Hop til indhold
Guest Dialga

Fkk-Villa Hannover

Recommended Posts

Guest Dialga

Starter lige med et link, Så er det klaret og alle kan følge med i hvad og hvor det drejer sig om.

http://www.fkk-villa.de/index.html

Skal 1 til 10 hvor 1 er meget ringe og i er toppen af poppen

som nogle måske har læst i efterlysningstråden havde jeg søgt om nogle råd vedr. Fkk eller Flatrate i Hannover torsdag aften. Da der kun har bonus svar fra en anden bruger i min efterlysningstråden, som kun omhandlede Flatrate klubben tænkte jeg, at jeg måtte tage et for holdet på fkk-villa.

 

kom kl. 23:30 torsdag aften til klubben i bil via GPS så hvor svært det er, at finde klubben må jeg være jer svar skyldig, Klubben består af en kæmpe villa med, noget udendørs areal samt en sauna og en lille pool.

når man ankom går man direkte ind i deres reception, hvor der sidden en dame og tager imod betaling og forklare konceptet, man får udlevere en nøgle til et personligt skab, hvor man skal opbevare alle ens ting. derefter et bad og tilbage til receptionen dog på den anden sidde af skranken. Reception damen ringer derefter efter en af damerne som kommer ned og tager i mod for, at vise en rundt i husets 3 etager. For mig kom der en Mulat ned for at vise mig rundt, hun var overhovedet ikke min type så det blev kun ved rundvisningen. Når man som jeg kun, har været på Fkk Artemis får man sig et kæmpe shock når man træder ind i deres Bar område hvor alle pigerne og kunderne er samlet. Der var den dag ca. 10 piger og 4-6 kunder og stemningen var ret så død. Valgte som jeg altid gør, at tage mig en Cola og se alle pigerne an, men udvalget var ret så sørgeligt og kun en af pigerne var en 8 ellers var resten nok mere 4-5. Satte mig i et tilhørende rum for at nyde min Cola og se om piger kom af sig selv eller om man aktivt selv skal tage kontakt., Lad mig slå fast, da alle kede sig sad pigerne også bare på bar stolene nøgne og gjorde ikke meget for, at man kunne komme i kontakt med dem. 

Sex:

Patricia:

Valgte efter en lille halv time, at gå på værelse med den lækreste af dem alle Patricia. Hun har en rigtig lækker stram krop og fine store naturlige kasser. Hun snakker fint engelsk men en rigtig snak med hende blev det dog aldrig til, da hun er meget reserveret og godt vidste, at hun var toppen af fødekeden. Det blev til et meget kort og kedeligt Blow  og derefter sex i forskellige stillinger som var ok men heller ikke mere. 

 

Kom tilbage til bar området efter betaling og bad.Sad derefter i en halv time 45 min og kede mig og snakkede en lille smugle med en lokal tysker, som kunne fortælle, at klubben kunne bruges til nød men heller ikke meget mere og grunden varm at de ikke havde konkurrance fra andre FKK klubber i området.

Adeline:

Efter lidt tid valgte jeg, at snakke lidt med Adeline som var ok i ud-seen, lidt ligesom naboens datter men ikke speciel køn ansigt. Valgte at tage en halv time på rum med hende nu når jeg var på klub. Må indrømme at hun Pt har givet mig det bedste våde Blow til dato og sexen efterfølgende var også god, efter endt sex lå vi og snakkede lidt, det er sgu hyggeligt når pigen lige giver sig tid til det også. 

 

Igen efter betaling og Bad kom jeg op til bar området hvor der nu var kommet 2 svensker, men tilgengæld var der kun 2 andre gæster tilbage. Fald i snak med de 2 svensker som også kun havde været på artemis og de var bestemt heller ikke imponeret af stedet og stemingen. Den ene gik på rum med Patricia ( tror alle mænd havde været på hende) og den anden gik overhovedet ikke på rum da ingen af pigerne tændte ham.

 

Konklusion:

Kommer jeg tilbage? Nej det tror jeg bestemt ikke for stemningen var virkelig kedelig og pigernes holdning var også kedelige at se på. Stedet er dog virkelig flot og rummene er dejlig store og nydelige. 

 

Dialga

 

Skrevet fra min Smartphone så undskylder lige stave og grama fejl.

 

 

 

 

Redigeret af Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine planer for en kommende tur til NRW, er ved at udvikle sig til at jeg forlænger turen, og inkluderer Hannover og Hamborg.

Jeg kan forstå på denne gamle anmeldelse, at FKK Villa for daværende ikke var rejsen værd, men jeg har også en anden fokus under et par dage i Hannover.

Men jeg har tiden til at kunne besøge FKK Villa, men er det mon stadig spild af tid?

Er der nogle der har været der fornylig, og kan give en opdatering på klubben?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

FKK Villa bemander op når der er store messer i Hannover. Så tager de også 20 euro extra i entre. Nej, det er ikke den store klub, og udenom messer er det ikke indgangspengerne værd.

Har fortsat til gode at være tilfreds udenfor de store klubber i Düsseldorf området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...