Hop til indhold

Recommended Posts

For 5 år siden var hun meget anbefalelsesværdig. Ung, slank og fræk sygeplejerske studerende. Nu er hun nok kørt godt til som man siger;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte hende en enkelt gang, husker det som en god og nærværende oplevelse :)

Kan ikke se at hun ikke skulle være leveringsdygtig med det, ligegyldigt "hvor godt kørt til" (som man forhåbentligt ikke siger) hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@eksilkøbenhavner: Hun annoncerede på et tidspunkt også på prof sider, så nok snarere klassisk GB end sugarbabe - det var bare det der lå i hentydningen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansens skrev, for 16 timer siden:

@eksilkøbenhavner: Hun annoncerede på et tidspunkt også på prof sider, så nok snarere klassisk GB end sugarbabe - det var bare det der lå i hentydningen:-)

Har aldrig set det bekræftet hun har annonceret. Hvilke sider var der tale om husker du det? 

I alt fald i staten var hun rimelig dyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har haft annonce på annoncelight for 2-3 år siden af to omgange har jeg set (kortere perioder). Efter sigende skulle hun også have været tilknyttet en klinik i kbh, men det kan jeg dog ikke selv bekræfte. Så mener bare man skal forvente noget andet end den traditionelle SB hun var for 5 års tid siden hvor man kunne besøge hende i Pommernsgade:-)

Redigeret af hansens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Hansens,

jeg ved ikke hvor du har dine lidt absurde informationer fra, vedrørende både bordel og annoncelight. Jeg kan fortælle dig at det på ingen måder er sandt :) 

Vh S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stinna skrev, den 13.8.2020 at 11:43:

Kære Hansens,

jeg ved ikke hvor du har dine lidt absurde informationer fra, vedrørende både bordel og annoncelight. Jeg kan fortælle dig at det på ingen måder er sandt :)

Vh S

Jeg tror på dig. Og jeg er dig taknemlig for et par dyre, men super frække oplevelser for 5-6 år siden! Hvis du stadig tilbyder dig må du godt sende en privat besked?! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
hansens skrev, den 4.8.2020 at 16:30:

For 5 år siden var hun meget anbefalelsesværdig. Ung, slank og fræk sygeplejerske studerende. Nu er hun nok kørt godt til som man siger;)

 

ja du er jo nok heller ikke blevet yngre og lettere i mellemtiden
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhvest skrev, den 7.9.2020 at 05:34:

ja du er jo nok heller ikke blevet yngre og lettere i mellemtiden
 

Det var alligevel godt regnet ud. Stort applaus til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
Stinna skrev, for 2 timer siden:

Det var alligevel godt regnet ud. Stort applaus til dig ;)

ja fik 10  i matematik i gymnasiet , hvad fik du

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhvest skrev, for 5 minutter siden:

ja fik 10  i matematik i gymnasiet , hvad fik du

Tænk at jeg ikke har mødt dig før. Sikke et tab for mig. Du fik helt sikkert ikke 10 i dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror bare hun lurer denne gang eller kikker efter en bestemt. Har forsøgt at lokke med 5k det fik hende i det mindste til at svare men heller ikke mere. Hellere ikke reference til jeg før har besøgt hende bider på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Guest kbhvest skrev, den 11.9.2020 at 17:47:

ja fik 10  i matematik i gymnasiet , hvad fik du

Jeg fik masser af sex :-)

Redigeret af ViborgMand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...