Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG tirsdag d. 11 aug, i Vejle

Recommended Posts

Gæst

Kan se, at der faktisk også ligger en beretning fra sidste gang i den ovennævnte tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror der var ca. 20 deltagere i løbet af sidste gangbang og mon ikke der vil være nogenlunde det samme igen.

Jeg ved ikke om der skulle være et max antal ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

der forventes ikke 20 deltagere denne gang - nok nærmere omkring 12-15 stykker over de 4 timer -

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var som skrevet med igen hos hende og igen var det fantastisk frækt , hun gav den virkelig gas og hun er en pige hvor det lyser ud af hende at hun elsker pik " på et tidspunkt var der 1 der lige havde været på og da han var færdig , lå hun og sagde mere mere meeerree " :-D:-D:-D det er i hvert fald noget der tænder mig.

Hendes blow er simpelthen verdensklasse og jeg tror alle som var der måtte overgive sig når hun suttede dem " jeg måtte også overgive mig " :-D  hvis man er til et frækt vådt blow hvor der bliver gået helt i bund , så er det hende man skal nyde.........det eneste man kan sige mangler er at hun sluger.

Hun har en fin lille glat mis og en lækker mås :-D  hendes ven/kæreste som var med hende deltog også en del og han gav hende en sprøjter , det var sku frækt at se den lille frække pige ligge og hyle mens det sprøjtede ud af hende.

Men igen kan jeg kun sige hun var fantastisk og det er altid en fornøjelse at deltage i gangbang ved GB-Peter , som forgår i en god atmosfære og med godt humør og en lille sludder i køkkenet hvis man lige skal have en pause.

Jeg har ikke overblik over hvor mange der deltog , men nu kom jeg så også midt i det hele.........men et slag på tasken ??? 10/12 stykker ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også med, sammen med en kammerat havde vi besluttet at prøve dette arrangement, som vores allerførste Gangbang oplevelse :)

Så - jeg er ikke en erfaren anmelder på dette område,....

Vi ankom lidt over middag, blev modtaget af en rigtig venlig fyr ( GB - Peter ), som hurtigt viste os rundt i huset.

Et rigtigt rart, rent, sparsomt møbleret parcelhus med masser af plads til at samles om sengen der var sat i stuen, samt god udsigt fra sofaerne. Bruser der kunne benyttes efter behov hele tiden!

Sodavand og kaffe var der også rigeligt af :)

I stuen var der samlet 4 mand omkring sengen og pigen lå med maske på og en pik i hver hånd, en i munden og en i fissen. :)

Jaja, så er man igang, stemningen sat med det samme, og det eneste jeg havde i hovedet var at komme en tur under bruseren og så ind og være med.

Så jeg startede med at gå stille ind og stå lidt diskret ved sengen og bare kikke lidt på. Gutterne blev færdige en efter en, og pludselig var der en hånd fri.

Hun kunne jo ikke selv se noget, så jeg trådte et skridt frem, tog hendes håndled og førte hånden op til min pik. Den greb hun og gik igang med handjob. Det var rigtigt fint, hun blev bollet af en anden fyr, suttede en tredie og min ven var dukket op og havde fået plads ved den anden hånd, og vi stod og grinede fjollet til hinanden, hæhæ :P

Så blev der plads ved mundafdelingen, jeg lagde pikken på hendes kind, hun drejede hovedet og sugede den ind og begyndte at sutte. Og det gør hun rigtigt godt :)

Der var lidt tænder ind imellem, jeg er ikke så ømskindet at det generede mig, og jeg tænker at det slet ikke kan undgås. Jeg kan ihvertfald ikke selv have munden spærret op i 4 timer uden at kæberne går i krampe......jeg er dybt imponeret over hendes stamina!

Til gengæld har jeg sjældent fået skaft og kugler slikket og suttet så grundigt og DEJLIGT :P

Så på et tidspunkt troede jeg at jeg havde fået den for dybt ind da hun begyndte at ralle lidt, og sagde sikkert undskyld. Men svaret var at det bare gjorde hende endnu mere våd og liderlig, og så var jeg jo solgt, på med kondom og op mellem hendes ben og lige ind i smørhullet, YaY:)

Og det generede mig slet ikke at 3 andre mænd samtidig blev betjent af hænder og mund + gutterne i sofaen sikkert også kikkede med :P

Og jeg slappede af, nød synet fra sofaen, blev tændt igen og gik over og var med og så i bad....O.S.V.

Hendes kæreste gav hende en sprøjteorgsme så hun hylede mod månen ( hvis den havde været oppe ), den havde hun fortjent :)

Stemningen blandt mændene var afslappet og til tider ligefrem hyggelig. Der var tid til hyggesnak i køkkenet, rygepause i fyrrummet og slet ingen stress om at komme til pigen.

Den sidste times tid smed hun masken, og det var jo en fornøjelse at se hendes ansigt, for hun er superdejlig og hendes øjne kunne slet ikke skjule hvor meget hun nød det hele :)

Gangbang er slet ikke så tosset og jeg kommer igen :)

 

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...