Hop til indhold
losser

Aalborg Maii Love eller Judith

Recommended Posts

Puha.. har set frem til imorgen med at finde en sød pige til hygge i Aalborg området ...

Og så finder ud af at  de 2 piger jeg har haft det bedste med er i området på samme dag... fuck et Dilemma...

Judith er slank og petit og virkelig god.. 

Maii Love er en fantastisk dansk pige der virkelig forstår at behage en.. 

Judith er billigere end Maii..

Maii er dog begyndt med body2body... 

F....  what 2 do..? ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Puha.. har set frem til imorgen med at finde en sød pige til hygge i Aalborg området ...

Og så finder ud af at  de 2 piger jeg har haft det bedste med er i området på samme dag... fuck et Dilemma...

F....  what 2 do..? ?;-)

Ja, livet kan være så frygtelig uretfærdigt - sikke dog et problem du har ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, livet kan være så frygtelig uretfærdigt - sikke dog et problem du har ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Må da siges at være et luksusproblem.

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis alle verdens problemer var så lette at løse, havde vi en samlingsregering i dette dejlige land

Hvis det er prisen der tæller højest, så ville jeg vælge en lidt kortere stund sammen med Maii, det kan være svært at begrunde andet set fra min synsvinkel.

jeg har altid nydt at være sammen med Maii, kender ikke Judith. Det er tæller hos mig, er at pigen også, som Maii kan give en kvalitets seance med måde grin og masser af sex. Jeg holder mig til kendte "kilder" når mine midler gives videre. Derfor er min kvalitetstid sammen med Maii aldrig under en times tid. Og vi har bestemt aldrig kedet os,det sørger hun for med sit dejlige væsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er rigtig svær.. Hva med at lade helt vær med at vælge og find en 3. pige? Eller tage Maii i morgen, og Judith på tirsdag? Problem solved.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

F....  what 2 do..? ???

Kender ikke Judith - men imo, så Maii anyday!! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som PerZ skriver Maii Love mandag og Judith Tirsdag......, da Maii kun er I Allborg mandag og Judith er der både mandag  og tirsdag... god  fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah. . Kan godt lide at prøve nye piger.. syntes bare der er mange der ik ligner dem på billederne  i annoncen og nogle tænker kun penge og tid og hurtigt ud med  en.. men kan være det bare er mig der er uheldig. .

Per z du har måske en du vil  anbefale? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kender kun Maii, og ved derfor ikke, om du kan bruge mit bidrag. Men Maii er det sødeste og frækkeste pigebarn, så du vil bestemt     få en positiv oplevelse med hende. Men tag god tid med hende. Hun kan noget med olie, hvis du spørger. Men det lyder da som et svært valg, du har foran dig. God fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes faktisk at vi i Aalborg er ved at have en god del piger som er værd at besøge, Maii, Judith, Nickie, Isabel og Sisse (skønt jeg ikke har prøvet endnu).. Men de tre første vil jeg da forslå alt efter hvad man er til..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det blev et besøg hos Maii..

Fik endnu engang en fantastisk oplevelse  som var  krydret ned body 2body  og efterfølgende fælles bad..

Kan stærkt anbefale hende endnu engang. 

Det bliver kun bedre og bedre for hvert  besøg..

Tak for det Maii og god ferie til dig imorgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte Judith i dag for første gang. 

Hun er dæleme lækker og meget flottere in real life end på hendes billeder. En virkelig fantastisk pige! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...