Hop til indhold
Rejsenetværk

Arrangering af lukket Eroguide træf

Recommended Posts

Guest Michelangelo

Jeg har sammen med andre tidligere haft skrevet i forum om at arrangere, efterfølgende har vi arrangeret at vi aftaler i chatten eller pm, at mødes uformelt til weekend brunch på cafeer, hvor vi forinden har fremhævet at det inderbærer den mulighed at der lyttes af fremmede, og at der består den mulighed at det kan interessere fremmede hvad vi taler om, mere end nogle måske føler sig tryg ved.

Vi har også haft et i øvrigt succesfuldt arrangement på restaurant Søstjernen i Rågeleje, hvor samme pointeredes forud, men hvor nogle måske alligevel følte sig for udsat?

Det udgør en balance mellem ens behov for fuld anonymitet og ens lyst til at deltage, og nogle vil aldrig kunne deltage hvor stor lysten end måtte være, mens vi er andre der kan være, og derfor også er relativt afslappet med, om andre tilfældige mennesker kan regne ud hvilket selskab vi udgør.

Venuslogen holdt i sin storheds tid af samme årsag et årligt lukket selskab i form af en julefrokost, hvor flest mulige kunne føle sig så tryg som vel muligt ved at deltage.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at lægge op til et lukket arrangement, med potentiel mulighed for at så mange som muligt af de brugere af Eroguide.dk, der har lyst til at deltage, også vil vælge at gøre det.

At deltage udgør selvfølgelig stadig et spørgsmål om tillid, som hver enkelt må gøre op med sig selv, for efterfølgende har man alt andet lige mødt nogle mennesker, og de øvrige har mødt en selv, som der ikke kan ændres på efterfølgende.

Mit initiativ har det mere langsigtede perspektiv at vi vil kunne invitere til et arrangement omkring årsskiftet, og jeg vil gerne invitere interesserede til at arrangere et sådant træf sammen med mig.

Vi kan om ønskes mødes hos mig privat i København undervejs.

Som jeg ser det vil vi optimalt kunne vælge en lokation, hvortil der er effektiv hurtig transport til med det offentlige, uanset om vi kommer øst eller vest fra Storebælt.

Gerne med mulighed for både at kunne tage hjem samme dag, som at overnatte til dagen efter.

Geografiske muligheder til overvejelse?

Danmark
https://www.google.dk/maps/@55.652661,12.5824966,8z

Odense

Kalundborg

Århus

Vejle

For egen part må det gerne være såvel en alkoholfri luksus brunch buffet kl 13, som et egentligt aften arrangement, alt efter hvad som foretrækkes.

Personligt vil jeg lægge vægten på at flest muligt kan mødes, sammen om god mad og hyggelig samtale, mindre at det skal udgøre et kalas med forretningsmæssige undertoner, som piger eller mænds egentlige motiv for at deltage.
Men selvfølgelig stadig med det udgangspunkt at det der binder os, er at deltagerne sælger og køber sex, og at det er derfor at vi kender hinanden anonymt i forum på Eroguide.dk

Der er altid dem der stiller spørgsmålet, kommer der nogle damer og for hvem det er afgørende om der gør, og til dem er blot at sige, at det gør der måske ikke, og det derfor meget vel kan blive et træf med kun mandlige deltagere, men der deltog dog 2 festlige piger herfra i Rågeleje, de hyggede sig og fortrød ikke at de deltog :)

Hvis nogle ejer en restauration/cafe, med eller uden mulighed for overnatning, har forbindelser til samme, og stedet er beliggende logistisk brugbart, må de meget gerne skrive det i tråden, om de vil stille sig mere eller mindre aktivt/passivt tilrådighed for initiativet.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Det eneste der lå i den sammenligning med logen, var så mænd at det var et lukket arrangement for tilmeldte, og ikke som nogle af de træf hvor vi på EG har aftalt via forum, chatten og pm at mødes på en cafe eller en restaurant, hvor alle vidste at vi kan blive overhørt af andre i samme lokale, der ikke er en del af vort selskab.

Vi er dem der har mødtes således, uden at det var et lukket arrangement bag lukkede døre, og fordi nok de færreste vil det, vil jeg derfor blot lægge op til et lukket arrangement bag lukkede døre.

Hvis nogle af den grund mener, dels at det ikke er for hvem som helst at deltage, dels at det skal koste så det kun kan være for de få, og at pigerne skal have noget for at deltage, som bliver de i virkeligheden betalt, og betalt godt for at deltage, ja så vil jeg sige at dem der mener sådan, overhovedet ikke udgør målgruppen for et træf som det jeg forestiller mig.

For min part er alle velkommen til at oprette en invitation, der inkluderer og ekskluderer nøjagtigt dem man ønsker, ikke mindst at sætte prisen for at deltage sådan at dette sker helt automatisk.

Det vil kun være udmærket at have et initiativ, der henvender sig meget smalt, for så kan dem der det vægter for at ville deltage prioritere deres deltagelse her, i vished for ikke at møde nogle af alle dem de ikke vil risikere at møde.

Modsat henvender jeg mig til dem, der gerne vil mødes, blot det sker som deltagere i et sluttet selskab bag lukkede døre, det er nemt, hurtigt og ikke dyrt at rejse til og fra, for en samlet udgift, hvor de fleste kan være med, hvis de er tilstrækkeligt interesserede i at deltage.

Udgangspunktet er at det er for egen regning, om det er mænd eller piger, og vil man ikke det, ja så vil de heller ikke være interesseret af de rette årsager, og arrangementet vil derfor heller ikke være noget for dem.

Man kan selvfølgelig invitere og betale regningen, vil man det, ja så står det enhver frit.

Men vi har haft kvindelig deltagelse, både på Restaurant Søstjernen i Rågeleje, og til brunch på cafe, og de deltog, viste det sig heldigvis efterfølgende med glæde for egen regning.

Efterfølgende bemærkede jeg at en af forums højt værdsatte aktive lyserøde, bemærkede i tråden under vores tur til Rågeleje, at hun faktisk rigtigt gerne ville have været med, men at hun ikke deltog, netop fordi at hun frygtede for at blive bemærket af andre i lokalet, for hvilket selskab vi var ved vores bord.

Skulle det lykkes omkring årsskiftet, eller forinden at arrangere et sluttet selskab som hun vil føle sig tryg ved at deltage i, vil det glæde mig meget om hun så også vil vælge at deltage.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hej Rejsenetværk

Jeg har fulgt med på sidelinjen igennem et års tid omkring de arrangementer der er lavet.

Der var en brunch i august 2014. Der ville jeg gerne have været med, men datoen passede ikke. Senere var der noget med skaldyr. Det havde jeg ikke lyst til.

Jeg har haft kontakt med nogle der har deltaget både i det første og det andet og fik det indtryk at de var glade for at have været med. Derfor synes jeg at det ville være synd, hvis du tabte gejsten. Jeg synes din indsats er prisværdig.

Når det er sagt, må jeg også sige at måden arrangementerne planlægges på er forkert. Det er i sig elv en selvmodsigelse at planlægge et lukket arrangement i et åbent forum. Der er alt for mange helt uvedkommende der vil få nys om arrangementet, og planlægningen vil forstyrres af ligegyldige input fra personer der alligevel ikke har tænkt sig at deltage.

Tråden om skaldyrsarrangementet var efter fleres mening trættende at følge, og jeg tror at der var folk der stod af i forhold til deltagelse i arrangementet allerede på grund af tråden.

Ideelt bør det være sådan at det kun er planlæggerne og de inviterede der får kendskab til arrangementet, og at det kun er de der tilmelder sig, der får udleveret adressen.

Der har været skrevet om formålet med overhovedet at lave arrangementerne. Er der tale om noget rent socialt - at folk der kender hinanden online også gerne vil møde i det virkelige liv, eller er der tale noget der går videre i retning af organisering omkring en fælles interesse. Jeg tror at svaret er at det kan være begge dele, og måske skal man tænke i flere cirkler, hvor alle kan være med i den store gruppe, men kun et mindretal ønsker at være med i undergrupperne.

De ting jeg har nævnt her, er noget der skal diskuteres igennem og jeg mener ikke at det kan ske i fuld offentlighed på internettet. Det ville være mere hensigtsmæssigt med et lukket forum, fx gennem wiggio.com. Det er gratis. Det kræver at man bruger en email-adresse til at logge sig ind med, men det er jo ganske nemt at oprette en ekstra email-adresse, specielt til det formål.

Det er mit forslag til dig. På den måde tror jeg at du vil få en bedre dialog med konstruktive medspillere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Det er mit forslag til dig. På den måde tror jeg at du vil få en bedre dialog med konstruktive medspillere.

Fint indlæg Francisco, min erfaringer siger det samme som dig, der skal være en gruppe på få personer til at planlægge og lave et konkret oplæg med tid og sted evt. pris.  Så kan folk tage stilling til om de kan eller vil deltage.

Et arrangement i en fællestråd holder ikke, for det vil bare blive til sniksnak uden konkrete handlinger. Som du siger der er altid folk som vil kaste grus i planlægning- de folk deltager ikke alligevel. Hvem melder sig til festudvalget ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Francisco

Hvad formålet egentlig kan være med at mødes, det tror jeg at vi skal lade være op til den enkelte at definere.

Som jeg ser det udgør et lukket arrangement en mulighed for at tilbyde interesserede tid og sted, hvor de kan mødes.

I min optik vil alle i første række mødes for at træffe andre, som de kender online på Eroguide, men det vil helt bero på hvem og hvor mange der kommer, om nogle efterfølgende kan, vil eller ikke vil søge at omsætte samværet til nye netværk, om at gå videre i retning af organisering omkring fælles interesser?

Jeg takker for dine betragtninger omkring, om dialogen om et lukket arrangement skal foregå i fuld offentlighed eller ikke, dit tip om wiggio.com, men personligt ønsker jeg at selve den generelle dialog, uden angivelse i forum af hvor et lukket arrangement endeligt finde sted, den bør finde sted i forum, for at udgøre et så let tilgængeligt tilbud som muligt til så mange aktive brugere af Eroguide som muligt.

Jeg håber også at der er accept af at der kan skrives i forum efterfølgende om oplevelsen, men måske uden at nævne stedet hvor vi afholdt arrangementet.

Vi har hidtil kunnet forhånds omtale de arrangementer, hvor vi efterfølgende mødtes steder hvor også andre end vores eget selskab var tilstede, og har skrevet om det efterfølgende i forum, men hver gang var der lagt op til, at alle der ønskede at deltage, de fik tid og sted oplyst i en pm, eller privat i chatten, og det har fungeret udmærket.

Der skete så det i Rågeleje tråden at en kom til at skrive at vi mødes på Søstjernen, glæder mig, eller noget i den retning, men det gik nu nok en da, og alle mødte da op :)

Men helt klart, som jeg ser det, endelig info om tid og sted bør den enkelte deltager få på en pm.

Men nu har Francisco skitseret hvordan det kan gøres i stedet for sådan som jeg har tænkt mig, og så får vi se hvem der arrangerer hvad på hvilken en måde, hvis nogen arrangerer noget?

Til nu har jeg ikke iagtaget tilfælde, hvor det er sket at nogle i ond hensigt har tilsluttet sig netværks arrangementer, og efterfølgende brugt det offentligt i mod os der har deltaget.

Men man kan forestille sig meget, og intet er jo i det værste af alle tænkelige scenarier udelukket i teorien.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...