Hop til indhold
TommyHansen

En veninde som måske vil prøve et gangbang

Recommended Posts

Jeg har en kvindelig bekendt, der er 52 år gammel. Hun er meget pæn og slank, og har nogle meget kønne og levende øjne.

Hun er blevet skilt for nogle år siden, og har derefter kastet sig ud i en række datingeventyr, swingerklubbesøg, tantramassage o.s. v.

Det har alt sammen givet hende meget tilfredsstillelse og har styrket hendes selvtillid.

I den senere tid har hun flirtet med tanken om at prøve at være centrum for et gangbang,men hun holder sig tilbage fordi hun ikke tror, at hun er pæn og attraktiv nok til at mænd vil betale for det, og hun vil ikke gøre det gratis.

Jeg har selvfølgelig prøvet at sige, at jeg synes hun er pæn nok.

Hvad tror I andre? Kan man gøre noget for at få hende til at ændre mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thunder

Ud fra den betragtning om at GB handler mere om selve akten som om udseende, så er jeg da sikker på at hun er skøn. Hun lyder skøn - men jeg er også til modne kvinder :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en kvindelig bekendt, der er 52 år gammel. Hun er meget pæn og slank, og har nogle meget kønne og levende øjne.

Hun er blevet skilt for nogle år siden, og har derefter kastet sig ud i en række datingeventyr, swingerklubbesøg, tantramassage o.s. v.

Det har alt sammen givet hende meget tilfredsstillelse og har styrket hendes selvtillid.

I den senere tid har hun flirtet med tanken om at prøve at være centrum for et gangbang,men hun holder sig tilbage fordi hun ikke tror, at hun er pæn og attraktiv nok til at mænd vil betale for det, og hun vil ikke gøre det gratis.

Hvilket bizart indlæg - en fraskilt kvinde der kaster sig ud i dating eventyr, swingerklubber m.m. og går nu med den ide, at hun ikke er attraktiv nok??? men ok TommyHansen, hvad vil du gi' for at knalde den skønne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun kan prøve mig, så løber hun skrigende væk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder fræk, god alder for mig, prøv med en "annonce" i forum her, evt. bare for at lodde stemningen. Husk realistiske priser, ellers bliver det en fuser der kun trækker tilmeldinger fra dem der alligevel ikke dukker op. I KBH har jeg bemærket at gangbangs arrangeret af de modne kvinder i Ahornsgade tilsyneladende kører fint, uden dog at have været der,

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilket bizart indlæg - en fraskilt kvinde der kaster sig ud i dating eventyr, swingerklubber m.m. og går nu med den ide, at hun ikke er attraktiv nok??? men ok TommyHansen, hvad vil du gi' for at knalde den skønne?

Jeg er usikker på, hvad du mener. Hvad er det som er så bizart?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er usikker på, hvad du mener. Hvad er det som er så bizart?

Synes du ikke selv det er en anelse bizart at du påtager dig opgaven at få hende overbevist ved at spørge herinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes du ikke selv det er en anelse bizart at du påtager dig opgaven at få hende overbevist ved at spørge herinde?

Nu håber jeg ikke dette udvikler sig til en slags ordkrig, om hvad man forstår ved bizart, men i forhold til ganske mange andre af de ting, der bliver diskuteret på dette fremragende website, så synes jeg, at mit indlæg er rimeligt relevant og inden for rammerne af hvad man kan tillade sig at spørge om, og forvente, at folk vil kommentere eller ligefrem komme med en positiv respons på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu håber jeg ikke dette udvikler sig til en slags ordkrig, om hvad man forstår ved bizart, men i forhold til ganske mange andre af de ting, der bliver diskuteret på dette fremragende website, så synes jeg, at mit indlæg er rimeligt relevant og inden for rammerne af hvad man kan tillade sig at spørge om, og forvente, at folk vil kommentere eller ligefrem komme med en positiv respons på. 

OK, jeg stikker piben ind her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med at ligge nogle anonymiseret billede op så folk kan kommentere ? :P eller bare sig hun skal springe ud i det ! Der skal nok komme liderlige mænd, der er mænd til alle slags kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har derefter kastet sig ud i en række datingeventyr, swingerklubbesøg, tantramassage o.s. v.

Hvis hun har været på swingerclub, har hun vel i det mindste set hvordan gangbangs foregår i dunkle rum, så man knap kan se hvad der er op og ned på en kvinde, hvor man skal stikke den ind, om hun er tyk eller tynd - og alligevel er der som regel nok, der flokkes om at tilfredsstille kvinden, som dronningen i et bistade - og der har de jo gladeligt betalt kr. 500,- i entre uden sexgaranti.

Synes hun skulle lave en annonce - f.eks på annoncelight, hvor hun beskriver konceptet, sætter en realistisk pris, tid, tidsrum og sted (helst et sted med ordenlig belysning, så hun også selv kan holde øje med hvad der foregår) + evt. sætter en deltagerbegrænsning på 4 - 5 mand - og så ser om der ikke er nogen, der bider på ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...