Hop til indhold

Recommended Posts

Kære EG venner

Hvem giver den bedste massage efterfulgt af et frækt HJ...

Skal være i København:-)

Har selv været rundt på forskellige thai steder, Latino steder osv...Men ikke rigtig fundet guldet:-)

Ser frem til lidt indspil!

TAK..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med risiko for at du allerede har været der og ikke fundet guld:

Nina på Thai Skye har jeg personlig erfaring af, og mener at både massage og hj er i topklasse.

Ellers snakker man meget om Ju på KalasIin som jeg stadig har tilgode, men snart skal prøve.

Men ellers er glimrende handjobs generelt en mangelvære i denne lille by.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Har været forbi Ju på Kalasin...Var faktisk lige ved at smutte forbi her til eftermiddag, men jeg valgte at køre forbi..Det var svært:-)

Nina kender jeg ikke...

Det gør ikke så meget om det er Thai, dansk eller Latino..Det er kvaliteten der tæller. 

Har været forbi Dayla, Malle, Sexy Mie, Mara, Lationer i Gentofte og Charlottenlund osv. 

Jeg leder videre!

Tak for indspil!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lytter spændt med. Det lyder da som om du har prøvet nogle af de gode steder.

Det kunne være rart med en lille "oversigt" over dine erfaringer hvis du får tid til det endag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil også anbefale Sensual Healing i den dyre ende. Skal det være mere overkommeligt, så er både Sara og Aja (Hvidovre) gode bud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sara og Aja skiftes til at være her 8-10 dage. Aja er her pt. og du finder hende HER. Lokalerne er absolut i den beskedne ende. Ikke særligt pæne, men OK til en massage og et håndjob.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gode indspil:-) har skam også besøgt sensual healing - 2 gange. Var forbi forleden til en skøn massage af en petit skøn kvinde, som jeg tror hedder Sara. Hun snakker engelsk. Hun gav både massagen og HJ... Kunne  sagtens få mere, men var ikke lige opsat. Hun var ellers mega lækker!

aja /Sara springer jeg over - ikke lige min stil. 

Jeg venter til der dukker en lækker latino op:-) 

Send gerne en PM hvis I ligger inde med noget ekstraordinært:-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...