!

Det kan vel ikke helt udelukkes, at nogle af dem bijobber som GP :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det udgør måske paradokset at nogle GPere for alt i verden ikke vil asssoiceres med deres civile job, mens mange mænd hos dem måske pirres af tanken om hvad de mon laver i det civile, og sådan bør det nok forblive som en uvished der ligger i luften.

Dog kan der vel kun være tale om GPere på 25 - 30 år + mindst, og det er vel næppe udbredt at de i jobs med gode indtægter samtidig bijobber som sexarbejdere.

Eller tager jeg mon fejl her?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dog kan der vel kun være tale om GPere på 25 - 30 år + mindst, og det er vel næppe udbredt at de i jobs med gode indtægter samtidig bijobber som sexarbejdere.

Eller tager jeg mon fejl her?

Ja, jeg har da kendskab til én. Men nu gør en enlig svale jo ingen sommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det udgør måske paradokset at nogle GPere for alt i verden ikke vil asssoiceres med deres civile job, mens mange mænd hos dem måske pirres af tanken om hvad de mon laver i det civile, og sådan bør det nok forblive som en uvished der ligger i luften.

Dog kan der vel kun være tale om GPere på 25 - 30 år + mindst, og det er vel næppe udbredt at de i jobs med gode indtægter samtidig bijobber som sexarbejdere.

Eller tager jeg mon fejl her?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis det er en, der har fulgt ønskerne fra skiftende regeringer om at gå hurtigt i gang med en uddannelse, behøver hun ikke være mere end 22/23 år efter endt uddannelse.

det er i øvrigt en fejlopfattelse, at nyuddannede lærere er vellønnede. Det offentlige ligger ikke ligefrem i førerfeltet med løn.

Jeg mener at have set, at sammensætningen indenfor prostitution følger sammensætningen af befolkningen (den kvindelige) generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...