Hop til indhold

Hvor blev de af

Featured Replies

Skrevet

Minna Ndr.Fasanvej var fantastisk

Anne i Ahornsgade 11 kld. en rødhåret kvinde omkring 70 år for 10 år siden var også et besøg værd.

I Poppelgade var der Victoria, en kvinde, sagde hun var 70 år men det var nok nærmere 80 år gav god fransk og kneppede som om det var sidste gang, det er omkring 30 år siden, jeg var

midt i 30 års alderen det var som at kneppe sin bedstemor. 

Skrevet

....hmmm 70 + 10 = 80 ......80 + 30 = 110 ..... sidstnævnte har med stor sandsynlighed indlogeret sig i en spartansk indrettet kælderlejlighed, mon ikk? ;-)

Skrevet

....hmmm 70 + 10 = 80 ......80 + 30 = 110 ..... sidstnævnte har med stor sandsynlighed indlogeret sig i en spartansk indrettet kælderlejlighed, mon ikk? ;-)

Du har ret nu bor hun nok i kælderen, men hvor mange har kneppet en luder på 80 år, der kunne være ens bedstemor og få en god oplevelse. 

Skrevet

Du har ret nu bor hun nok i kælderen, men hvor mange har kneppet en luder på 80 år, der kunne være ens bedstemor og få en god oplevelse. 

nok svært at sige, men det lyder som om vedkommende, der finder behag i netop den disciplin, kunne få et job hos Ældresagen.

Noget andet er, at du har mandsmod som få! Hvad vil du egentlig gøre om den skønne omkommer under agten, jeg tænker risikoen er overhængende, og du risikerer at blive dømt for usømmelig omgang med lig, og få en indmeldingsblanket til Nekrofiliforeningen, hvis årlige sammenkomst, med behørig partner, vanligt er noget stillestående ...:eek:

Skrevet

men hvor mange har kneppet en luder på 80 år, der kunne være ens bedstemor og få en god oplevelse. 

Kan lige nævne at Anne var 76år da hun stoppede. Jeg kom hos hende i flere år, og en aften lokkede jeg hendes rigtige alder ud af hende. Hun var sikker på at jeg ville løbe skrigende væk. Hun var dengang 75år, men det havde den modsatte virkning på mig. :smile:. Savner hende stadig.:sad:

Senere har jeg prøvet en på 81år. Kan ikke huske hendes navn. Det var i kbh. Privat hos hende. Besøgte hende et par gange. Hun må også være stoppet, hun reklamere ikke mere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.