Hop til indhold
Gæst

Karolina - historien om en drøm

Recommended Posts

Gæst

Men generelt kan jeg nikke genkendende til din overraskelse - for det følte jeg også, da jeg startede. Mange rigtige dejlige, varme oplevelser, med supersøde piger. Det havde jeg heller ikke forventet!  Men der er også ret mange piger, som ikke giver meget andet end et professionelt forløb. Det drejer sig om at være sød OG om at være heldig - og om muligt at læse sig frem til de gode piger herinde.

Jah.. Det har du nok ret i.

Men igen - det var også derfor jeg valgte at dele min oplevelse sådan at nogle af jer andre måske kunne få en lignende oplevelse sammen med hende.

Og ja, kemien var der bare med det samme - det var en rigtigt rar start på ''karrieren'' synes jeg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Husk at skrive om de skuffende oplevelser også. De er lige så vigtige for os andre.

Det skal jeg nok. Men.. Indtil videre er Karolina min eneste oplevelse.

Jeg gad dog godt vide hvor længe hun har været her - var det dig der nævnte at hun havde været her i 100 år med en.. Lisa?

Hendes veninde denne aften hed vist Sandy, og var just ankommet til Danmark et par dage tidligere.

 

(Har dog muligvis en ny oplever i morgen aften) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

både sandy , karolina og lisa er gamle kendinger . på samme team engang :) 

men så ud til på et tidspunkt at de 2 gik enegang. 

men at de har været her før ,gør dem bestemt ikke ringere ;) 

har selv haft fornøjelsen af lisa adskillige gange og hun var absolut også noget af det tætteste man kan komme GFE . 

har tit haft kik på både sandy og karolina , måske jeg skulle kikke dybere :P  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

både sandy , karolina og lisa er gamle kendinger . på samme team engang :) 

men så ud til på et tidspunkt at de 2 gik enegang. 

men at de har været her før ,gør dem bestemt ikke ringere ;) 

har selv haft fornøjelsen af lisa adskillige gange og hun var absolut også noget af det tætteste man kan komme GFE . 

har tit haft kik på både sandy og karolina , måske jeg skulle kikke dybere :P  

Sandy var ikke så meget gfe som Karolina efter hvad jeg kunne forstå. Til gengæld havde hun lige pludselig hevet ham ud med ordene ,,Do me in number two!'', hvilket var uden beregning. (det var under første besøg)

Under andet besøg var hun træt fik jeg at vide, så hun var ikke lige så oplagt der. Min ven var dog meget begejstret for hende.

 

Vil sgu gerne se Karolina igen.. Kan ikke rigtigt få hende ud af hovedet, men har også den der med at forelske sig i en luder du ved (selvom det ikke er pænt sagt)

Tror bare at jeg måske alligevel faldt for hende.. :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad er der galt i at være forelsket i en GP . 

mange af dem er det af nød og ikke glæde, så hvis du og hende kan finde sammen så er det da fantisk for begge parter . 

var gift i mange år med gp  og ville gøre om igen .

eneste du naturligvis skal passe på med at et at misfortolke signaler . kan godt være du er sød ud fra et kunde barometer, men når det ægte barometer kommer frem så kommer det ikke så højt op.

 

hvis du skal give det en chance så vær sikker på at du ikke sender signaler som om  at du bare er ude på gratis knald . 

brug mindst ligeså mange penge eller mere på hende så hun forstår at det ikke er en fribillet du jagter.

 

Redigeret af Softcore

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvad er der galt i at være forelsket i en GP . 

mange af dem er det af nød og ikke glæde, så hvis du og hende kan finde sammen så er det da fantisk for begge parter . 

var gift i mange år med gp  og ville gøre om igen .

eneste du naturligvis skal passe på med at et at misfortolke signaler . kan godt være du er sød ud fra et kunde barometer, men når det ægte barometer kommer frem .

 

hvis du skal give det en chance så vær sikker på at du ikke sender signaler som om  at du bare er ude på gratis knald . 

brug mindst ligeså mange penge eller mere på hende så hun forstår at ikke er en fribillet du jagter.

 

Jah.. Det læste jeg også i en lignende tråd, hvor en anden ungersvend stod med samme problem - han havde dog besøgt pigen flere gange, og fået at vide at hun var blevet glad for ham.

Her er problemet bare at jeg kun har set Karolina denne ene aften, og ja.. Hvad kan jeg tilbyde hende mod alle de penge hun kan tjene på det her halløj? Det er et lorte spørgsmål, det ved jeg godt - og penge er naturligvis ikke alt..

Men ja.. En pige der får rund regnet 3000 kærlighedserklæringer om dagen, hvordan ser hun den ægte? :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...