Hop til indhold
Gæst

Ohh så surt

Recommended Posts

Gæst

Ohh så surt man sider læser nogle frække annoncer og finder en man bare siger Woaw til læsning begynder og blodet pumper der ud af og tanken er man skal bare asted så ser man dette man skal være mellem 32 og 43 og drømmen er nu på gulvet da man er en 25 ung fyr bedre held om 7 år 

Have en fantastisk dag alle sammen 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

fuck da det, nyd du er ung endnu ;) det gør jeg, er selv 25, og møder ofte de unge glædespiger som bliver glade over en ung ligesindet fyr gider besøge dem, giver altid gode oplevelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

He, he. Og når man bliver ældre, da vil man have de unge kvinder, som nu synes man er en gammel gris... 

Det er sådan livet er.  Jeg tror man skal være opmærksom på at nyde det, der hvor man er lige nu :-)

L

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det godt. 

Dog er det også min erfaring at min unge alder er en positiv "overraskelse" for en del glædespiger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er du nøjsom ;)

Ja man kunne næsten fristes til at tro at Krølle Bølle er jyde, vi er jo tilfredse med bare at være i live. Ægte jyder er jo ret nøjsomme.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man kunne næsten fristes til at tro at Krølle Bølle er jyde, vi er jo tilfredse med bare at være i live. Ægte jyder er jo ret nøjsomme.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Som bornholmer er han da vant til at leve på en sten . . . ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...