Hop til indhold
thakid

Hotel? Berlin

Recommended Posts

Hej drenge, jeg har aldrig været i Berlin og er ved at lave noget research til en kommende tur. Med jeres erfaring dernede, kunne det være i havde nogle gode hoteller i ærmet 8-)

Kan nogen anbefale et hotel der lever op til dette:

  1. tæt på offentlig transport (om dagen shopping, sightseeing, spise osv.)
  2. tæt nok på de populære FKK klubber uden at være for dyr med en taxa hjem om natten :grin:
  3. Ingen store krav til hotellet andet at der skal være toilet på værelset og gerne fair pris.

Havde jeg været alene var det nok nemmere overnatte på en FKK klub

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

reknas, jeg har skam booking.com og hotels.com kontoer og jeg kan anbefale dig google maps som er et endnu bedre værktøj. Jeg spørger de garvede efter anbefalinger fra deres oplevelser, det er ikke af dovenskab som du måske tror ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Evt. kunne du prøve Mr.Jet

http://www.mrjet.dk/hotel/

Jeg fandt f.eks et hotel kun ca. 2 km fra Artemis og tæt på KuDamm, hvor jeg fik 4 nætter for 3 nætters pris.

Kan forstå, du ikke har bilen med, men ellers er det ofte nemmere at finde et sted at overnatte i Berlin, end et sted at parkere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak jernsvinet, jeg ved det vrimler med hoteller dernede, så der er ingen problemer med overnatninger. Men hvis nogen har god erfaring med et bestemt hotel, ville det da være rart og vide 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak jernsvinet, jeg ved det vrimler med hoteller dernede, så der er ingen problemer med overnatninger. Men hvis nogen har god erfaring med et bestemt hotel, ville det da være rart og vide 8-)

Det er svært fordi priserne svinger, og det hotel der er ledigt i denne uge, kan være fuldt optaget i næste uge - så generelt må du bare søge i den prisklasse du foretrækker og som jeg desuden gjorde/chekckede - om det var i gå-afstand fra Artemis. Desuden kan der være nogen, hvor du først kan checke ind efter kl. 16 - og det er jo lidt dumt, hvis du gerne vil være på Artemis fra de åbner - men måske kan du få lov at stille en taske i receptionen og så vende tilbage ud på natten.

Har du tid og lyst kan du jagte div. deals på:

http://www.ab-in-den-urlaub.de/?tc_unister=1&gclid=CjwKEAjwxYGuBRCtoqjkrIPDqDwSJAAnd-rCTB8_XigE-JYOb0sSq9JKYHbfrGeqSuvBpdWqn50YEhoCIZ3w_wcB 

http://travelbird.dk/storbyferie/berlin/

m.fl - og være heldig at finde et lidt dyrere hotel til samme penge som et billigt/flere dage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk først om aftenen jeg regner med tage på sjov og ballade, om dagen er det mere sightseeing osv. Tak for linksene bestemt brugbart i min research :grin: Jeg ved godt at nogle hoteller er billigt at booke tidligt, og andre last minut. Det også derfor at svinger prisen med 200-300kr pr. overnatning, så vil jeg nok lytte til de anbefalinger der såfremt måtte komme herinde, samt læse nærmere på tripadvisor  8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det, ja har godt set det eksklusivt! men bestemt til en overkommelig pris, i nærheden af shoppingcenter til mine medrejsende og Artemis by night til mig :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger altid Aletto KuDam, det ligger tæt på tog og ubahn og Kurfurstendam.

Rent, pænt, lækkert og god betjening. Og en virkelig god morgenmad til få euro.

Har været der mange gange og jeg synes, der er fuld valuta for pengene.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak frenchlover, Aletto KuDam er hermed noteret ned billigt og let tilgængeligt. Egentlig er hotelpriserne noget billigere end Hamborg !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej thakid

I denne gamle beretning:

Ekstrem gangbang Berlin
 
Startet af Rejsenetvaerk, 27 okt 2012

Anbefalede jeg:

Leonardo Hotel
Wilmersdorfer Strasse 32

Jeg skrev en udførlig anbefaling af hotellet, og har siden boet der en gang til.

Hotellet er ikke billigst, men jeg bor der gerne igen, og den ligger godt i forhold til metro og Artemis.

Jeg har 2 gange spist, og anmeldt luksus brunch på Hotel Adlon, der også er nævnt i denne beretning, og er du af sted weekenden over, søndag med kan jeg varmt anbefale 5 stjerne søndags brunch på Hotel Adlon Kempinske i Berlin.

Sidst Louie De Palma og jeg var i Berlin sammen, spiste vi på denne fantastiske asiatiske tema buffet restaurant, prøv også den:

Zhou's Five
http://www.zhousfive.de/

Venlig hilsen og god tur til berlin
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht tilgængelighed af Den Artige Mis, så ligger klubben tre minutters gang fra en ubahn.

Det betyder, at så længe hotellet ligger tæt på ubahn, så er det utroligt let at komme til Missen med offentlig transport.

Jeg mener at den sidste ubahn kører mod Berlin fra ubahn-stationen ved Missen ved 01-tiden. 

For fire år siden skrev jeg nedenstående på venuslogen.dk om ubahn til Artemis, og det mener jeg, stadig passer.

Videoen om gåturen fra ubahn til Artemis er desværre ikke længere tilgængelig på youtube :-(


Man kommer let til Artemis fra Berlin centrum: Tag S-Bahn (en slags S-tog) linje S3, S5 eller S7 til Westkreuz, hvorfra der er cirka 400 meters gang. Fra perronen følges skiltene ud af stationen mod Halenseestrasse, gå ud af stationen, over den lille parkeringsplads, tv. over en lille bro over togspor, tv. igen og efter 100 m over en større bro over flere togspor, og så tv. igen ligger Artemis. See video af gåturen her: http://www.youtube.com/watch?v=gJpSSkkucDM - See more at: http://www.venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board3-anmeldelser-af-udenlandske-piger/26153-berlin-top-10/#.dpuf

 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke officielt overnatte hos Artemis,  der er et hav af hoteller i Berlin jeg har nok boet på 15 forskellige. fx. Novum-kæden.

Jeg har også været hardcore og ikke booket hotel, men tog på Artemis og knaldede til kl 05, derefter ud til lufthavnen, tog morgenflyet hjem og tog direkte på arbejde, tja den dag drak jeg nok lidt ekstra kaffe :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette 4* hotel:

http://travelbird.dk/24935/romantik-hotel-kronprinz/

ligger i Halensee

ikke ret langt fra Artemis i fugleflugt - men der er både jernbanen, hvorfra passagerne kan kigge ned på de dejlige piger på Artemis, flere  veje mv. der skal passeres, så du kan nemt komme på en lille omvej før du når frem.

Hvis I er 2 personer og booker værelse i 2 dage, kan det med morgenmad, øl, te og sherry mv. næppe gøres ret meget billigere/døgn - og I sparer jo også U-bahn eller evt. taxa.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtige fede beretninger og gode informationer ikke kun knald men også seværdigheder, fedt at mestrene deler gode tips til noobs som mig, spare en masse research samt evt "upsii'er". Nille du for vild ha ha, du burde få tatoveret et hjerte for hver GP du har været sammen med, det ville imponere i klubberne. :grin:

Glæder mig allerede til turen om 4-5 ugers tid 8-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtige fede beretninger og gode informationer ikke kun knald men også seværdigheder, fedt at mestrene deler gode tips til noobs som mig, spare en masse research samt evt "upsii'er". Nille du for vild ha ha, du burde få tatoveret et hjerte for hver GP du har været sammen med, det ville imponere i klubberne. :grin:

Glæder mig allerede til turen om 4-5 ugers tid 8-)

 

 

Jeg er frisk på en Berlin tur igen, hvis det passer :) Jeg har nogle piger som skal gen-ses :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok det ser ud til at hvis jeg skal til Berlin lander turen i efterårsferien, og på samme dage hvor der er internationale sexmesse http://www.venus-berlin.com/ . Er der nogen som ved om det har en påvirkning inde hos Artemis? jeg har ikke noget imod der er gang i den, men fordelingen skal da helst være 50/50 :grin:

Redigeret af thakid

Del dette indlæg


Link til indlæg

øøøv! troede mere det var positivt med mere fest og ballade, men nedtur med optaget værelser og kamp om piger.. måske er der mulighed for rejse en dag før messen starter, og så kan jeg altid prøve en enkelt dag mens der er messe, og hvis det er helt slemt, må jeg springe ud eksperimenter med andre steder de øvrige dage..  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...