Hop til indhold
Markild

Man sende et sms men få intet svar...

Recommended Posts

Hvorfor svarer  hun ikke ?........... måske hun er forelsket i mig?................................ hun har måske ikke tid ? ...............................Hun vilmåske gerne med tør ikke ?..................................  synes jeg er en idiot ?

kh. Markild

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne måske ha noget at gøre med at du til tider opfører dig temmelig mystisk og altid taler om den pige på chatten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du er temmelig speciel, Markild.

Og det betyder unægteligt, at vi er nogle der ikke har lyst til at modtage dit besøg.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor svarer  hun ikke ?........... måske hun er forelsket i mig?................................ hun har måske ikke tid ? ...............................Hun vilmåske gerne med tør ikke ?..................................  synes jeg er en idiot ?

kh. Markild

Er det et digt? Og skriver du altid sådan? Kan du evt. arbejde på at være mere klar i din kommunikation? Det eneste ludere som regel er forelsket i er ens penge.

Lad os antage at en pige har ca. 100 kunder og halvdelen af dem skriver til hende ca. 1 gang om ugen. Det må blive træls i længden at læse de beskeder. Og hvor mange af dem er interessante, når det kommer til stykket? Overvej om det du skriver kan bruges til noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det betyder unægteligt, at vi er nogle der ikke har lyst til at modtage dit besøg.

Desuagtet sker der jo ikke noget ved at svare på den sendte sms - om ikke andet så i det mindste skrive, at > jeg takker nej til besøget og efterfølgende henvendelser < i min verden er det almindelig høflighed,men åbenbart IKKE i andres.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Desuagtet sker der jo ikke noget ved at svare på den sendte sms - om ikke andet så i det mindste skrive, at > jeg takker nej til besøget og efterfølgende henvendelser < i min verden er det almindelig høflighed,men åbenbart IKKE i andres.

Hej BD

Det kan skyldes, at du sandsynligvis ikke får voldsomt med henvendelser, det er der sikkert mange af pigerne der gør?

Redigeret af Info9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg svarer på sms'er hvor personen skriver "Hej, kan jeg få Xx minutter omkring kl Xx?" Eller andre beskeder med samme indhold. Jeg svarer ikke på "Hej" "Hej frække" "du ser dejlig ud" "det ku være godt at besøge dig" "hvor er du" "har du lyst til sex?" "Må jeg sperme dig i halsen?" "Er fransk uden gummi?" Ect ect ect...

skrive hvad du vil og hvornår, drop alt det andet, så får du nok et svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej BD

Det kan skyldes, at du sandsynligvis ikke får voldsomt med henvendelser, det er der sikkert mange af pigerne der gør?

Det skal jeg ikke kunne sige, men må henholde mig til det af mig, skrevet i mit tidligere indlæg. Nu har høflighed så INTET at gøre med antallet af henvendelser.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det var gjort med det - så gjorde vi det skam også

Men at svare på beskeder der ikke lever op til de business krav vi nu engang har til henvendelser er bare at invitere til endnu flere idiotiske beskeder

Så nej - vi skal absolut ikke svare for det vil blot forværre problemet for os

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg svarer på sms'er hvor personen skriver "Hej, kan jeg få Xx minutter omkring kl Xx?"

"Hej, kan jeg få 2 minutter omkring kl 03?"  :P

Det var sagt lige ud af posen, me like :D nogle mænd skal have et vink med en vognstang før de fatter noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men at svare på beskeder der ikke lever op til de business krav vi nu engang har til henvendelser er bare at invitere til endnu flere idiotiske beskeder

Jamen der er vi da slet ikke uenige, men nu er det så sådan desværre at der IKKE er mange som kan markedsføre sig i deres annonce således at det IKKE er en kilde til misforståelser.

Dig, Bly og Mylena er, som jeg ser det de eneste som forstår at sammensætte en annonce, så den indeholder alle de informationer, kunden har behov for at vide, for at træffe sit valg. Så i det tilfælde har du da helt ret

Adskillige andre profiler kunne godt trænge til at lære noget af jer 3s profiltekstopbygning. Nogen af teksterne ligner sgu da noget der er smidt fra en helikopter eller har fået selskab af en håndgranat.

Nu er der så også potentielle kunder der skriver i en sober/høflig tone som heller ikke får svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Markild.... Du er suverænt den af alle brugerne - pigerne inklusiv - som jeg har allermest lyst til at møde i virkeligheden. Jeg bliver sgu mere og mere nysgerrig på, hvad du mon er for en gut.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Markild.... Du er suverænt den af alle brugerne - pigerne inklusiv - som jeg har allermest lyst til at møde i virkeligheden. Jeg bliver sgu mere og mere nysgerrig på, hvad du mon er for en gut.

:D +1

Del dette indlæg

Link til indlæg

< i min verden er det almindelig høflighed,men åbenbart IKKE i andres.

Empati: At kunne leve sig ind i andres verden.

Egocentrisme: At gå ud fra, at andres verden er ligesom ens egen.

Hvorfor svarer  hun ikke ?........... måske hun er forelsket i mig?

Helt sikkert ikke! Hvis hun er forelsket i dig og ikke svarer på en besked, så er hendes telefon i stykker, hun har brækket alle fingre, abonnementet er udløbet, hun er død el.lign. Forelskelse er ikke en grund til ikke at svare.

Men håbløs forelskelse er en grund til ikke at sende en besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...