Gæst Skrevet 24. Juli, 2015 Hej godt folk Jeg tænkte at denne tråd måtte være påsin plads nu vi har lidt sommer Og desuden så er jeg selv stor grillentusiast så er nysgerrig for at høre om andre måske deler denne passion Som sagt så er jeg selv glad for at grille og har efterhånden fået samlet mig en del griller til huse herunder 3 forskellige weber kuglegril og en bodum bord grill osv. jeg foretrækker helt klart at grille på en kul grill da jeg synes det giver den mest ægte oplevelse og smag hvis man da ellers bruger de rette kul og ellers har tålmodighed til at vente på at kullene er klar men det er jo en smagssag. Selv griller jeg stort set alt både fisk, svin kalv og fjerkræ og sågar grønsager hvis humøret er til den slags,,jeg må indrømme at jeg helt klart er mest til en okse steg eller en rød bøf det er virkelig toppen af poppen hos mig, jeg laver desuden også sovsen og det andet varme tilbehør på grillen. Men nok om mig og mine vaner lad mig høre om jeres vaner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalle Fix 27 Skrevet 24. Juli, 2015 Jeg har denne sommer skiftet religion og købt en Q3000 (Weber gasgrill). Og jeg er helt solgt ! Har alle dage sværget til kul og lavet sjov med kolleger og venners "udendørs ovne". Men jeg skal blank erkende at gas holder 100!Det er nemt, hurtigt og økonomisk. Der er ikke det samme spild som ved kul og varmen kan styres efter behov. Den rammer 300 grader på under 6 minutter. Og grillsmagen er ikke forsvundet.Mit store hit lige nu er simple kyllingespyd. Kyllingestykkerne marineres i terryaki og sættes på spyd. Dertil griller jeg friske grønne asparges omviklet bacon og vendt i olivenolie, salt og peber. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2015 Da jeg kun har en andelslejlighed i København, foregår det store grillshow hos familien i min hjemstavn.Her står dog en 57cm Weber, hvori der bliver grillet alt der grilles kan - mine favoritter er blandt andet nakkekam, laks, culotte, bøffer i alle afskygninger, men også noget så simpelt som grønne (friske!) asparges i baconsvøb. Go' sommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 24. Juli, 2015 Til middag blev det til stegt flæsk på min q100, i tirsdags en hel kylling på rotisserie. Her til aften en stak gris, nakkekottelet, schnizeler, ribs og pølser, på brormands 57cm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Juli, 2015 Jeg griller patter... øhh jeg mener pattegrise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 24. Juli, 2015 Jeg griller min pølsemed følsekan min pik lave en ridsei hendes fisse?mens jorden rysternår hun swinger med sine bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 24. Juli, 2015 Bare i passer på de kræftfremkaldende stoffer under produktionen, fra produkt og udstyr. Det er bla. Alkrylamid - Furaner - PAH kh.Silje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 24. Juli, 2015 Bare i passer på de kræftfremkaldende stoffer under produktionen, fra produkt og udstyr. Det er bla. Alkrylamid - Furaner - PAH kh.SiljeMed mit overdrevne indtag af smøger og cola zero kan det vist være det samme 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg