Hop til indhold
Småfed & Almindelig

Hvormeget skal man spørge efter og hvormeget kommer af sig selv?

Recommended Posts

Velkommen til min første post på Eroguide!

Når jeg en sjælden gang i mellem kan komme ud og muntre mig på egen hånd, plejer jeg som regel blot at besøge en af vore mange gode klinikker. Men da det sker relativt sjældent, er jeg som regel så opkørt over det, at det tager noget tid at komme i gang. (Sådan er jeg garanteret ikke den eneste der har det?)

Nu har jeg hørt så mange begejstrede historier om thaimassage, og jeg forestiller mig at en massage er en god måde at slappe lidt af på, inden det sjove begynder. Så altså: det må prøves!

Men når jeg kikker på den MANGE forskellige annoncer, så står der sjældent noget om disse ydelser. Selv på klinikker som bliver anbefalet herfra. Betyder det at sex er underforstået? eller spørger de undervejs i forløbet? Eller skal man selv sige til?

Og så lige et spørgsmål mere: Jeg er vældig fascineret af numser, og ville derfor svært gerne have lidt græsk ind over sådan en seance! Er det overhovedet en vare, som er på hylden hos thai'erne?

På forhånd tak for ethvert svar, og bær over med mig hvis jeg spørger dumt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er meget forskelligt. Både fra sted til sted og fra pige til pige. Og det er langt fra et dumt spørgsmål. Nogle spørger om ekstra med det samme. Andre mærker sig lidt frem undervejs - hvis man bare følger sit 'instinkt' og fx sørger for at bevæge sig lidt så hun bedre kan komme til når hun er omkring balder og inderlår, så fanger hun nok signalerne ;-) Jeg synes selv det er sjovest når det "kommer af sig selv", og ikke er alt for aftalt på forhånd.

Hvis du fx bestiller body2body eller tantra osv så er pigen nok på forhånd lidt mere indstillet på at du nok er i markedet for ekstra.

Græsk er efter min erfaring en sjældenhed, i hvert fald første gang. Med mindre det er en ladyboy ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, du spørger overhoved ikke dumt. Thaiverdenen er lidt speciel, og det er ikke altid comme-il-faut at spørge på telefon, eller for klinikkerne at skrive i sine annoncer hvad man ev. kan få og hvad det kan koste. Det har sin grund i flere omstændigheder:

1. Pigerne afgører ofte fra tilfælde til tilfælde hvad hun vil med lige præcis den kunden. Et menukort for sexuelle ydelser ødelægge den muligheden.

2. Mange klinikker vil ikke annoncere med sex - delvis af samme grunder som oven, men også på andra grunder: udlejeren skal måske ikke vide, eller pigernes familier.

3. Både for klinikkerne og kunderne er det lidt en del af spillet. Man driller, spørger, leger lidt rund det hele.

Sex er ikke underforstået på alle steder, men du kan få det på rigtigt mange. Der findes nogle få der ikke har noget ekstra overhoved. Der findes fler hvor du i hvert fald kan få handjob, og så findes der mange hvor du kan få hele pakken. 

Hvordan skal du så agere?

Well, det første du kan gøre er at studere lidt herinde. Læser du anmeldelserne og efterlysningerne under thai, så får du lavet en god research om hvilke som tilbyder hvad og til hvilken pris.

Når du vel er på plads, kan du meget godt spørge fra begyndelsen. Men du kan også spille lidt af spillet og se hvad der sker. Det kan være temmelig sjovt.

Numser? Nå, der findes nogle rigtigt dejlige thainumser i byen, men de er mest til at kigge på eller kærtegne og gribe om i kampens hede. Ikke mange tilbyder græsk, og dem der gør vil man (jeg) helst ikke gøre det med.

Men når det er sagt, så kan det sagtens opstå muligheder når man er blevet vel bekendt med pigen. Jeg er blevet inviteret til bagdøren nogle gange, men det skulle definitivt ikke være comme-il-faut at snakke om det herinde.

Skal jeg til sidst give dig et godt tip så starte ikke dine nye bekendtskaber med at prutte og være nærig. Byd på dig selv, så skal du nok få rigelligt tilbage.

God tur derude i junglen og glem ikke at opføre dig pænt i hytterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke nogle gode svar der kom i en fart!

Tak :-)

Det lyder præcis som jeg forventede: At den der thai-ting er en verden helt for sig selv!

Men jeg vil gøre som der bliver sagt og gå i gang med at researche, og derefter vil jeg prøve mig forsigtigt frem. Hvis jeg kun kommer hjem med en massage, afslappet og afspændt, er der jo ikke sket den store skade ved det!

Jeg har dog lettest ved at manøvrere omkring, når jeg ved hvilke ydelser pigen på forhånd er parat til, og hvad tingene skal koste. Jeg er københavner, så det der prutteri ligger mig temmelig fjernt. Det kommer mig jævnligt til skade, hvad enten jeg er på loppemarked eller køber brugt bil...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg kun kommer hjem med en massage, afslappet og afspændt, er der jo ikke sket den store skade ved det!

That's the spirit! Du har allerede den helt rigtige indstilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tag til Thailand, så behøver du ikke at spørge så meget :P

Det kommer vel an på hvilke steder du besøger i Thailand. Men jeg kan følge dig så langt at de mest sexede steder, også er dem der ligger mest tilgængeligt, og er i overtal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

That's the spirit! Du har allerede den helt rigtige indstilling.

Jeg har faktisk ofte været lidt ærgerlig når jeg er "hoppet" på tilbud om ekstra. Det kan være en rigtig lækker, sensuel oplevelse bare at tage en time der er "lige ved" at blive til mere. Og så typisk til 3-400 kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har dog lettest ved at manøvrere omkring, når jeg ved hvilke ydelser pigen på forhånd er parat til, og hvad tingene skal koste. 

Ofte har thaipigerne et menukort eller 2 gemt mellem håndklæderne. 1 til førstegangskunder og så et til dem der kender priserne - så studer lidt anmeldelser herinde og sæt dig lidt ind i priserne på f.eks ½ time m. fuld pakke, så du bedre kan vurdere om der er basis for at prutte om prisen - det tager thai-pigerne gerne som en spas, bare du gør det med højt humør, et smil på læben og indenfor rimelighedens grænser. Evt. kan du prutte om ekstra tid, fremfor på prisen ;-)

Anal tør jeg ikke sige noget om da det ikke er noget jeg normalt efterspørger og også noget få thaipiger tilbyder - men nok noget med kr. 300,- oveni ½ times prisen på kr. 8 - 1500,- kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer vel an på hvilke steder du besøger i Thailand. Men jeg kan følge dig så langt at de mest sexede steder, også er dem der ligger mest tilgængeligt, og er i overtal. 

Korrekt, hvis du kommer i sex-turist-områderne, så er sex en selvfølge... de thaipiger som er på klinikkerne her spiller "prinsesser" hvad skal man på en thaiklinik hvis man ikke får happy ending på en eller anden vis, det er spørgsmål om pris og tillid. Svensk er en selvfølge herhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du sikker?

Jeg vil da hellere være usikker i København end i Bangkok! :-D (For ikke at tale om alle de besøg hos vore egne piger, som jeg kan købe for rejsens pris - hvad enten de er danske, thailandske, ungarske eller noget helt fjerde)

Noget helt andet er, at jeg ikke på nogen måde ville kunne berettige at rejse til Thailand uden at skulle have min vogter med. Og så vil det være lige så kedeligt som alle andre steder er i hendes selskab :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du sikker?

Jeg vil da hellere være usikker i København end i Bangkok! :-D (For ikke at tale om alle de besøg hos vore egne piger, som jeg kan købe for rejsens pris - hvad enten de er danske, thailandske, ungarske eller noget helt fjerde)

Noget helt andet er, at jeg ikke på nogen måde ville kunne berettige at rejse til Thailand uden at skulle have min vogter med. Og så vil det være lige så kedeligt som alle andre steder er i hendes selskab :-/

Rejsen er ferie og fornøjelse i sig selv, jeg kan godt se hvis du ikke kan rejse alene er der mindre mulighed for sex med de lokale, ellers kan man sagtens finde en sød pige som man tilbringer hele dagen + natten sammen ned, priserne er små, nogle gange er det gratis hvis pigen kan lide dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

de thaipiger som er på klinikkerne her spiller "prinsesser" hvad skal man på en thaiklinik hvis man ikke får happy ending på en eller anden vis, det er spørgsmål om pris og tillid. Svensk er en selvfølge herhjemme.

Hvis "her" betyder Danmark, så er jeg ikke helt enig. Jeg har ikke mødt mange prinsesser ( piger med nykker) men mange søde og glade piger som ofte gerne vil lave lidt meromsætning. Jeg har nu også mødt en del, mest de fastboende, der udelukkende giver massage, og det endda i den gode ende. Svensk er absolut ikke en selvfølge alle steder - men de fleste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis "her" betyder Danmark, så er jeg ikke helt enig. Jeg har ikke mødt mange prinsesser ( piger med nykker) men mange søde og glade piger som ofte gerne vil lave lidt meromsætning. Jeg har nu også mødt en del, mest de fastboende, der udelukkende giver massage, og det endda i den gode ende. Svensk er absolut ikke en selvfølge alle steder - men de fleste. 

Med "prinsesser" mener jeg at de ikke knalder med alle, og føler sig ikke som prostituerede fordi de kun giver "massage". Efter et par gange giver alle piger svensk, dem som du hævder kun giver massage hvordan tjener de deres penge ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter et par gange giver alle piger svensk, dem som du hævder kun giver massage hvordan tjener de deres penge ?

Gennem at give massage måske??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gennem at give massage måske??

Der skal dælme meget alm. massage til 300-500 kr. for at løbe rundt, svensk tager ca. 10 min til 300+ kr.

Hvorfor vil hun ikke give svensk ? det er massage af en legemesdel som resten af kroppen, man ligger nøgen alligevel.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke heller rengøringsassistenten, eller tandplejersken giver altid svensk. Selv om det kun tager 10 min. Hvorfor skulle alle gøre det? Jeg forstår ikke dit ræsonnement.

Min fysioterapeut er sindssygt lækker (den numsen den numsen) men ikke heller hun giver svensk, selv om jeg gerne skulle give hende 500 for 5 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Velkommen til min første post på Eroguide!

Når jeg en sjælden gang i mellem kan komme ud og muntre mig på egen hånd, plejer jeg som regel blot at besøge en af vore mange gode klinikker. Men da det sker relativt sjældent, er jeg som regel så opkørt over det, at det tager noget tid at komme i gang. (Sådan er jeg garanteret ikke den eneste der har det?)

Nu har jeg hørt så mange begejstrede historier om thaimassage, og jeg forestiller mig at en massage er en god måde at slappe lidt af på, inden det sjove begynder. Så altså: det må prøves!

Men når jeg kikker på den MANGE forskellige annoncer, så står der sjældent noget om disse ydelser. Selv på klinikker som bliver anbefalet herfra. Betyder det at sex er underforstået? eller spørger de undervejs i forløbet? Eller skal man selv sige til?

Og så lige et spørgsmål mere: Jeg er vældig fascineret af numser, og ville derfor svært gerne have lidt græsk ind over sådan en seance! Er det overhovedet en vare, som er på hylden hos thai'erne?

På forhånd tak for ethvert svar, og bær over med mig hvis jeg spørger dumt!

Jeg bruger i Asien, at aftale en pris på det faste, og ser så hvad det udvikler sig. Og hvis den prostituerede følger mig i noget mere avanceret, eller gør hvad hun kan, med basisydelser, så betaler jeg ekstra.

Hvis man forpligtiger sig til en stor pakkeløsning fra start, kan man risikere at hun sjusker og vil være færdig i en fart. Derfor starten med basisydelser.

Men ellers er det da godt, at aftale så meget som muligt, også tiden.

PS! Jeg undrer mig altså stadig, når en prostitueret i Asien siger "I do everything for you!", for jeg har aldrig oplevet, at det har betydet mere end BJ og samleje.:-D

Hvis de vil tilbyde det hele, så sætter de normalt betegnelse på hver detalje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke heller rengøringsassistenten, eller tandplejersken giver altid svensk. Selv om det kun tager 10 min. Hvorfor skulle alle gøre det? Jeg forstår ikke dit ræsonnement.

Min fysioterapeut er sindssygt lækker (den numsen den numsen) men ikke heller hun giver svensk, selv om jeg gerne skulle give hende 500 for 5 minutter.

Nu snakker jeg om thaimassage med røde lamper, man kommer for at få happy ending, hvis jeg vil have sportmassage gider jeg ikke thaimassage vel... mange thaipiger giver elendig sportmassage, den er slet ikke hård nok. 99% thaimassage er med happy ending.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu snakker jeg om thaimassage med røde lamper, man kommer for at få happy ending, hvis jeg vil have sportmassage gider jeg ikke thaimassage vel... mange thaipiger giver elendig sportmassage, den er slet ikke hård nok. 99% thaimassage er med happy ending.

Nu snakkkede du om at det var svært at få til at løbe rundt ved at give massage for kr. 3 - 500,-/timen - men alm. massage eller sportsmassage koster vel heller ikke mere - så skulle de jo også lukke butikken ;-)

At 99% af al thaimassage skulle være med happy ending er skudt langt over målet, da det f.eks lokalt kun  er ca. 50% af thaimassageklinikkerne, der i det hele taget tilbyder seksuelle ydelser - jeg har ihvertfald  aldrig hørt om at der skulle foregå noget hanky panky i de regulære klinikker m. normale arbejdstider - til gengæld tilbyder de også massage til kvinder, grupper, par, børn, teenagere og gravide + fiskespa, ansigtsløft, hårfjerning, body scrub, manicure, pedicure, urteterapi mmm. :)

Se. f.eks.: http://www.wellnessportalen.dk/wellness-steder/wellness-spa-midt-vestjylland/wellness-spa-herning/siam-massage/

http://www.wellnessportalen.dk/wellness/wellness-spa-midt-vestjylland/wellness-spa-herning/suwipa-thaimassage/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik min allerførste thaimassage i Thailand og der var helt sikkert ikke mulighed for "ekstra". Det foregik i et større lokale med mange rullemåtter ved siden af hinanden. Så lå vi der på række og blev trampet på og hvad ved jeg ... Jeg skulle ikke nyde noget i den setting :-)

Nu snakker jeg om thaimassage med røde lamper,

Det er også de færreste - i hvert fald i København.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...