Hop til indhold

Birgitte Silkeborg

Featured Replies

Skrevet

Har i dag været forbi denne store-modne og søde kvinde. Hun kan det hele, og er utrolig sød og let at tale med. Gjorde brug af hendes ugetilbud, og fik fuld valuta for pengene. Jeg vender tilbage til hende igen.

Skrevet

Link?

Skrevet

tilbud ?

Skrevet
  • Author

hun har tlf. 21767831

Skrevet

Man får noget for pengene hos Birgitte, må man sige.  Hun er ganske sød

Hvis man som mig er mest til blowjobs så er der andre der er meget bedre for de samme penge. Har dog kun erfaring med Josephine og Katja fra Århus N. Fantastiske evner begge to og  professionel service.

Men alle tre giver en professionel og venlig service uden bøvl og ballade og uden pimps.  Fordelen ved at vælge en moden dame, der ved hvad de laver, kan sig fra og sige til  og ved de er i service branchen :)

Hurra for dem!

Skrevet

Jeg er fuldstændig enig med Jhansen. "Do what You like - like what You do". Og ja, modne og erfarne damer til mig, tak.

Skrevet

Man får noget for pengene hos Birgitte, må man sige.  Hun er ganske sød

Hvis man som mig er mest til blowjobs så er der andre der er meget bedre for de samme penge. Har dog kun erfaring med Josephine og Katja fra Århus N. Fantastiske evner begge to og  professionel service.

Men alle tre giver en professionel og venlig service uden bøvl og ballade og uden pimps.  Fordelen ved at vælge en moden dame, der ved hvad de laver, kan sig fra og sige til  og ved de er i service branchen :)

Hurra for dem!

Hej jhansen.

Har du link til Josephine og Katja?

Lyder spændende :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.