losser 99 Skrevet 2. August, 2015 Puha.. har set frem til imorgen med at finde en sød pige til hygge i Aalborg området ...Og så finder ud af at de 2 piger jeg har haft det bedste med er i området på samme dag... fuck et Dilemma...Judith er slank og petit og virkelig god.. Maii Love er en fantastisk dansk pige der virkelig forstår at behage en.. Judith er billigere end Maii..Maii er dog begyndt med body2body... F.... what 2 do..? ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 2. August, 2015 (edited) Puha.. har set frem til imorgen med at finde en sød pige til hygge i Aalborg området ...Og så finder ud af at de 2 piger jeg har haft det bedste med er i området på samme dag... fuck et Dilemma...Judith er slank og petit og virkelig god.. Maii Love er en fantastisk dansk pige der virkelig forstår at behage en.. Judith er billigere end Maii..Maii er dog begyndt med body2body... F.... what 2 do..? ? Ja, livet kan være så frygtelig uretfærdigt - sikke dog et problem du har Hilsen Huaa Laan Redigeret 2. August, 2015 af Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 2. August, 2015 Huaa Laan haha ja hvis jeg slet ik havde noget at vækge imellem så havde jeg nok også været utilfreds. . Hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 2. August, 2015 Ja, livet kan være så frygtelig uretfærdigt - sikke dog et problem du har HilsenHuaa Laan Må da siges at være et luksusproblem.Venligst Landsbytossen - nu emd tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 2. August, 2015 Hvis alle verdens problemer var så lette at løse, havde vi en samlingsregering i dette dejlige landHvis det er prisen der tæller højest, så ville jeg vælge en lidt kortere stund sammen med Maii, det kan være svært at begrunde andet set fra min synsvinkel.jeg har altid nydt at være sammen med Maii, kender ikke Judith. Det er tæller hos mig, er at pigen også, som Maii kan give en kvalitets seance med måde grin og masser af sex. Jeg holder mig til kendte "kilder" når mine midler gives videre. Derfor er min kvalitetstid sammen med Maii aldrig under en times tid. Og vi har bestemt aldrig kedet os,det sørger hun for med sit dejlige væsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 2. August, 2015 Den er rigtig svær.. Hva med at lade helt vær med at vælge og find en 3. pige? Eller tage Maii i morgen, og Judith på tirsdag? Problem solved.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 2. August, 2015 Puha.. har set frem til imorgen med at finde en sød pige til hygge i Aalborg området ...Og så finder ud af at de 2 piger jeg har haft det bedste med er i området på samme dag... fuck et Dilemma...Judith er slank og petit og virkelig god.. Maii Love er en fantastisk dansk pige der virkelig forstår at behage en.. Judith er billigere end Maii..Maii er dog begyndt med body2body... F.... what 2 do..? ??? Kender ikke Judith - men imo, så Maii anyday!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 2. August, 2015 Som PerZ skriver Maii Love mandag og Judith Tirsdag......, da Maii kun er I Allborg mandag og Judith er der både mandag og tirsdag... god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 2. August, 2015 Tjah. . Kan godt lide at prøve nye piger.. syntes bare der er mange der ik ligner dem på billederne i annoncen og nogle tænker kun penge og tid og hurtigt ud med en.. men kan være det bare er mig der er uheldig. . Per z du har måske en du vil anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. August, 2015 Jeg kender kun Maii, og ved derfor ikke, om du kan bruge mit bidrag. Men Maii er det sødeste og frækkeste pigebarn, så du vil bestemt få en positiv oplevelse med hende. Men tag god tid med hende. Hun kan noget med olie, hvis du spørger. Men det lyder da som et svært valg, du har foran dig. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 2. August, 2015 Jeg synes faktisk at vi i Aalborg er ved at have en god del piger som er værd at besøge, Maii, Judith, Nickie, Isabel og Sisse (skønt jeg ikke har prøvet endnu).. Men de tre første vil jeg da forslå alt efter hvad man er til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2015 Altså har du pengene, så besøg dem begge samme dag. Bare for at være sikker hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 3. August, 2015 Det blev et besøg hos Maii..Fik endnu engang en fantastisk oplevelse som var krydret ned body 2body og efterfølgende fælles bad..Kan stærkt anbefale hende endnu engang. Det bliver kun bedre og bedre for hvert besøg..Tak for det Maii og god ferie til dig imorgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2015 Jeg besøgte Judith i dag for første gang. Hun er dæleme lækker og meget flottere in real life end på hendes billeder. En virkelig fantastisk pige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg