Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi det nyoprettede klinik Storegade 114 i Esbjerg. Fik oliemassage af en ung kvinde. Den var virkelig god 10/10 for kun 300. blev overraskende spurgt om mere for ekstra, af samme dame. Det blev en skuffelse 2/10.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi det nyoprettede klinik Storegade 114 i Esbjerg. Fik oliemassage af en ung kvinde. Den var virkelig god 10/10 for kun 300. blev overraskende spurgt om mere for ekstra, af samme dame. Det blev en skuffelse 2/10.

Er 114 åbnet igen ? Det var der Siam Massage begyndte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er  Storegade114 åbnet igen ? Det var der Siam Massage begyndte og som nu er i Kongensgade. Du mener vel ikke Storegade 14 ?

Findes der et link eller en annonce ?

Redigeret af powerpoint
altså på Strandby Kirkevej 143 og Storegade 114 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Strandby Kirkevej over for Roma Pizza & Grillbar . Du skal køre 100m end mode by fra grillbar der er 2 grillbar på Strandby Kirkevej . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg skriver grøn mener jeg at du ikke skal forvente at modtage ekstra ydelser. Jeg har ikke efterspurgt det men den yngste på stedet er 50 år. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siam i Storegade er flyttet ind i Kongensgade. Der er en ny Thaimassage i samme lokale nu. Den nye på Strandbykirkevej har adresse 171, og tlf. skulle være 28894556.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siam i Storegade er flyttet ind i Kongensgade. Der er en ny Thaimassage i samme lokale nu. Den nye på Strandbykirkevej har adresse 171, og tlf. skulle være 28894556.

det har jeg noteret mig :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor mange thai massage klinikker er der så på strandby kirkevej, og hvordan ser det ud med ekstra ydelserne og er det kønne piger man træffer?

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kun den ene i Nr. 171

Hvad service og pigerne udseende ved jeg ikke noget om desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen ekstra ydelser der, man bliver bedt om at beholde sine trusserne på og betaling foregår i frisørsalonen ved siden af. De gør rigtig meget ud af massagen hvis man har problemer. Hos PP i Borgergade tilbydes ekstra hvis de kender en. Hos Moon i Tarp ved Esbjerg er der ingen ekstra tjenester. Hos Thaimassagen i Nørregade i Esbjerg har de tilbudt ekstra. Hos Thai massagen i Varde frabeder man sig frække forespørgsler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Der er ingen ekstra ydelser der, man bliver bedt om at beholde sine trusserne på og betaling foregår i frisørsalonen ved siden af. De gør rigtig meget ud af massagen hvis man har problemer. Hos PP i Borgergade tilbydes ekstra hvis de kender en. Hos Moon i Tarp ved Esbjerg er der ingen ekstra tjenester. Hos Thaimassagen i Nørregade i Esbjerg har de tilbudt ekstra. Hos Thai massagen i Varde frabeder man sig frække forespørgsler

...og ovenstående "facitliste" er i virkeligheden blot en bekræftelse af, at mange thaimassageklinikker der lever af et godt ry som netop massageklinikker, er lige så kritisk ift. deres kunder som vi foregiver at være overfor thaipigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...