Hop til indhold
elcon71

Advarsel i dag 21/7 - Sekretæren i Odense

Recommended Posts

Falsk reklame og billeder.

Meget tynd pige med små bryster, bestemt ikke hende på billedet, så spar turen.

Sølle stakkel, siger jeg bare.

Havde ikke lige set dit indlæg men har bestil en tid hos hende kl 15, så vender tilbage med en anmeldelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

spørger til link for at se hvad, man skal holde sig fra, det er sku sørgeligt, dårlig stil 

 

man kunne også kigge de mest oplagte steder, ....

https://annoncelight.dk/showad/152997

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kommer min anmeldelse..

som skreven tidligere havde booket en tid kl 15, kommer til adressen meget diskret lejlighedskompleks, får  nummeret og hvor på etagen på sms..

pigen som åbner døren er en høj blondine normal bygning... der kunne jeg ikke rigtig se om billederne var falske men det vidste jeg nu godt efter at have læst herinde.. aftaler 1 time.. hun spørger om jeg vil have et bad, var lige badet hjemmefra så takker nej... ordner alt det praktiske og hun viser mig ind på soveværelset..hun kommer så ind i en fræk lille kjole.. først der kunne man se at brysterne er lidt mindre end på de billeder, men syntes hendes udseende opvejede det, derfor jeg ikke bare smuttede da jeg kom ind...

starter med et blowjob hvor hun kigger mig dybt i øjenene hvilket var megafrækt, hopper så over i sengen og jeg får taget hende i missionær stillingen og der var hele tiden øjenkontakt og kunne mærke hun nød det.. efter lidt med flere stillinger spørger hun så mig om jeg ikke kan tage hende bagfra, hvilket jeg ikke siger nej til, giver den gas og kunne mærke at luften var ved at slippe ud for mig, men så begyndte hun at støde igen hvor jeg så kom...

så alt i alt en god oplevelse, billederne passer ikke helt som der blev skrevet, hun har lidt mindre bryster, vil mene c-skål.. men JEG syntes hun er en smuk blondine (men det er jo smag & behag).. fik så at vide at hendes søster kommer her slutningen af ugen så der vil være mulighed for 3kant... har ikke prøvet en 3kant med et søskendepar så det skal måske prøves :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...