Hop til indhold
Bundstokken

Hovedpine ?

Recommended Posts

Det beviser bare at man skal være pæn og ædru når man går på bordel.  Det er nok de færreste bordelejere der har en akademisk grad i kommunikationsteknik.

images.thumb.jpg.6084f52b1e314e3455d4a35

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det beviser bare at man skal være pæn og ædru når man går på bordel.  Det er nok de færreste bordelejere der har en akademisk grad i kommunikationsteknik.

Jeg kan godt forstå Claire - og jeg må indrømme at jeg kan ikke altid kan mobilisere de store evner i kommunikationsteknik når jeg står overfor en beruser udenfor intellektuel rækkevidde :(

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej guderne skal vide at psykologi IKKE er alfonsenernes/ruffernes største force. Enten er de ubehøvlet eller også finder et site hvor de kan sidde og pive over...... åh det er så synd for mig. Men at ty til vold rammer kun idioterne selv. Som de reder ligeså ligger de.

Der kan man se hvad der kommer ud af at kunderne kan gå lige ind fra gaden.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er heldigvis en jury og en dommer til at finde ud af hvad der er op og ned i den sag. For det er jo umuligt at gætte på baggrund af en avisartikel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er heldigvis en jury og en dommer til at finde ud af hvad der er op og ned i den sag. For det er jo umuligt at gætte på baggrund af en avisartikel.

Det har du fuldkommen ret i, men det ligger jo fast at der er udøvet vold.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Korrekt, men det må man også godt i nødværge, hvis situationen har krævet det. I det nødvendige omfang og ikke mere end det. Men det er jo retten som afgør om det er tilfældet eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Korrekt, men det må man også godt i nødværge, hvis situationen har krævet det. I det nødvendige omfang og ikke mere end det. Men det er jo retten som afgør om det er tilfældet eller ej. 

Våben

Hvis XXXXX under slagsmålet greb en flaske og slog XXXXX med den, ville anklagemyndigheden se anderledes på sagen. Flasken bliver betragtet som et våben, og XXXXX vil derfor blive tiltalt efter den hårdere voldsparagraf § 245. Selv hvis XXXXX ikke rammer med flasken, vil han i mange tilfælde blive tiltalt efter § 21 for forsøg på vold. Det samme er gældende, hvis XXXXX bruger en billardkø, potteplante, kosteskaft eller lignende. Her kigger dommeren på, hvor farligt våbnet er. Det vil altså sige, at et overfald, hvor der bliver brugt en kniv, bliver dømt hårdere end hvis der bruges et kosteskaft.

Ja det er så  forklaringen mht. våbenbrug. Håber fandme de kommer ind og spjælde.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uh! Du har dømt dem allerede!

Det kan da sagtens være at de er nogle banditter, jeg mener bare ikke at avisartiklen giver er tilstrækkeligt grundlag til at dømme i  den sag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uh! Du har dømt dem allerede!

Overhovedet IKKE, jeg har kun fremlagt hvordan loven ser på flasker brugt i volds henseende. Og fremført min personlige mening om sagen, læg mærke til det. Men jeg  håber de kommer i spjældet. Uanset hvad der er årsagen så er vold uacceptabelt, og det må man jo sige der er udøvet i dette tilfælde. Men deri er du ikke enig kan jeg udlede.

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...