Hop til indhold
TheBull

TS Valery i flensburg

Recommended Posts

Burgstrasse 2, plejer at være et rent og pænt sted - jeg har dog ikke set transer der før, selvom jeg har bemærket at der faktisk er en hel del i Flensburg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej TheBull

Hvis det ikke er så meget af vejen for dig, og du vil satse det overkommelige beløb i Flensburg på chancen, kan du gøre forum en stor tjeneste ved efterfølgende i en beretning at kunne be eller afkræfte ægtheden af annoncen og billederne.

Det er selvfølgelig op til dig, men hun ser lækker ud, og vil nok kunne interessere andre efterfølgende hvis en kan skrive en positiv anmeldelse, ikke mindst omkring ægtheden af annoncen, hvis tilfældet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa rejseværk

jeg tog så på din opfordring en for holdet

det var helt sikkert hende på billederne, og hun var både rigtig sød og lækker, dejlige bryster og utrolig lange ben, manglede måske lidt mere røv efter min smag. Stedet var pænt og rent og blev tilbudt bad både før og efter.

Priserne var fra 50 og opefter, 50 var en 69 uden kondom hvis man ville det og kunne komme ud over hendes krop, 80 kunne man så også kneppe  hende, og skulle det være med tungekys o.s.v skulle man op på 100. 80 var ca. en 30 min og 100 var ca. 45 min, 1 time med det hele var 150.

Da jeg sidder og skriver dette vil jeg finde linket til hende, men kan se der nu er en anden trans på stedet, hun ligner hende lidt men det er ikke hende

 

Mvh TheBull 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...