Hop til indhold
Gæst

spørgsmål til tråd om modne damer 2

Recommended Posts

Gæst

Jeg vil ikke blande dialog ind i den dejlig frække tråd med disse lækre modne damer. 

Men hvor finder man en dating side med den aldersgruppe? Eller er jeg for naiv og tro at der findes damer i den alder,  med lyst til sex som på billederne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke blande dialog ind i den dejlig frække tråd med disse lækre modne damer. 

Men hvor finder man en dating side med den aldersgruppe? Eller er jeg for naiv og tro at der findes damer i den alder,  med lyst til sex som på billederne ?

http://www.chat-online.dk/piger-55-plus.aspx

Dette er en fin side synes jeg.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Søg, og du skal nok finde dem, der er masser i den virkelige verden. 

Opret en profil på Zoosk eller Tinder, så skal du se løjer. Jeg gjorde det da jeg blev skilt sidste år, og tro mig, der er så mange modne frække kvinder derude. Læg et godt profil billede på, vær sød og veltalende, ingen frække ord til at begynde med, lidt "smalltalk" og hen af vejen få drejet dialogen ind på sex. Startede selv ud med ikke at skulle finde en kæreste men en bolleveninde, og der var masser af tilbud fra modne kvinder. 

Kan fortælle dig at jeg skrev med en meget lækker kvinde om at mødes. Hun foreslog så at vi skulle mødes hos hende, jeg måtte ikke sige et eneste ord da jeg kom op til hende, fik jeg at vide på forhånd, men vi skulle bare starte med at have sex. Den mest frække og ophidsende sexoplevelse jeg nogensinde har haft, først efter en time blev der talt sammen, da vi grinende lå på sengen og pustede ud efter et vel nærmest orgie. 

Vil ikke beskrive oplevelsen i detaljer, da vi idag er kærester på 11 måned. 

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...