Hop til indhold

Massage +HJ

Featured Replies

Skrevet

Kære EG venner

Hvem giver den bedste massage efterfulgt af et frækt HJ...

Skal være i København:-)

Har selv været rundt på forskellige thai steder, Latino steder osv...Men ikke rigtig fundet guldet:-)

Ser frem til lidt indspil!

TAK..

Skrevet

Med risiko for at du allerede har været der og ikke fundet guld:

Nina på Thai Skye har jeg personlig erfaring af, og mener at både massage og hj er i topklasse.

Ellers snakker man meget om Ju på KalasIin som jeg stadig har tilgode, men snart skal prøve.

Men ellers er glimrende handjobs generelt en mangelvære i denne lille by.

• 2 weeks later...
Skrevet

Sådan som jeg læser efterlysningen, søges der ikke på hverken thai eller latino ;-)

Skrevet
  • Author

Hej

Har været forbi Ju på Kalasin...Var faktisk lige ved at smutte forbi her til eftermiddag, men jeg valgte at køre forbi..Det var svært:-)

Nina kender jeg ikke...

Det gør ikke så meget om det er Thai, dansk eller Latino..Det er kvaliteten der tæller. 

Har været forbi Dayla, Malle, Sexy Mie, Mara, Lationer i Gentofte og Charlottenlund osv. 

Jeg leder videre!

Tak for indspil!

Skrevet

Jeg lytter spændt med. Det lyder da som om du har prøvet nogle af de gode steder.

Det kunne være rart med en lille "oversigt" over dine erfaringer hvis du får tid til det endag :)

Skrevet

Jeg vil også anbefale Sensual Healing i den dyre ende. Skal det være mere overkommeligt, så er både Sara og Aja (Hvidovre) gode bud.

Skrevet

SH lyder godt, men Bagsvaerd er saa langt fra indre by - Hvordan finder man Sara og Aja?

mvh

G

Skrevet

Sara og Aja skiftes til at være her 8-10 dage. Aja er her pt. og du finder hende HER. Lokalerne er absolut i den beskedne ende. Ikke særligt pæne, men OK til en massage og et håndjob.

Skrevet
  • Author

Gode indspil:-) har skam også besøgt sensual healing - 2 gange. Var forbi forleden til en skøn massage af en petit skøn kvinde, som jeg tror hedder Sara. Hun snakker engelsk. Hun gav både massagen og HJ... Kunne  sagtens få mere, men var ikke lige opsat. Hun var ellers mega lækker!

aja /Sara springer jeg over - ikke lige min stil. 

Jeg venter til der dukker en lækker latino op:-) 

Send gerne en PM hvis I ligger inde med noget ekstraordinært:-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.