Hop til indhold

Dagen røvhul?

Featured Replies

Skrevet

Bemærk det ikke røve men røvhullet

Fungerer ligesom den anden debat (Dagens røv)

Billeder ! 

Skrevet

Her er et stort røvhul :P

Redigeret af Moderator
Efter at have fået anmeldelser på et politiker-billeder, har vi i ledelsen efter intern drøftelse valgt at slette politiker-billeder

Skrevet

Her er et stort røvhul :P

gad godt vide hvor mange penge han fik sat in på sin Cayman Island konto, da DONG blev solgt  :)

Redigeret af Moderator
Efter at have fået anmeldelser på et politiker-billeder, har vi i ledelsen efter intern drøftelse valgt at slette politiker-billeder

Skrevet
  • Author

gad godt vide hvor mange penge han fik sat in på sin Cayman Island konto, da DONG blev solgt  :)

Ved ikke hvem det er

Og viste bare I IKKE KUNNE TAGE DET SERIØST 

Men i brokker jeg sgu hvergang jeg er useriøs  xD

Skrevet

Ved ikke hvem det er

Og viste bare I IKKE KUNNE TAGE DET SERIØST 

Men i brokker jeg sgu hvergang jeg er useriøs  xD

Jeg synes ikke forummet skal bruges til at hænge politikere ud på den måde, vi trækker bare os selv ned på et useriøst plan. Vi kan jo blive ved med at poste billeder af personer vi ikke bryder os om. Der er 179 kandidater jeg kan foreslå.

Coridong er heller ikke på min julekortliste.

Anonymsex´s indlæg var seriøst ment.

Skrevet

Her er et af en GP jeg har haft fornøjelsen af at muntre mig med.

DSC_0040.JPG

Skrevet

Jeg mener også at politiker billederne i konteksten bør slettes, det klæder ikke Eroguide at lægge forum til dem,  men jeg synes at de øvrige billeder udgør en nydelse at beglo, og jeg vil med stor interesse følge udviklingen, spændt på hvilke smukke tilsvarende billeder der vil blive tilføjet efterhånden :-P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Vi må ikke kalde en røv for en røv. Men vi må gerne komme med racistiske udtalelser og tale dårlig om marginaliserede medborgere. Okay jeg har bare ikke sat mig rigtig ind i vedtægterne.

Skrevet

Skønt at admin tager billederne væk, nogle har ikke en laveste grænse

Skrevet

Vi må ikke kalde en røv for en røv. Men vi må gerne komme med racistiske udtalelser og tale dårlig om marginaliserede medborgere. Okay jeg har bare ikke sat mig rigtig ind i vedtægterne.

Jeg har jo sagt, at du skulle lade være med det pjat. :D

Skrevet

Jeg har jo sagt, at du skulle lade være med det pjat. :D

Jeg tror da heller ikke jeg nogensinde har kaldt dig for en røv. Men .............

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.