Bundstokken 2138 Skrevet 1. August, 2015 Mindre end en flaske i hovedet kunne måske have gjort det http://www.b.dk/nationalt/afvist-bordelkunde-banket-med-flaske-i-odense VenligstSpunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. August, 2015 Tja. Jeg har da før været fristet til at gøre det samme.:p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. August, 2015 Mindre end en flaske i hovedet kunne måske have gjort det http://www.b.dk/nationalt/afvist-bordelkunde-banket-med-flaske-i-odenseVenligstSpunsen/Bundstokken Ja og nu kan de så se hvad de fik ud af det, Herre Jemini nogle tosser.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 1. August, 2015 Det beviser bare at man skal være pæn og ædru når man går på bordel. Det er nok de færreste bordelejere der har en akademisk grad i kommunikationsteknik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 1. August, 2015 Det beviser bare at man skal være pæn og ædru når man går på bordel. Det er nok de færreste bordelejere der har en akademisk grad i kommunikationsteknik.Jeg kan godt forstå Claire - og jeg må indrømme at jeg kan ikke altid kan mobilisere de store evner i kommunikationsteknik når jeg står overfor en beruser udenfor intellektuel rækkevidde VenligstSpunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. August, 2015 Det beviser bare at man skal være pæn og ædru når man går på bordel. Det er nok de færreste bordelejere der har en akademisk grad i kommunikationsteknik.Nej guderne skal vide at psykologi IKKE er alfonsenernes/ruffernes største force. Enten er de ubehøvlet eller også finder et site hvor de kan sidde og pive over...... åh det er så synd for mig. Men at ty til vold rammer kun idioterne selv. Som de reder ligeså ligger de.Der kan man se hvad der kommer ud af at kunderne kan gå lige ind fra gaden.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 1. August, 2015 Nååå, men nu var det jo så også en svensker .... VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. August, 2015 Nååå, men nu var det jo så også en svensker ....VHVenligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 1. August, 2015 Der er heldigvis en jury og en dommer til at finde ud af hvad der er op og ned i den sag. For det er jo umuligt at gætte på baggrund af en avisartikel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. August, 2015 Der er heldigvis en jury og en dommer til at finde ud af hvad der er op og ned i den sag. For det er jo umuligt at gætte på baggrund af en avisartikel.Det har du fuldkommen ret i, men det ligger jo fast at der er udøvet vold.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 1. August, 2015 Korrekt, men det må man også godt i nødværge, hvis situationen har krævet det. I det nødvendige omfang og ikke mere end det. Men det er jo retten som afgør om det er tilfældet eller ej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. August, 2015 Korrekt, men det må man også godt i nødværge, hvis situationen har krævet det. I det nødvendige omfang og ikke mere end det. Men det er jo retten som afgør om det er tilfældet eller ej. VåbenHvis XXXXX under slagsmålet greb en flaske og slog XXXXX med den, ville anklagemyndigheden se anderledes på sagen. Flasken bliver betragtet som et våben, og XXXXX vil derfor blive tiltalt efter den hårdere voldsparagraf § 245. Selv hvis XXXXX ikke rammer med flasken, vil han i mange tilfælde blive tiltalt efter § 21 for forsøg på vold. Det samme er gældende, hvis XXXXX bruger en billardkø, potteplante, kosteskaft eller lignende. Her kigger dommeren på, hvor farligt våbnet er. Det vil altså sige, at et overfald, hvor der bliver brugt en kniv, bliver dømt hårdere end hvis der bruges et kosteskaft.Ja det er så forklaringen mht. våbenbrug. Håber fandme de kommer ind og spjælde.Venligst Landsbytossen -nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 1. August, 2015 Uh! Du har dømt dem allerede!Det kan da sagtens være at de er nogle banditter, jeg mener bare ikke at avisartiklen giver er tilstrækkeligt grundlag til at dømme i den sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. August, 2015 Uh! Du har dømt dem allerede!Overhovedet IKKE, jeg har kun fremlagt hvordan loven ser på flasker brugt i volds henseende. Og fremført min personlige mening om sagen, læg mærke til det. Men jeg håber de kommer i spjældet. Uanset hvad der er årsagen så er vold uacceptabelt, og det må man jo sige der er udøvet i dette tilfælde. Men deri er du ikke enig kan jeg udlede.Venligst Landsbytossen - nu emd tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 1. August, 2015 Ja, i forsvars- og selvforsvars-situationer kan vold være nødvendig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg