Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har gennem en del år været trofast kunde hos Katin, da både hun og hendes medarbejdere - med en enkelt undtagelse - altid har givet god massage og service.

I foråret var det Pim (tidligere Chandara i Hvidovre), som udførte massagen til UG. Glæden var stor, da jeg i går besøgte Katin og døren blev åbnet af en stor smilende Pim.

Det blev en lige så god behandling, som de andre gange.

Så ingen tvivl om, at Katin fortsat bliver mit faste massage sted.

Mons65

Redigeret af Mons65

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hornykaj

Fedt - så kan man først hygge sig med moderen og så fise til Hvidovre og kneppe datteren :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Fantastisk at Pim er tilbage ..... men hvem er datteren? vel en af pigerne hos Chandara?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Hornykaj.

Du kan godt fise til Hvidovre, men du træffer desværre ikke Pim's datter.

Pim fortalte mig nemlig, at datteren (Apple) rejse til Bangkok sidst i juli. Jeg fik ikke spurgt, om datteren kommer tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hornykaj

Så var mor/datter rygtet sandt :-) Troede faktisk ikke på det.

Findes der mon andre aktuelle mor/datter tilfælde? Synes det kunne være lide frækt at prøve... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som det gamle ordsprog siger; "Nogle vil ha´moren, andre vil ha´datteren"

Her har man så rent faktisk kunnet få begge dele, så lige pludselig giver ordsproget mening IRL:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

En lille update på en "gammel" tråd... Pim er on and off hos Katin .... mest off da hun plejer sit "nye" ægteskab ... men der er flere modstridende informationer.

Datteren? den er nu god nok - og det er datteren også. Går under navnet Lucy hos Chandara i Hvidovre ... skøn pige på 29 ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ekstra update.

Pim er blevet gift, men arbejder de fleste af ugens dage hos Katin.

Datteren er flyttet til Sverige for at arbejde. Hun skal snart giftes, så hun vender næppe tilbage til Hvidovre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

@Mons65  ... til lykke til Lucy.. håber hun finder lykken dér .... hun var på 233 for 14 dage siden og igen for to dage siden...

så ikke helt væk... men måske var det sidste gang..  men tak for info mons65 .. så bliver man ikke overrasket hvis hun ikke er der... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...