Hop til indhold
Gæst

Roxy, New Gentlemen House - skuffende oplevelse

Recommended Posts

Gæst

Inspireret af en positiv anmeldelse herinde besøgte jeg natten til søndag (i dag) ca. kl. 03.00 Roxy fra New Gentlemen House. Det var en skuffende oplevelse.

Ringede på døren og blev lukket ind i en entre, hvor der stod 4-5 piger linet op. Alle på nær én var i det til jobbet hørende outfit, og alle på nær den samme ene smilede fjantet og indbydende. Den ene, der afveg fra de andre, var iført sorte joggingbukser og en sort T-shirt, og så småsur ud. Spurgte hvem der var Roxy, og pigen med joggingbukserne svarede modvilligt, at det var hende. Allerede da skulle jeg have lugtet lunten - fulgt min intuition, der sagde mig, at hun havde ikke rigtigt lyst til at lege. Hun havde givet vis skiftet om, så hun var klar til at hoppe i seng - for at sove - men 'kontrakten' krævede sikkert, at hun skulle byde sig til, hvis der kom kunder.

Nå, men som så ofte, desværre, stoler jeg ikke på min intuition i den slags situationer. Min pik bestemmer. Derfor bestilte jeg en halv time + megafransk, 800 + 300 = 1100 kr. Jeg strippede og lagde mig på sengen. Hun kom tilbage efter et par minutter og fulgte mit eksempel.

Akten startede med, at hun kyssede mine bryster sporadisk, gav mig 2-3 kys mere på maven på sin vej ned mod pikken, hvorefter hun begyndte at sutte. Det gjorde hun med fuld gas. Ved ikke lige, hvilken timing hun havde i tankerne, når jeg havde bestilt en halv time. Bad hende vende sig, så jeg kunne slikke hende i en 69'er, jeg nederst. Det gjorde hun villigt, men der var absolut ingen reaktion på mine slikkerier - kun at hun drejede missen lidt væk, så jeg ikke rigtigt kunne komme til at slikke.

Efter hun havde guffet løs for fuld gas i vel 5 minutter bad jeg om at kneppe hende. Hun fiksede en gummimand, og jeg tog hende i missionæren og doggy bagefter. I missionæren lå hun med lukkede øjne og så i øvrigt ud til at have det okay med siutationen - men absolut ingen indlevelse.

Da jeg havde kneppet hende et stykke tid, bad jeg om at få fransk igen. Det gjorde hun villigt og teknisk set rimeligt godt, men uden engagement. Som afslutning skød jeg i munden på hende - hun slugte ladningen.

Mens jeg var sammen med hende, viste hun ikke et eneste smil, og sagde intet, der kunne gøre situationen lidt lækker og sexet. Hun var hele vejen igennem meget teknisk - nærmest klinisk.

14 minutter efter, hun var kommet ind i rummet efter betalingen, stod jeg med tøjet på og var klar til at gå...

... Og nej, jeg er ikke en specielt klam stodder. Er slank og i øvrigt almindelig både af krop og væremåde - og jeg havde lige været i bad.

Gentagelsesfaktor: 0,00.

http://gentlemenhouse2013.wix.com/newgentlemenhouse#!portfolio/c118y

Billederne er ægte nok - omend der på billederne nok er suget lidt fedt ud af hendes mave og pumpet ind i hendes bryster.

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kl. 03:00 om natten var heller ikke at give hende en fair chance for at give kunden en god oplevelse.

Hilsen Gummidrengen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man ikke kan levere varen om natten, skal man ikke holde åbent. Jeg kører nogle gange lastbil om natten, og her duer det sgu' heller ikke at levere dårlig kvalitet, bare fordi det er mørkt: "Chef, jeg havde ikke en fair chance for at holde mig vågen, så derfor kørte jeg i grøften." NOT ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kl. 03:00 om natten var heller ikke at give hende en fair chance for at give kunden en god oplevelse.

Hilsen Gummidrengen

Jeg må da lige pointere, at jeg ikke vækkede hende, men at døren faktisk stod åben på vid gab, og alle pigerne stillede sig op i 'udstillingskø'. Må måske også pointere, at der ikke var særlige billige nattepakker, fordi servicen om natten var ringere end om dagen. Jeg betalte fuld pris og kan vel så også forlange den fulde service - helt i tråd med mifs betragningner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du bliver præsenteret for 5 piger.

4 af dem er smilende og i frækt undertøj.

Den 5. småsur og i joggingbukser ...

Og så vælger du hende???

Whyyyyy?!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du bliver præsenteret for 5 piger.

4 af dem er smilende og i frækt undertøj.

Den 5. småsur og i joggingbukser ...

Og så vælger du hende???

Whyyyyy?!!

Fordi hun var den lækreste og havde fået gode anmeldelser herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen kunne jo have været i dårligt humør den nat. Jeg har også dage på mit job hvor jeg ikke leverer den "vare" som jeg plejer at gøre. Sådan er det når man køber serviceydelser, kvaliteten svinger meget mere end den man får i en kaffeautomat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Roxy er heller ikke en af mine favoritter. Hun er smuk, og man kan godt opnå god kemi med hende. Men oplevelsen kan være meget forskellig fra gang til gang (har dog kun prøvet to gange). Og den ene gang smurte hun så meget glidecreme på at nydelsen lidt forsvandt. Jeg har ikke planer om at se hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må da lige pointere, at jeg ikke vækkede hende, men at døren faktisk stod åben på vid gab, og alle pigerne stillede sig op i 'udstillingskø'. Må måske også pointere, at der ikke var særlige billige nattepakker, fordi servicen om natten var ringere end om dagen. Jeg betalte fuld pris og kan vel så også forlange den fulde service - helt i tråd med mifs betragningner.

Hun skylder dig faktisk 16 minutter. Dem skal du huske at gøre krav på næste gang (sarkasme i stor stil anvendt)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...