Hop til indhold
Anonymsex

Dagen røvhul?

Recommended Posts

Her er et stort røvhul :P

 

Redigeret af Moderator
Efter at have fået anmeldelser på et politiker-billeder, har vi i ledelsen efter intern drøftelse valgt at slette politiker-billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er et stort røvhul :P

 

gad godt vide hvor mange penge han fik sat in på sin Cayman Island konto, da DONG blev solgt  :)

Redigeret af Moderator
Efter at have fået anmeldelser på et politiker-billeder, har vi i ledelsen efter intern drøftelse valgt at slette politiker-billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

gad godt vide hvor mange penge han fik sat in på sin Cayman Island konto, da DONG blev solgt  :)

Ved ikke hvem det er

Og viste bare I IKKE KUNNE TAGE DET SERIØST 

Men i brokker jeg sgu hvergang jeg er useriøs  xD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvem det er

Og viste bare I IKKE KUNNE TAGE DET SERIØST 

Men i brokker jeg sgu hvergang jeg er useriøs  xD

Jeg synes ikke forummet skal bruges til at hænge politikere ud på den måde, vi trækker bare os selv ned på et useriøst plan. Vi kan jo blive ved med at poste billeder af personer vi ikke bryder os om. Der er 179 kandidater jeg kan foreslå.

Coridong er heller ikke på min julekortliste.

Anonymsex´s indlæg var seriøst ment.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener også at politiker billederne i konteksten bør slettes, det klæder ikke Eroguide at lægge forum til dem,  men jeg synes at de øvrige billeder udgør en nydelse at beglo, og jeg vil med stor interesse følge udviklingen, spændt på hvilke smukke tilsvarende billeder der vil blive tilføjet efterhånden :-P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi må ikke kalde en røv for en røv. Men vi må gerne komme med racistiske udtalelser og tale dårlig om marginaliserede medborgere. Okay jeg har bare ikke sat mig rigtig ind i vedtægterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi må ikke kalde en røv for en røv. Men vi må gerne komme med racistiske udtalelser og tale dårlig om marginaliserede medborgere. Okay jeg har bare ikke sat mig rigtig ind i vedtægterne.

Jeg har jo sagt, at du skulle lade være med det pjat. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har jo sagt, at du skulle lade være med det pjat. :D

Jeg tror da heller ikke jeg nogensinde har kaldt dig for en røv. Men .............

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...