Hop til indhold
mr_nonstop

På tur i Berlin

Recommended Posts

Hej brugere på eroguide.dk

Vi er to venner, der har været i Berlin på sexrejse/ferie.

Berlin:
Vi besøgte to steder i Berlin
1) Erlebniswohnung. Vi havde læst de anmeldelserne af Erlebniswohnung herinde og tog chancen alligevel med stedet. Selvom adressen var ikke nem at finde, lykkedes det alligevel at finde stedet. Vi blev lukket ind i lejligheden af en lille, men flot brunette med små faste bryster. I det første rum til højre var der gang i gangbang med en asiatisk udseende lækker sag. Efter introduktionen til lejligheden betalte vi og tog straks et bad. "Junior" var allerede kampklar. Imens vi på skift tog et bad, stod en fedladende mand i 50erne og stirrede på os, imens vi var i bad. Manden pillede ved sig selv imens, og vi troede, det var normalt. Yderligere kom der to mænd, en høj blondt mand, veludrustet med briller og hestehale og en behåret mørklødet mand (tyrker?). De strirrede også på os og begyndte at pille ved deres peniser. Vi syntes, at det var mærkværdigt. Efterfølgende tog vi vores håndklæder på og gik ind i bollerum 2, som de selv kaldte det. Vi ventede på, at det blev vores tur. Jeg fik den suttet, imens min ven kneppede den stramme asiat. Pludseligt imens jeg nyder sutteriet med lukkede øjne, bliver jeg kaldt tilbage til virkeligheden, da jeg hører min ven råbe og bande højtllydt. Manden med hestehalen fra tidligere havde sat sig på hug bagved min ven, og var begyndt at slikke hans røvhul. Ved siden af ham stod tyrkeren og spillede den af foran min vens ansigt. Tyrkeren søgte og fik øjenkontakt med mig. Hans smilede frækt til mig. Vi har ikke berøringsangst, men dette var grænseoverskridende, og vi klagede til indehaveren. Indehaveren mente, at vi ikke havde forstået konceptet, og vi var sarte. Vi gik ind i spisestuen for at drikke øl for at snakke om oplevelsen. Da vi gik ind til spisestuen, kunne vi se, at tyrkeren og  manden med hestehalen spillede den af på hinanden på gangen. Vi kiggede på en omgang gangbang mere og tog hjem til hotellet.

2) Caliguila-Berlin. Vi besøgte denne sexklub. Vi tog derhen om eftermiddagen. Sexklubben var nem at finde, da de ikke gjorde noget for at skjule den. Klubben er meget stor, men den var ikke særlig meget besøgt i de seks timer, vi var inde i klubben - vi mødte fire andre kunder derinde imens. Toilettet i kælderen var i meget dårlig stand - direkte klam. Bartenderne virkede ubehagelige engang imellem. Pigernes kvalitet var meget svingende. En af pigerne oplevede vi som om, at hun bestemte over alle pigerne. Vi havde mulighed for at være sammen med ti piger, men da min ven skulle prøve pige nr. 5, kom den pige, der bestemte og sagde, at han havde været sammen med for mange på kort tid. Hun råbte af ham og kaldte ham for Mr. Nonstop. Min ven blev sur, ventede en times tid og valgte at knalde den sure pige i røven - det kan du købe som en ekstra ydelse - og så lærte hun det.

Skuffende dage i Berlin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er det mest afsindige jeg har læst, og det I har oplevet troede jeg ikke muligt på Erlebniswohnung :shock:

At indehaveren ikke gav jer medhold i klagen er chokerende.

Forudsat at jeres historie står til troende?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er det mest afsindige jeg har læst, og det I har oplevet troede jeg ikke muligt på Erlebniswohnung :shock:

At indehaveren ikke gav jer medhold i klagen er chokerende.

Forudsat at jeres historie står til troende?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu ser ERW sig selv som en semi-swingerklub, så alt kan ske, vi har bare ikke oplevet det før.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manden med hestehalen fra tidligere havde sat sig på hug bagved min ven, og var begyndt at slikke hans røvhul. Ved siden af ham stod tyrkeren og spillede den af foran min vens ansigt.

Tja, jeg har efterhånden nået en alder, hvor jeg ikke længere desperat skal afvise tilnærmelser fra mit eget eller det modsatte køn. Det er faktisk meget rart nogen gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Louie, jeg lever også snildt med varskoede tilnærmelser fra mit eget køn, som jeg høfligt kan afvise, men hvis jeg pludselig mærker en mands tunge i mit røvhul under et gangbang med piger, så er jeg også den der ville råbe højt og klage på stedet til klub bestyreren.

Vi er hverken til bi party eller på besøg i en bøsse sauna, når vi besøger Erlebniswohnung, og jeg forventer ikke andet på bifronten end eventuelt lidt lebbe lir :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis det ellers passer hvad trådstarter skriver er det det mest bizarer jeg har hørt... jeg har været der flere gange og aldrig oplevet noget lignende...... jeg synes sgu det er ok at lege med sin biside, men lad venligst være med at inddrage andre i legen uden at spørge først! At Mustafa ikke giver jer medhold undrer mig til gengæld ikke... han har totalt mistet grebet om det sted!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det ellers passer hvad trådstarter skriver er det det mest bizarer jeg har hørt... jeg har været der flere gange og aldrig oplevet noget lignende...... jeg synes sgu det er ok at lege med sin biside, men lad venligst være med at inddrage andre i legen uden at spørge først! At Mustafa ikke giver jer medhold undrer mig til gengæld ikke... han har totalt mistet grebet om det sted!!

Bo man skal ikke tro på alt hvad man læser, TS har 1 indlæg og vil ikke uddybe hvad der var sket. Så det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror også der er smurgt lidt tykt på... men no matter what er min opfattelse stadig at Mustafa har mistet grebet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror også der er smurgt lidt tykt på... men no matter what er min opfattelse stadig at Mustafa har mistet grebet

De seneste meldinger fra sidste uge fra mine på-liderlige kilder :) er at han er ok nu, han har folk til at hjælpe sig og han er mindre stresset.

De leder i øjeblikket efter et nyt og bedre sted...så vi håber konceptet bliver endnu bedre på sigt :)

Man kan dog aldrig gardere sig 100% mod "Hansier"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...