Hop til indhold
Jambajamba

Julia skibhuspigerne

Recommended Posts

http://www.skibhuspigerne.dk/Julia.htm

har besøg Julia i dag,

der var ingen besøgende da jeg kom, og hun kom ind af døren 1 minut efter, høj ung blonde med former! Rigtigt sødt ansigt må man sige, og hun startede med og give mig et kys, der var jo solgt.

det blev til svensk og fransk, og her knækker filmen!!!!!

start med kys og hårdt hiv i banditen, tænkte hun bare var vild , men lige så snart jeg fik den semi hård jern på smid hun mig ned på sengen og trak gummi ud og hårdt ned på banditten, godt dybt kunne hun gå ned men var ikke rigtig stiv endnu.

men for satan hun brugte tænder! Av av, som en anden 16 årig der første gang havde en pik i munden.

hun rev kondomet af, og hiv helt vildt hurtigt og hårdt i den. Den var ikke nydelse, og hun blev ved. Så jeg valgte bare og skyde af, og få det afsluttet.

meget uerfaren pige, uden skills. Hende ville jeg undlade og besøge, skal lige siges jeg selv er 26, og en ung flot trænet mand, så hun ville bare have det overstået følte jeg af en eller anden grund. 

Efter 11 min.stod eg ude på gaden igen !!!!!

hmmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Efter 11 min.stod eg ude på gaden igen !!!!!

Haha, det er sgu da en god timeløn for hende.

Gjorde du hende ikke opmærksom på det med tænderne? Jeg mener, så kan det være hun tager ved lære jo....

Men tak for "advarslen". Har kigget på hendes profil nogle gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlondineJulia

Hej Jambajamba

Tak for dit besøg i dag :)

Det blev så min første dårlige anmeldelse her på euroguide! Hvilket jeg synes er rigtig ærgerligt. 

Du kunne godt have fortalt at det ikke var tilfredsstilende, i stedet for du bare lod som om du nød det! 

Jeg er bestemt ikke uerfaren! Jeg ser måske uskyldig og lidt genert ud ved første øjekast, men jeg kan være en rigtig vildkat, når 
jeg slipper mig løs og giver mine frække fantasier frit løb. Jeg er klar til at give ungpigelskende gentlemænd og frække fyre studiesex, 
som får banditten på højkant, og får stillet din sexsult.

Jeg elsker at forkæle, slikke, sutte, kysse og lege med pikken! Jeg elsker Blow Jobs!! 
Jeg elsker super fransk, og vil gøre alt for nydelse til både dig - og mig. 

De fleste mænd finder mig sød, frisk og sexet - og jeg tager altid imod med kærlige kys og kram. 

Din anmeldelse undrer mig meget (især da du ikke har sagt noget til mig), og jeg er kun vant til ros af min krop og mine evner i sengen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.skibhuspigerne.dk/Julia.htm

har besøg Julia i dag,

der var ingen besøgende da jeg kom, og hun kom ind af døren 1 minut efter, høj ung blonde med former! Rigtigt sødt ansigt må man sige, og hun startede med og give mig et kys, der var jo solgt.

det blev til svensk og fransk, og her knækker filmen!!!!!

start med kys og hårdt hiv i banditen, tænkte hun bare var vild , men lige så snart jeg fik den semi hård jern på smid hun mig ned på sengen og trak gummi ud og hårdt ned på banditten, godt dybt kunne hun gå ned men var ikke rigtig stiv endnu.

men for satan hun brugte tænder! Av av, som en anden 16 årig der første gang havde en pik i munden.

hun rev kondomet af, og hiv helt vildt hurtigt og hårdt i den. Den var ikke nydelse, og hun blev ved. Så jeg valgte bare og skyde af, og få det afsluttet.

meget uerfaren pige, uden skills. Hende ville jeg undlade og besøge, skal lige siges jeg selv er 26, og en ung flot trænet mand, så hun ville bare have det overstået følte jeg af en eller anden grund. 

Efter 11 min.stod eg ude på gaden igen !!!!!

hmmmm

Gud fri mig vel en lortet oplevelse med maskinsex, du har min dybeste medfølelse - hvis du har købt 30 min er det noget forbandet svineri at smide dig ud efter 11 min.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

BlondineJulia: "Jeg er kun vant til ros af min krop og mine evner i sengen" Den tid er så slut nu.

Stakkels Jambajamba - håber ikke du er kommet til skade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trist at høre at det gik sådan, og mere trist er, når det er sådan et sted med de priser

Derfor kommer jeg ikke sådan et sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal lige siges jeg ikke havde købt 30 min! Har aldrig oplevet noget som helst galt med pigerne og tiden ved skibhuspigerne , på den front har servicen altid været i top:)

riesenschwans bare rolig det går nok. Den har været udsat for noget der var  værre!

kære Julia sikke du tager på vej? Min anmeldelse er jo bare ikke en positiv oplevelse fra min side af, og sådan er det jo bare. 

Jeg er heller ikke som de fleste mænd, og synes ikke man burde lære en gp at det hun gør ikke er godt for kunden, burde hun/han/den selv vide vil jeg mene.

men selv tak for besøget, der fandt man jo bare ud af du ikke var min type:p 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt som oplevelser er så forskellige. Jeg har mødt Julia nogle gange samme sted og jeg synes hun er i verdensklasse. Hun har givet mig nogle af de fineste sexoplevelser i mit liv. Jeg er en erfaren mand og har haft glæden af virkelig mange skønne piger. Som glædespige er Julia noget af det nærmeste jeg er kommet til GFE. En gang bedre end de andre, men pigerne kan jo også have dage, der er forskellige og være mere eller mindre oplagte. Jeg har også haft hende i en halv time hver gang og det er næsten altid min erfaring at pigerne giver mere af sig selv, hvis der er lidt mere tid. Jeg undrer mig over kommentarerne med tænderne, for hun har imponeret mig ved at trylle gummiet på uden jeg opdagede det. Jeg er en pæn mand, ikke trænet, men i godt humør oggod til at snakke, charmere og respektere pigen. Julia er bedårende, skøn, lækker, perfekt krop, lige til at spise og har et fantastisk godt humør. Vores kemi er i top og selvom hun er meget ung, har vi haft det sjovt sammen. jeg har haft nogle hundrede piger i mit liv og Julia er i den øverste klasse af piger, der ikke kan sammenlignes med andre og derfor kan jeg heller ikke sige hun er den eneste bedste, for hun er en skøn pige og hendes personlighed er helt unik!

Skibhuspigerne får generelt 8 af 10

Julia får 12 på en 10 skala på alle leder og kanter

 

Redigeret af GPTesteren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej JambaJamba, jeg sidder og undrer mig over, at du ikke sagde noget til Julia undervejs. Det er min opfattelse, at de fleste piger ønsker at give gæsterne en god oplevelse og derfor lytter til ønsker eller opfordringer til at skifte tempo, stilling etc. I min optik gav du hende ikke en reel chance for at forbedre performance - og det mener jeg, at du burde. I din anmeldelse kan jeg ikke læse noget, der tyder på, at Julia var uden for pædagogisk rækkevidde. Tværtimod lagde hun ud med at læse dig helt rigtigt "...og hun startede med og give mig et kys, der var jo solgt." Hun ønskede lige præcis at give dig en god oplevelse.

Allo-allo

PS: Jeg har aldrig haft fornøjelsen af Julias selskab - eller i det hele taget besøgt Skibhuspigerne. Hendes fotos er "top nice", og måske skulle jeg på baggrund af GPtesterens positive omtale frekventere etablissementet og ved selvsyn teste Julias franske tandstilling ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej JambaJamba, jeg sidder og undrer mig over, at du ikke sagde noget til Julia undervejs. Det er min opfattelse, at de fleste piger ønsker at give gæsterne en god oplevelse og derfor lytter til ønsker eller opfordringer til at skifte tempo, stilling etc. I min optik gav du hende ikke en reel chance for at forbedre performance - og det mener jeg, at du burde. I din anmeldelse kan jeg ikke læse noget, der tyder på, at Julia var uden for pædagogisk rækkevidde. Tværtimod lagde hun ud med at læse dig helt rigtigt "...og hun startede med og give mig et kys, der var jo solgt." Hun ønskede lige præcis at give dig en god oplevelse.

Allo-allo

PS: Jeg har aldrig haft fornøjelsen af Julias selskab - eller i det hele taget besøgt Skibhuspigerne. Hendes fotos er "top nice", og måske skulle jeg på baggrund af GPtesterens positive omtale frekventere etablissementet og ved selvsyn teste Julias franske tandstilling ;-)

Nemlig ! Når man alligevel snakker sammen om en ønsker service så brug lige 2 min på at sige hvad hvor og sådan så søde Julia har en chance ! At ramme et fremmed menneskes fantasi på 5min er svært umuligt men Julia er virkelig en Star i min bog ! Snak sammen Juster prøv lidt af hvert ! Efter 2-3 besøg så er der tunet og skruet de rigtige steder og det bare fantastisk !

Mvh

monaco 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...