Hop til indhold
FrankJ

Ingen svar fra administrator

Recommended Posts

Jeg har flere gange set administrator skrive, at man skal sende en anmeldelse til ham, hvis man ser noget, der lugter af fusk. Det gjorde jeg for et 1-2 måneder siden, hvor jeg og andre fik mistanke om, at en anmeldelse i Aarhus var falsk (selv om jeg har ledt og ledt kan jeg ikke finde den).
Jeg fik ikke noget svar.

For en uge siden skrev jeg igen til administrator:
Hej
Jeg har skrevet et forslag her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/39561-stil-krav-til-anmeldelser/
Det var naturligvis ment som et forslag til ledelsen, så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres kommentar.
Mvh

Det har jeg heller ikke fået svar på, så jeg kunne godt tænke mig i det mindste at få at vide, om det er spild af tid at skrive til ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har flere gange set administrator skrive, at man skal sende en anmeldelse til ham, hvis man ser noget, der lugter af fusk. Det gjorde jeg for et 1-2 måneder siden, hvor jeg og andre fik mistanke om, at en anmeldelse i Aarhus var falsk (selv om jeg har ledt og ledt kan jeg ikke finde den).
Jeg fik ikke noget svar.

 

Næh sådan er det bare. Hvis Admin/Mods mener, at der grund til at reagere, gør de det. Jeg tror ikke at du skal forvente svar selvom det sker ind i mellem.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange set administrator skrive, at man skal sende en anmeldelse til ham, hvis man ser noget, der lugter af fusk. Det gjorde jeg for et 1-2 måneder siden, hvor jeg og andre fik mistanke om, at en anmeldelse i Aarhus var falsk (selv om jeg har ledt og ledt kan jeg ikke finde den).
Jeg fik ikke noget svar.

For en uge siden skrev jeg igen til administrator:
Hej
Jeg har skrevet et forslag her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/39561-stil-krav-til-anmeldelser/
Det var naturligvis ment som et forslag til ledelsen, så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres kommentar.
Mvh

Det har jeg heller ikke fået svar på, så jeg kunne godt tænke mig i det mindste at få at vide, om det er spild af tid at skrive til ham.

Det nok fordi Admin og de andre moderatorer har skrevet en masse gange, at der er "højt til loftet" på EG.
Og derfor ikke finder det relevant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske. Jeg er bare opdraget til, at det er god stil at svare folk. Ja faktisk uhøfligt, hvis man selv har opfordret dem til at adressere en.

I øvrigt var der da ikke særlig højt til loftet, da jeg fik kritik for at spørge, hvilken race Mylenas hund er ;-)

Men sådan er vi jo - heldigvis - så forskellige, og jeg vil undlade at spilde mere tid på dem.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange set administrator skrive, at man skal sende en anmeldelse til ham, hvis man ser noget, der lugter af fusk. Det gjorde jeg for et 1-2 måneder siden, hvor jeg og andre fik mistanke om, at en anmeldelse i Aarhus var falsk (selv om jeg har ledt og ledt kan jeg ikke finde den).
Jeg fik ikke noget svar.

For en uge siden skrev jeg igen til administrator:
Hej
Jeg har skrevet et forslag her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/39561-stil-krav-til-anmeldelser/
Det var naturligvis ment som et forslag til ledelsen, så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres kommentar.
Mvh

Det har jeg heller ikke fået svar på, så jeg kunne godt tænke mig i det mindste at få at vide, om det er spild af tid at skrive til ham.

Siden du ikke kan finde den anmeldelse fra Århus, kunne det ikke tyde på at Admin har fjernet den - og evt. slettet/udelukket brugeren?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

ved brug af "Rapporter indlæg" funktionen vil det da være simpelt at sætte en "auto svar" funktion på, samt at der oprettes en sags mappe som følger behandlingen på anmeldelsen...alt andet er da totalt respektløs over for anmelder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...