Hop til indhold
Tilde

HJÆLP TIL MIN FØS-DAG GERNE FRA ALLE

Recommended Posts

Jeg syntes du skal fejre at du har fødselsdag samme dag som michael Jackson, køre hele dagen som "thriller-tema" hvor du er klædt ud som zombie og modtager kunder ved at stige ud af en kiste, du naturligvis har købt og slæbt med til denne begivenhed ... Kan gæsten præstere en moonwalk hen af køkkengulvet er der 25%  rabat, og man vinder også en afsked ude i gårdspladsen efter seancen, hvor du i ensom majestæt serverer "save the World" i bedste divastil.

skulle ideen tages i brug, sværger jeg at sætte hele dagen af til at fejre det med dig, uden afregning. jeg dobbeldater gerne for at få årets historie i hus :):)

Og så er der ham der intet ved om føselsdag eller andet som bare dukker op, løber ud af døren og ringer 112 :D  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så er der ham der intet ved om føselsdag eller andet som bare dukker op, løber ud af døren og ringer 112 :D  :D

Ingen grund til at ringe 112, hvis hun allerede ligger i kisten...:grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

find en lækker veninde og få hende til at deltage i løjerne for en piges pris.

eller ham der giver dig den bedste og mest opfindsomme førdselsdagsgave kan komme en tur på sengen til halv pris.

eller bare den lidt mere kedelig 2 timer til 2000 kroner

Del dette indlæg


Link til indlæg

En tråd som denne er et af de lyspunkter på EG, der giver mig lyst til at tjekke siden oftere end godt er.

God humor gir sgu godt humør :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så når det nu er Tilde, der har fødseldag, så er det mænderne, der skal møde sådan op, ikke? :D

jo ikk, ku også give et godt tilbud til de som har en gave med smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen specifikke bud, men det skal da være "fødselsdagsbarnet" som skal fejres og være i centrum  :P

 

hvor er du skøn, tager da glædeligt imod gaver af alle slags smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

En tråd som denne er et af de lyspunkter på , der giver mig lyst til at tjekke siden oftere end godt er.

God humor gir sgu godt humør

Venligst

French

ja ikk, men kom endelig med et forslag søde du smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at du giver rabat (fx 50%) til en af dem, som booker tiden dagen før? Gæsten (tilfældig valgt) får overraskelsen ved ankomsten. Jeg tror helt sikker flere kunne finde på at bestille tid hos dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at du giver rabat (fx 50%) til en af dem, som booker tiden dagen før? Gæsten (tilfældig valgt) får overraskelsen ved ankomsten. Jeg tror helt sikker flere kunne finde på at bestille tid hos dig :)

nu fatter jeg det He He. God ide, måske endda sætte antallet op til 2 eller 3 smil

Redigeret af Tilde
ændringer i teksten

Del dette indlæg


Link til indlæg

OBS OBS NU HVOR DET ER SÅ SKØNT VEJR (OG DET ER DET JO SELVFØLGELIG OGSÅ PÅ MIN FØDSELSDAG) SÅ KU DE SOM HAR LYST OG TØR, KOMME MED UD I DEN DEJLIGE STORE HAVE HVOR VI ER GODT SKJULT fræksmily

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle tak for hjælp. Havde håbet min fantasi havde været noget bedre, og søgte derfor lidt hjælp herinde, men da jeg ikke kan komme op men noget som jeg selv synes er seriøst, eller sjovt, så tror blot jeg tager en ganske alm. Dag på min fødselsdag. Men giver nu stadig gerne en kop kaffe og kage smil

kram tilde

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Hør her kære venner ...

Jeg ved lige hvad Tilde skal have i fødselsdagsgave. Men det er en hemmelighed. Hun må ikke vide det. Så I skal altså love mig, at I ikke siger det til hende ...

Lover I det ?

Godt, hun skal rå bolles af 5 mand på én gang. Altså et mini GB. Tilde hun er simpelthen så dejlig og så sexlysten, at hun kan holde til den helt store tur !

Og så er hun så stram, som I aldrig har oplevet det før kære venner. Det er utrolig, at man som 29 årig stadig kan være så snæver. Men det er hun altså. Så det vil være sagen.

Hvem kommer først, i alt 5 stk. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilde, kom nu ind i kampen og lav noget med alle de foreslag der er kommet. ;Mit er enkelt men måske kan det blive sjovt og effektivt. Frem med en terning.

Slår man 6 får man halv pris

Slår man 5, normalpris plus fem fingre i røven (altså som et slag...)

Slår man 4, skal manden ned på alle 4 mens du forkæler ham

Slår man 3, kommer din veninde med i købet

Slår man 2, er der to udløsninger med i prisen

Slår man 1, fuld pris og manden må klare det selv mens du kigger på og drikker kaffe/champagne

Får man terningen til at stå på højkant eller på et hjørne, får man en nat med dig u/b

Du er velkommen til at rette lidt (LIDT) i ovenstående 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...