Hop til indhold
Rejsenetværk

Arrangering af lukket Eroguide træf

Recommended Posts

Jeg har sammen med andre tidligere haft skrevet i forum om at arrangere, efterfølgende har vi arrangeret at vi aftaler i chatten eller pm, at mødes uformelt til weekend brunch på cafeer, hvor vi forinden har fremhævet at det inderbærer den mulighed at der lyttes af fremmede, og at der består den mulighed at det kan interessere fremmede hvad vi taler om, mere end nogle måske føler sig tryg ved.

Vi har også haft et i øvrigt succesfuldt arrangement på restaurant Søstjernen i Rågeleje, hvor samme pointeredes forud, men hvor nogle måske alligevel følte sig for udsat?

Det udgør en balance mellem ens behov for fuld anonymitet og ens lyst til at deltage, og nogle vil aldrig kunne deltage hvor stor lysten end måtte være, mens vi er andre der kan være, og derfor også er relativt afslappet med, om andre tilfældige mennesker kan regne ud hvilket selskab vi udgør.

Venuslogen holdt i sin storheds tid af samme årsag et årligt lukket selskab i form af en julefrokost, hvor flest mulige kunne føle sig så tryg som vel muligt ved at deltage.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at lægge op til et lukket arrangement, med potentiel mulighed for at så mange som muligt af de brugere af Eroguide.dk, der har lyst til at deltage, også vil vælge at gøre det.

At deltage udgør selvfølgelig stadig et spørgsmål om tillid, som hver enkelt må gøre op med sig selv, for efterfølgende har man alt andet lige mødt nogle mennesker, og de øvrige har mødt en selv, som der ikke kan ændres på efterfølgende.

Mit initiativ har det mere langsigtede perspektiv at vi vil kunne invitere til et arrangement omkring årsskiftet, og jeg vil gerne invitere interesserede til at arrangere et sådant træf sammen med mig.

Vi kan om ønskes mødes hos mig privat i København undervejs.

Som jeg ser det vil vi optimalt kunne vælge en lokation, hvortil der er effektiv hurtig transport til med det offentlige, uanset om vi kommer øst eller vest fra Storebælt.

Gerne med mulighed for både at kunne tage hjem samme dag, som at overnatte til dagen efter.

Geografiske muligheder til overvejelse?

Danmark
https://www.google.dk/maps/@55.652661,12.5824966,8z

Odense

Kalundborg

Århus

Vejle

For egen part må det gerne være såvel en alkoholfri luksus brunch buffet kl 13, som et egentligt aften arrangement, alt efter hvad som foretrækkes.

Personligt vil jeg lægge vægten på at flest muligt kan mødes, sammen om god mad og hyggelig samtale, mindre at det skal udgøre et kalas med forretningsmæssige undertoner, som piger eller mænds egentlige motiv for at deltage.
Men selvfølgelig stadig med det udgangspunkt at det der binder os, er at deltagerne sælger og køber sex, og at det er derfor at vi kender hinanden anonymt i forum på Eroguide.dk

Der er altid dem der stiller spørgsmålet, kommer der nogle damer og for hvem det er afgørende om der gør, og til dem er blot at sige, at det gør der måske ikke, og det derfor meget vel kan blive et træf med kun mandlige deltagere, men der deltog dog 2 festlige piger herfra i Rågeleje, de hyggede sig og fortrød ikke at de deltog :)

Hvis nogle ejer en restauration/cafe, med eller uden mulighed for overnatning, har forbindelser til samme, og stedet er beliggende logistisk brugbart, må de meget gerne skrive det i tråden, om de vil stille sig mere eller mindre aktivt/passivt tilrådighed for initiativet.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super initiativ, Rejse. Håber da, det kan flaske sig :)

Ud over at geografien er i vejen for at deltage i et Kbh'er-træf for mit vedkommende, så må jeg sige, at det heller ikke har den store interesse for mig. Jeg elsker at hygge, sludre, have sjov med interessante mennesker, som jeg svinger godt med intellektuelt, humormæssigt, interessemæssigt .. Jeg har dog svært ved at se, at en fælles interesse for sex .. undertiden mod betaling .. skulle være et kriterium for, at jeg har noget videre til fælles med folk. Sex for penge er ligeså lidt en del af min personlighed, som det, at jeg godt kan lide bearnaise sauce, er det :)

Jeg ved, at jeg lyder som en gammel, sur mand :D .. og ovenstående er ikke ment som kritik eller andet. Der er en del herinde, som jeg er overbevist om, at jeg ville kunne have det skide sjovt med .. men det skyldes ikke primært den overlappende interesse, som har bragt os ind på EG. At jeg i det hele taget svarer skyldes udelukkende interesse for, om andre opfatter det anderledes :)

Redigeret af snakie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Intet galt med at du ikke vil deltage snakie, du er jo grundlæggende positiv, og 90 +% herinde vil nok aldrig overveje at deltage.

Nu har jeg, og et mindretal med mig, vi har over årene gjort os den erfaring at netop vores for de fleste hemmelige hobby, har udgjort en fælles reference for vellykket samvær i et netværk af lige sindede, hvor vi med succes har udvidet focus for fælleskabet, til også andre oplevelser end købesex.

Naturligt har vores etablerede netværk til nu kun bestået af singler, men et arrangement som det foreslåede kan måske række ud til dem der er gift/ i forhold også?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint initiativ Rejse, vi har tidligere med succes holdt fest og spise brunch/middage flere gange med andre EG-brugere. Det var hyggeligt.

Jeg tror dog ikke på de store arrangementer med over 10 personer, det bliver for meget og upersonlig til jeg gider at deltage i, så er det sagt. Samt jeg har ikke lyst et hive en dag+overnatning ud af kalenderen til at rejse den anden ende af landet, geografien bliver klar en udfordring for deltagerne.

Men lad os se hvad stemningen er og hvad folk synes.

Vi har tidligere luftet ideen om en FKK-weekend i et sommerhus men indtil videre er det kun blevet ved snakken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der må jeg igen sige Nille, det er også et spørgsmål om økonomi, og der kan være stemning for et arrangement som jeg ikke har råd til, det skal ikke afholde nogen fra at deltage.

Som jeg tidligere har skrevet, så kan jeg højest betale rejsen, entre, og en fornuftig pris for sex , og ikke flere tusinder kroner for at være med.

Men tanken med mit initiativ er ikke at arrangere et sextræf, men at give mulighed for at træffe andre til et lukket arrangement, som flere vil være mere tryg ved, end sådan som vi er nogle der hidtil har mødtes, nok i nogles øjne mere risikofyldt end de kan acceptere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der må jeg igen sige Nille, det er også et spørgsmål om økonomi, og der kan være stemning for et arrangement som jeg ikke har råd til, det skal ikke afholde nogen fra at deltage.

Vi spiste for over 1000kr plus minus per person i Rågeleje sidst så økonomien fejler da ikke noget :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt er relativt Nille, men for nogle af os er der altså forskel på 1000 kr +/-, og 5000 kr +/-.

Du har det med at henvende dig til de færreste der har bedre råd end de fleste, og det er også fint når du/I finder sammen om at rejse så ofte sammen, og I bruger så mange penge, som vi de fleste ikke har råd til.

Relativt betragtet så fejler min økonomi ikke noget, men som jeg plejer at skrive, jeg har en sund men en beskeden økonomi.

Min oplevelse af at kende mennesker herfra med en mere end almindelig solid økonomi, det er vi kan have det super hyggeligt sammen om oplevelser, der for mig udgør en større udgift,  men som for dem er et greb i lommen.

Jeg vil derfor nødigt at denne tråd udvikler sig med en fokus på så dyrt er et arrangement, at potentielt interesserede trækker sig alene på grund af udgiften.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt er relativt Nille, men for nogle af os er der altså forskel på 1000 kr +/-, og 5000 kr +/-.

Du har det med at henvende dig til de færreste der har bedre råd end de fleste, og det er også fint når du/I finder sammen om at rejse så ofte sammen, og I bruger så mange penge, som vi de fleste ikke har råd til.

Relativt betragtet så fejler min økonomi ikke noget, men som jeg plejer at skrive, jeg har en sund men en beskeden økonomi.

Min oplevelse af at kende mennesker herfra med en mere end almindelig solid økonomi, det er vi kan have det super hyggeligt sammen om oplevelser, der for mig udgør en større udgift,  men som for dem er et greb i lommen.

Jeg vil derfor nødigt at denne tråd udvikler sig med en fokus på så dyrt er et arrangement, at potentielt interesserede trækker sig alene på grund af udgiften.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er dyrt at rejse, også med DSB, så hvis arrangement ligger i den anden ende af landet kommer der udgifter til transport og logi, selv om brunchen koster lad os sige 200kr...

Jeg ser lidt det som en provokation når du skriver du ikke kan være med økonomiske, når du siger du har en solid økonomi med et rimelig rådighedsbeløb hver måned. Du har ikke noget imod at spise dyrt ude og deltage i kulturelle forlystelser, men at betale for sex - så bliver det uha pludselig dyrt. Det er et spørgsmål om prioritering, du ville hellere spise godt og dyrt end at betale for det sex koster herhjemme.

Jeg synes også biler er dyre herhjemme, men jeg betaler bare prisen.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er vi vist godt på vej til en afsporing.

Det her handler ikke om min eller andres prioritering af vores midler til købesex eller andet, men om et netværks arrangement, hvor der består en udfordring i at kunne placere arrangementet, dels så flest kan deltage, dels så de samlet kan deltage for en udgift, der kan accepteres af flest.

Det kan gøres for 500 kr i København, så jyderne ikke kan være med, og det kan gøres for måske 1000 - 1500 kr i Odense eller Vejle, så både jyder og sjællændere kan være med.

Heldigvis kan og vil jeg gerne fravælge købesex, hjemme som ude til fordel for andre oplevelser i livet også, og sådan prioriterer jeg altid enten eller, og ikke både og.

Jeg synes at Nille og jeg meget tidligt er ved at rode os ud i en meget kedelig diskussion, og jeg kan ikke acceptere denne insisteren på at det altid skal være nemmest for os i hovedstaden, gider man ikke fordi det bliver i eksempelvis Odense, så er den vel ikke længere end at så lader man bare være med at deltage.

Nille skal være velkommen til at lave en tråd, hvor kun sjællændere kan deltage, og gider de ikke uden at det bliver et købesex arrangement, så lav et arrangement for dem, så laver vi andre vores, hvis nogle vil være med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er vi vist godt på vej til en afsporing.

Jeg synes at Nille og jeg meget tidligt er ved at rode os ud i en meget kedelig diskussion, og jeg kan ikke acceptere denne insisteren på at det altid skal være nemmest for os i hovedstaden, gider man ikke fordi det bliver i eksempelvis Odense, så er den vel ikke længer end at så lader man bare være med at deltage.

Nille skal være velkommen til at lave en tråd, hvor kun sjællændere kan deltage, og gider de ikke uden at det bliver et købesex arrangement, så lav et arrangement for dem, så laver vi andre vores, hvis nogle vil være med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja vi er ud i en afsporing om priserne igen, hvorfor skal prisen også være afgørende ? Har man lyst til at mødes finder man en løsning med samkørsel mv.

Jeg holder nok en EG-fest igen til efteråret... mere om det senere...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen er afgørende fordi det udgør en ambition at flest muligt kan deltage, uanset hvor de bor i landet.

Det vil ikke være muligt at afholde et arrangement et sted, hvor alle vil kunne deltage, og ikke alle vil kunne finde sammen med andre til samkørsel.

Eftersom logistikken i at kunne deltage, transport med eller uden overnatning udgør en udgift, skal et øvre loft for hvad det kan komme til at koste den enkelte, tænkes med ind i planlægningen.

Jeg forestiller mig ikke en EG fest, men jeg er også så kedeligt et menneske at jeg simpelthen blot kan lide at møde andre mennesker over et godt måltid, men så kan Nille jo tilbyde en fest, og jeg/vi måske bare en anledning til at mødes over et godt måltid?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forestiller mig ikke en EG fest, men jeg er også så kedeligt et menneske at jeg simpelthen blot kan lide at møde andre mennesker over et godt måltid, men så kan Nille jo tilbyde en fest, og jeg/vi måske bare en anledning til at mødes over et godt måltid?

Det kunne da ellers være interessant, sjovt og dekadent at mødes for at spise sushi af en smuk nøgen kvinde, der så stillede op til gangbang som dessert :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har sammen med andre tidligere haft skrevet i forum om at arrangere, efterfølgende har vi arrangeret at vi aftaler i chatten eller pm, at mødes uformelt til weekend brunch på cafeer, hvor vi forinden har fremhævet at det inderbærer den mulighed at der lyttes af fremmede, og at der består den mulighed at det kan interessere fremmede hvad vi taler om, mere end nogle måske føler sig tryg ved.

Vi har også haft et i øvrigt succesfuldt arrangement på restaurant Søstjernen i Rågeleje, hvor samme pointeredes forud, men hvor nogle måske alligevel følte sig for udsat?

Det udgør en balance mellem ens behov for fuld anonymitet og ens lyst til at deltage, og nogle vil aldrig kunne deltage hvor stor lysten end måtte være, mens vi er andre der kan være, og derfor også er relativt afslappet med, om andre tilfældige mennesker kan regne ud hvilket selskab vi udgør.

Venuslogen holdt i sin storheds tid af samme årsag et årligt lukket selskab i form af en julefrokost, hvor flest mulige kunne føle sig så tryg som vel muligt ved at deltage.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at lægge op til et lukket arrangement, med potentiel mulighed for at så mange som muligt af de brugere af Eroguide.dk, der har lyst til at deltage, også vil vælge at gøre det.

At deltage udgør selvfølgelig stadig et spørgsmål om tillid, som hver enkelt må gøre op med sig selv, for efterfølgende har man alt andet lige mødt nogle mennesker, og de øvrige har mødt en selv, som der ikke kan ændres på efterfølgende.

Mit initiativ har det mere langsigtede perspektiv at vi vil kunne invitere til et arrangement omkring årsskiftet, og jeg vil gerne invitere interesserede til at arrangere et sådant træf sammen med mig.

Vi kan om ønskes mødes hos mig privat i København undervejs.

Som jeg ser det vil vi optimalt kunne vælge en lokation, hvortil der er effektiv hurtig transport til med det offentlige, uanset om vi kommer øst eller vest fra Storebælt.

Gerne med mulighed for både at kunne tage hjem samme dag, som at overnatte til dagen efter.

Geografiske muligheder til overvejelse?

Danmark
https://www.google.dk/maps/@55.652661,12.5824966,8z

Odense

Kalundborg

Århus

Vejle

For egen part må det gerne være såvel en alkoholfri luksus brunch buffet kl 13, som et egentligt aften arrangement, alt efter hvad som foretrækkes.

Personligt vil jeg lægge vægten på at flest muligt kan mødes, sammen om god mad og hyggelig samtale, mindre at det skal udgøre et kalas med forretningsmæssige undertoner, som piger eller mænds egentlige motiv for at deltage.
Men selvfølgelig stadig med det udgangspunkt at det der binder os, er at deltagerne sælger og køber sex, og at det er derfor at vi kender hinanden anonymt i forum på Eroguide.dk

Der er altid dem der stiller spørgsmålet, kommer der nogle damer og for hvem det er afgørende om der gør, og til dem er blot at sige, at det gør der måske ikke, og det derfor meget vel kan blive et træf med kun mandlige deltagere, men der deltog dog 2 festlige piger herfra i Rågeleje, de hyggede sig og fortrød ikke at de deltog :)

Hvis nogle ejer en restauration/cafe, med eller uden mulighed for overnatning, har forbindelser til samme, og stedet er beliggende logistisk brugbart, må de meget gerne skrive det i tråden, om de vil stille sig mere eller mindre aktivt/passivt tilrådighed for initiativet.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Kære Rejse

Logens Julefrokoster udsprang jo af Logeballerne, hvor der ikke var, hvad skal vi sige...øh nogen sammenligning mellem frem og tilbage sammen dag med DSB....

Pigerne der deltog, blev udstyret med rigeligt at penge, så de, til festen havde den perfekte kjole, make-up...osv

Jeg ved godt, at herinde bliver der altid vrænget af ordet gudinder, (måske fra nogen, der aldrig har følt sig som gudinde?, den debat lader vi ligge ) den aften, havde de fået alt, så de var gudinder! De var Gudinder, for de gentlemen der var til Logeballet, der var i smoking, og overnatningen forgik på Sherton.

Sidenhen blev det jo til Julefrokosterne, hvor den bærene kraft var årelange venskaber, som havde været der inden Logens tid.

Det bygger man ikke bare på en enkelt dag i Rågeleje.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kunne jeg begynde at redigere i mit indlæg, meeen

Når I nu kommer med forslag til noget kom,sammen.....så er Rejse, altid primus-motor: frem med cyklerne....og lad os leje en bus og så der ud af...sådan!

Hold da op hvor det rykker i mine trusser!....(GABBBBBBBBBB)

Er der slet ikke en eneste herinde der kan få den tanke at DSB ikke rykker en meter?

At for at få pigerne op af stolene og på banen så skal der noget helt andet til?

Og at det måske heller ikke er gang-bang i et sommerhus til 1000kr med deltagelse af 30 mænd?

Kom nu ind i kampen ik?

Hvor der de venskaber i dag ? der er flere herinde som også var med på VL i sin tid.

Nille, det skal du jo ikke bekymrer dig om, for du er jo ikke et af dem vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kunne jeg begynde at redigere i mit indlæg, meeen

Når I nu kommer med forslag til noget kom,sammen.....så er Rejse, altid primus-motor: frem med cyklerne....og lad os leje en bus og så der ud af...sådan!

Hold da op hvor det rykker i mine trusser!....(GABBBBBBBBBB)

Er der slet ikke en eneste herinde der kan få den tanke at DSB ikke rykker en meter?

At for at få pigerne op af stolene og på banen så skal der noget helt andet til?

Og at det måske heller ikke er gang-bang i et sommerhus til 1000kr med deltagelse af 30 mænd?

Kom nu ind i kampen ik?

Nille, det skal du jo ikke bekymrer dig om, for du er jo ikke et af dem vel?

Jeg var med på VL :) jeg var dog ikke med til julefrokosterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste der lå i den sammenligning med logen, var så mænd at det var et lukket arrangement for tilmeldte, og ikke som nogle af de træf hvor vi på EG har aftalt via forum, chatten og pm at mødes på en cafe eller en restaurant, hvor alle vidste at vi kan blive overhørt af andre i samme lokale, der ikke er en del af vort selskab.

Vi er dem der har mødtes således, uden at det var et lukket arrangement bag lukkede døre, og fordi nok de færreste vil det, vil jeg derfor blot lægge op til et lukket arrangement bag lukkede døre.

Hvis nogle af den grund mener, dels at det ikke er for hvem som helst at deltage, dels at det skal koste så det kun kan være for de få, og at pigerne skal have noget for at deltage, som bliver de i virkeligheden betalt, og betalt godt for at deltage, ja så vil jeg sige at dem der mener sådan, overhovedet ikke udgør målgruppen for et træf som det jeg forestiller mig.

For min part er alle velkommen til at oprette en invitation, der inkluderer og ekskluderer nøjagtigt dem man ønsker, ikke mindst at sætte prisen for at deltage sådan at dette sker helt automatisk.

Det vil kun være udmærket at have et initiativ, der henvender sig meget smalt, for så kan dem der det vægter for at ville deltage prioritere deres deltagelse her, i vished for ikke at møde nogle af alle dem de ikke vil risikere at møde.

Modsat henvender jeg mig til dem, der gerne vil mødes, blot det sker som deltagere i et sluttet selskab bag lukkede døre, det er nemt, hurtigt og ikke dyrt at rejse til og fra, for en samlet udgift, hvor de fleste kan være med, hvis de er tilstrækkeligt interesserede i at deltage.

Udgangspunktet er at det er for egen regning, om det er mænd eller piger, og vil man ikke det, ja så vil de heller ikke være interesseret af de rette årsager, og arrangementet vil derfor heller ikke være noget for dem.

Man kan selvfølgelig invitere og betale regningen, vil man det, ja så står det enhver frit.

Men vi har haft kvindelig deltagelse, både på Restaurant Søstjernen i Rågeleje, og til brunch på cafe, og de deltog, viste det sig heldigvis efterfølgende med glæde for egen regning.

Efterfølgende bemærkede jeg at en af forums højt værdsatte aktive lyserøde, bemærkede i tråden under vores tur til Rågeleje, at hun faktisk rigtigt gerne ville have været med, men at hun ikke deltog, netop fordi at hun frygtede for at blive bemærket af andre i lokalet, for hvilket selskab vi var ved vores bord.

Skulle det lykkes omkring årsskiftet, eller forinden at arrangere et sluttet selskab som hun vil føle sig tryg ved at deltage i, vil det glæde mig meget om hun så også vil vælge at deltage.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Rejse

Det kan godt være jeg er meget utydelig i mit skriv, men jeg prøver igen....

Nu har du prøvet at være primus-motor på utallige ting med: køb en billet til 8,75, hos DSB og se filmen som jeg downlowder gratis til jer...undervejs i ...

kom nu ind i kampen!

Hvor mange billetter har du solgt?

Det handler ikke om at pigerne skal have betaling, det handler om at du skal sælge billetter!

Du nævner selv problemet du mangler et sted, hvor folk kan være i fred.

Nu skal du få et fif fra Festudvalget fra over there...

Nedsæt et festudvalg, Der ikke kun består af dig selv, lav det til en fest, find et sted i kbh, lej hele stedet. Stedet skal være så folk kan gå ud bagefter, i nærheden af hoteller, hvor folk kan leje sin ind!

Giv pigerne chancen for at for en gang i deres liv hive i deres lange drømme-kjole og gøre sig super lækre, for drenge der har hevet en smoking eller pingvin dress.

Skal der være fest, så lad der være fest!

Glem alt om lejerbål og hvide sokker i sandaler!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Rejse

Det kan godt være jeg er meget utydelig i mit skriv, men jeg prøver igen....

Nu har du prøvet at være primus-motor på utallige ting med: køb en billet til 8,75, hos DSB og se filmen som jeg downlowder gratis til jer...undervejs i ...

kom nu ind i kampen!

Hvor mange billetter har du solgt?

Det handler ikke om at pigerne skal have betaling, det handler om at du skal sælge billetter!

Du nævner selv problemet du mangler et sted, hvor folk kan være i fred.

Nu skal du få et fif fra Festudvalget fra over there...

Nedsæt et festudvalg, Der ikke kun består af dig selv, lav det til en fest, find et sted i kbh, lej hele stedet. Stedet skal være så folk kan gå ud bagefter, i nærheden af hoteller, hvor folk kan leje sin ind!

Giv pigerne chancen for at for en gang i deres liv hive i deres lange drømme-kjole og gøre sig super lækre, for drenge der har hevet en smoking eller pingvin dress.

Skal der være fest, så lad der være fest!

Glem alt om lejerbål og hvide sokker i sandaler!

Som sagt jeg har tidligere holdt EG-fest med succes i feb. der var god mad, masser af Mojitos og hygge, så der bliver ingen lejerbål og sandaler når jeg holder fest :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som sagt jeg har tidligere holdt EG-fest med succes i feb. der var god mad, masser af Mojitos og hygge, så der bliver ingen lejerbål og sandaler når jeg holder fest :D

Det kunne du nu sagtens ha' haft, jeg tjekkede ikke! :D

Mén, der blev skrevet en "anmeldelse" efterfølgende og det synes jeg egentlig ikke var så rart og lukket fest agtigt. Og, jeg ved godt at det ikke var dig der skrev den. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne du nu sagtens ha' haft, jeg tjekkede ikke! :D

Mén, der blev skrevet en "anmeldelse" efterfølgende og det synes jeg egentlig ikke var så rart og lukket fest agtigt. Og, jeg ved godt at det ikke var dig der skrev den. ;)

Jeg forsikrer dig at jeg ikke havde sandaler på :P Vi sørger for at der ikke bliver berettet om festen næste gang, hvis en deltager vedlægger veto, i det mindste skulle alle forhøres om det er i orden at berette om festen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Cherie mfl

Så kan det jo være jeg bare ikke er den rette.

Jeg efterlyser bare hvilke kontakter jeg har brug for, til eventuelt at arrangere noget sammen med dem.

Kan jeg ikke det, overlader jeg meget gerne bolden til andre der kan :)

Så skal jeg måske holde mig til det jeg har kunnet hidtil, det at give bolden op til at mødes steder, hvor der også kommer andre mennesker end os selv.

Det har været vellykket hidtil, men formen begrænser hvor mange der kan og vil deltage, men det har så ingen betydning for om det bliver et vellykket træf eller ikke, for dem der deltager.

Hej Bly

Såvidt jeg husker, så var jeres fest vistnok ikke lagt helt så åben ud til fri tilmeldelse, som noget i retning af et arrangement som jeg her har tænkt mig, og derfor var der måske forskellig opfattelse af om I kunne skrive om det eller ikke efterfølgende?

Det kan I jo løse næste gang ved at aftale at I ikke gør det, men jeg forestiller mig da helt klart, at der vil kunne skrives efterfølgende i forum om forløbet af et arrangement, som alle forinden har været indbudt i forum til at deltage i.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...