Fick 112 Skrevet 31. Juli, 2015 Besøgte i starten af min ferie Nadia fra Privat/diskret,jeg så tilfældigt hendes annonce her på eroguide,og hendes dejlige billeder lokkede min så en tur til Bording.Aftalte en tid telefonisk,hvor jeg så efterfølgende fik adressen på sms,hun holdt til i et ældre hus i udkanten af byen,fik at vide at jeg skulle benytte hoveddøren ,når jeg ankom. Hun åbnede selv døren i en stramsiddende sort kort kjole,kønt ansigt,lækker slank ungpige figur og et par usædvanlige dejlige faste bryster..hun byder smilende indenfor,go tilbyder at jeg kan benytte badeværelset,efter badet følger jeg efter hende op til førstesalen og vi ordner det finanselle..1500 incl. megafransk..Vi starter med kys..rører hendes lækre krop,derefter går hun på knæ og sutter min stive pik,frækt at se hende der på knæ suttende løs på min stive pik,hun er en meget berøringsvenlig ung pige og hun sutter frækt og med godt tempo..derefter dansk i de 3 grundstillinger,særligt doggy ser hun rigtig fræk ud i,da hun positionere sig frækt med svej i ryggen og røven strittende godt opad…slutter med megafransk…sutter frækt og længe,og dybt og tager så en fuld ladning i munden ,som hun sluger med velbehag.nadia er en rigtig sød og fræk pige…hendes megafransk kan stærkt anbefales….gentagelsesfare 100 % 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg