Hop til indhold
fasan

Birgitte Silkeborg

Recommended Posts

Har i dag været forbi denne store-modne og søde kvinde. Hun kan det hele, og er utrolig sød og let at tale med. Gjorde brug af hendes ugetilbud, og fik fuld valuta for pengene. Jeg vender tilbage til hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man får noget for pengene hos Birgitte, må man sige.  Hun er ganske sød

Hvis man som mig er mest til blowjobs så er der andre der er meget bedre for de samme penge. Har dog kun erfaring med Josephine og Katja fra Århus N. Fantastiske evner begge to og  professionel service.

Men alle tre giver en professionel og venlig service uden bøvl og ballade og uden pimps.  Fordelen ved at vælge en moden dame, der ved hvad de laver, kan sig fra og sige til  og ved de er i service branchen :)

Hurra for dem!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man får noget for pengene hos Birgitte, må man sige.  Hun er ganske sød

Hvis man som mig er mest til blowjobs så er der andre der er meget bedre for de samme penge. Har dog kun erfaring med Josephine og Katja fra Århus N. Fantastiske evner begge to og  professionel service.

Men alle tre giver en professionel og venlig service uden bøvl og ballade og uden pimps.  Fordelen ved at vælge en moden dame, der ved hvad de laver, kan sig fra og sige til  og ved de er i service branchen :)

Hurra for dem!

Hej jhansen.

Har du link til Josephine og Katja?

Lyder spændende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...