Hop til indhold
Guest Pik sprøjt

Hvor blev de af

Recommended Posts

Guest Pik sprøjt

Minna Ndr.Fasanvej var fantastisk

Anne i Ahornsgade 11 kld. en rødhåret kvinde omkring 70 år for 10 år siden var også et besøg værd.

I Poppelgade var der Victoria, en kvinde, sagde hun var 70 år men det var nok nærmere 80 år gav god fransk og kneppede som om det var sidste gang, det er omkring 30 år siden, jeg var

midt i 30 års alderen det var som at kneppe sin bedstemor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

....hmmm 70 + 10 = 80 ......80 + 30 = 110 ..... sidstnævnte har med stor sandsynlighed indlogeret sig i en spartansk indrettet kælderlejlighed, mon ikk? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt

....hmmm 70 + 10 = 80 ......80 + 30 = 110 ..... sidstnævnte har med stor sandsynlighed indlogeret sig i en spartansk indrettet kælderlejlighed, mon ikk? ;-)

Du har ret nu bor hun nok i kælderen, men hvor mange har kneppet en luder på 80 år, der kunne være ens bedstemor og få en god oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret nu bor hun nok i kælderen, men hvor mange har kneppet en luder på 80 år, der kunne være ens bedstemor og få en god oplevelse. 

nok svært at sige, men det lyder som om vedkommende, der finder behag i netop den disciplin, kunne få et job hos Ældresagen.

Noget andet er, at du har mandsmod som få! Hvad vil du egentlig gøre om den skønne omkommer under agten, jeg tænker risikoen er overhængende, og du risikerer at blive dømt for usømmelig omgang med lig, og få en indmeldingsblanket til Nekrofiliforeningen, hvis årlige sammenkomst, med behørig partner, vanligt er noget stillestående ...:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

men hvor mange har kneppet en luder på 80 år, der kunne være ens bedstemor og få en god oplevelse. 

Kan lige nævne at Anne var 76år da hun stoppede. Jeg kom hos hende i flere år, og en aften lokkede jeg hendes rigtige alder ud af hende. Hun var sikker på at jeg ville løbe skrigende væk. Hun var dengang 75år, men det havde den modsatte virkning på mig. :smile:. Savner hende stadig.:sad:

Senere har jeg prøvet en på 81år. Kan ikke huske hendes navn. Det var i kbh. Privat hos hende. Besøgte hende et par gange. Hun må også være stoppet, hun reklamere ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...