kad 355 Skrevet 29. Juli, 2015 Da ellen var i Århus. Fik jeg mulighed for at få prøvet Hvordan det ville være med en shemale. Og det var godt. Havde bestilt en time og var lidt nervøs da jeg ankom. Da jeg aldrig har prøvet det før. Men ellen var sød og rar og skide flot. Fik besked på at smide tøjet mens hun lige vasket sig. Da hun kom ind helt nøgen var jeg ved at tabe mund og næst. En pik der er på den tøs. Hun kunne se det tændt mig. Så i løbet af 2 SEK. Var jeg på knæ mens hun tvang den store pik helt ned i munden af mig. Kunne tydelig fornemme at hun tænder på at være den dominerende. Ok tænkte jeg så går vi linjen ud. Sagde til hende du kan få mig til hvad du vil. Så blev jeg gagget til jeg næsten var ved at kaste op . Det tændte ellen helt vildt på. Efter at havde givet hende blowjob. Smed hun mig på sengen og tog kondom på .smurte creme på og ind i min røv. Gjorde lidt ondt da hun presset sin store pik ind. Men hun kunne tydelig fornemme på mig. Hvordan hun skulle gå frem . Tænkte den pik klare jeg aldrig. Men 2 minutter efter lå hun på siden af mig. Løftet mit ene ben og banket den ind og ud af min røv. Men hun spurgte om jeg ville være hendes bitch. Det var noget af det bedste jeg har prøvet. Vidunderlige at mærke en stor pik der gled ind og ud af min røv. Pludselig gled hun ud af mig. Pillet kondomet af. Og kom op til mit ansigt. Åben munden helt op. Sagde hun. Så spillet hun pikke. Og jeg mærket Hvordan hendes varme sperm hamret ind i min mund og over mit ansigt. Så trode jeg det var slut. Men hurtigt igen havde ellen fået sat et nyt kondom på. Og så blev jeg tvunget ned på ryggen. Og hun tog mine ben og lagde op på sine skulder. Alt imens hun fortalte mig hvordan hun vil gennem kneppe mig som en lille bitch. Min røv var så udvidet af den første tur. Du hun gled bare i bund med det samme. Så hamret hun helt sindsygt igennem. Mens jeg spillet min egen pik af. Vildt frækt at se den smukke pige og hendes pik der gled næsten helt ud af min røv. For så at bore den helt op. Efter 10 minutter kunne jeg ikke holde til mere. Så jeg kom udover min mave. Efter denne scanse sagde hun at næste gang jeg besøgte hende så vil hun få en veninde med (KAREN) så vil jeg blive kneppe i hovede og røv samtidig. Så nu venter jeg bare på hun kommer til Århus igen. .. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 29. Juli, 2015 bare hun ville besøge odense, efter alle de anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 29. Juli, 2015 Det tager ikke meget mere end en time at køre turen Odense. Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 29. Juli, 2015 nej men har desværre ikk bil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 30. Juli, 2015 (edited) Tag toget og gør det til en tur Århus er en dejlig by jeg kan love dig at hun er hele turen vær Redigeret 30. Juli, 2015 af Pool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 30. Juli, 2015 (edited) Enig, Pool - det er turen værd!Bemærk lige, at Ellen er i Brasilien i øjeblikket og først tilbage i København 15. august. Redigeret 30. Juli, 2015 af Shemale-eater 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Projektilet 0 Skrevet 30. Juli, 2015 Da ellen var i Århus. Fik jeg mulighed for at få prøvet Hvordan det ville være med en shemale. Og det var godt. Havde bestilt en time og var lidt nervøs da jeg ankom. Da jeg aldrig har prøvet det før. Men ellen var sød og rar og skide flot. Fik besked på at smide tøjet mens hun lige vasket sig. Da hun kom ind helt nøgen var jeg ved at tabe mund og næst. En pik der er på den tøs. Hun kunne se det tændt mig. Så i løbet af 2 SEK. Var jeg på knæ mens hun tvang den store pik helt ned i munden af mig. Kunne tydelig fornemme at hun tænder på at være den dominerende. Ok tænkte jeg så går vi linjen ud. Sagde til hende du kan få mig til hvad du vil. Så blev jeg gagget til jeg næsten var ved at kaste op . Det tændte ellen helt vildt på. Efter at havde givet hende blowjob. Smed hun mig på sengen og tog kondom på .smurte creme på og ind i min røv. Gjorde lidt ondt da hun presset sin store pik ind. Men hun kunne tydelig fornemme på mig. Hvordan hun skulle gå frem . Tænkte den pik klare jeg aldrig. Men 2 minutter efter lå hun på siden af mig. Løftet mit ene ben og banket den ind og ud af min røv. Men hun spurgte om jeg ville være hendes bitch. Det var noget af det bedste jeg har prøvet. Vidunderlige at mærke en stor pik der gled ind og ud af min røv. Pludselig gled hun ud af mig. Pillet kondomet af. Og kom op til mit ansigt. Åben munden helt op. Sagde hun. Så spillet hun pikke. Og jeg mærket Hvordan hendes varme sperm hamret ind i min mund og over mit ansigt. Så trode jeg det var slut. Men hurtigt igen havde ellen fået sat et nyt kondom på. Og så blev jeg tvunget ned på ryggen. Og hun tog mine ben og lagde op på sine skulder. Alt imens hun fortalte mig hvordan hun vil gennem kneppe mig som en lille bitch. Min røv var så udvidet af den første tur. Du hun gled bare i bund med det samme. Så hamret hun helt sindsygt igennem. Mens jeg spillet min egen pik af. Vildt frækt at se den smukke pige og hendes pik der gled næsten helt ud af min røv. For så at bore den helt op. Efter 10 minutter kunne jeg ikke holde til mere. Så jeg kom udover min mave. Efter denne scanse sagde hun at næste gang jeg besøgte hende så vil hun få en veninde med (KAREN) så vil jeg blive kneppe i hovede og røv samtidig. Så nu venter jeg bare på hun kommer til Århus igen. ..Tak for en SUPER anmeldelse....Jeg har længe overvejet at prøve en shemale, både som den aktive men bestemt også som den passive. Var det første gang du fik en pik op i dig? Det er jo en ordentlig bandit hun render rundt med..... Jeg har en jomfru-røv og tvivler på jeg kan tage den, men vil alligevel gerne give det et forsøg. Hvad koster 1 time med skønheden? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 30. Juli, 2015 Jeg gav 2000 kr for 1 time med skønheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg